Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ns. tavallisen näköinen mies on todellisuudessa keskivertoa komeampi

Vierailija
07.03.2025 |

Sehän oli tosiaan niin, että naiset pitää 80% miehistä keskivertoa rumempina (ks. OK Cupid tutkimus). Tavallisen näköisellä naiset tarkoittaa komeudeltaan 80-95-prosentiilin miehiä ja komealla komeinta 5% miehistä.

Kommentit (263)

Vierailija
161/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis naisten mielestä keskiverto "DadBod" on tyyliin Jason Momoa heti Game of thronesin jälkimainingeissa.

No millainen on sun mielestä keskiverto mies? Voit varmaan linkata sellaisenkin.

Vierailija
162/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä koko keskustelu osoittaa vain ja ainoastaan sen, miten vähän miesten ulkonäöllä on merkitystä. Kannattaisi uskoa mitä sanotaan ja selitetään kun on monta esimerkkiä tässä ketjussa jo annettu. Näytä miltä näytät mutta älä ole sika tai äärilaidan foliohörhö. Hyvä ulkonäkö ei pelasta miestä, jos käytöstavat on hukassa ja elämänkatsomus kuvottava. 

Sädekehävaikutus. Sama käytös tulkitaan eri tavalla riippuen miehen ulkonäöstä. Komea mies on ihanan eksentrinen, ruma mies outo hyypiö. 

No täälläkin eräs itseään komeaksi tituuleeraava mies haukkui naisia tyhmiksi ja p*llunkantotelineiksi ja ties mitä. Mun fiilikset tällaisesta miehestä on ainakin äärimmäisen vastenmieliset, ihan sama, vaikka olis kuinka komea.

Niinpä. Se komeus haihtuu kuin tuhka tuuleen, jos suusta tulee pelkkiä sammakoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tapa tarkoittaa naiset on niputtaa ne yhteen ja samaan nippuun joilla ei ole mitään persoonaa ja eroavaisuuksia.

Hienoa AP, pidä toi.

Mikä/ kuka muuten on sit komea meidän kaikkien naisten mielestä sun mielestä?

No jos joku pitkä ja korkeassa asemassa oleva ja rikas Mika Aaltola tai sänkykamarisilmäinen julkkis Lauri Tilkanen jos tulee pyytämään yhdyntään niin olet kyllä heti suostumassa.

Yhdyntään? Okei nyt ymmärrän, miksi et oikein löydä seuraa. Kannattaa päivittää oma käsityksesi seksistä reaalimaailmaan sieltä omista fantasioistasi.

Pakko kompata tätä. Mika Aaltolasta tulisi mun silmissä komea vasta silloin, jos mieltyisin hänen persoonaansa.

Ja vaikka olisi kuinka komea mies tahansa, niin en suhtaudu seksiin niin kevyesti että alkaisin tuosta noin vain paneskelemaan vieraan ihmisen kanssa. Siinä ei ole mitään vikaa, jos jotkut harrastaa yhdenillan juttuja mutta minulle se ei toimi, tarvitsen siihen sellaisen maagisen asian kuin luottamus ja turvallisuudentunne jotta pystyn alkaa harjoittamaan intiimiä kanssakäymistä yhtään kenenkään kanssa. Tällä hetkellä näyttää siltä, että en tule harrastamaan seksiä enää ikinä ja en voisi olla tyytyväisempi tähän tulevaisuudenkuvaan. Se, että naiset ja seksi on ap:lle pelkkiä välineitä, ei tarkoita että kaikki muut suhtautuisivat asiaan samoin.

Ja hei, tämä koskee kaikkea muutakin. Kiitos feminismin, minulla on mahdollisuus tienata omat rahani, minun ei tarvitse rikkoa itseäni harrastamalla Aaltolan kanssa seksiä. Mikään määrä rahaa ei korvaisi sitä.

Vierailija
164/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kaipaan esimerkkejä siitä, mikä olisi tavallinen mies. Siis aloittajan näkökulmasta.

Mun mielestä tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies on semmoinen että sillä on silmälasit (vähintääkin lukulasit), sillä on selvästi erottuva vatsakumpu, hiukset harvenee tai on jo enimmäkseen kaljuuntunut, on harmaantunut. On erilaista vaivaa ja vauriota sairauksista ja loukkaantumisista, pari hammastakin puuttuu suusta, näkyy kun mies nauraa. Tämmöinen mies hurmasi tinderissä. Oli kivat kuvat joissa näkyi naururypyt silmien ympärillä. Sellainen se sitten oli oikeastikin, älykäs, hyvä keskustelija, hauska. Minulle se kaikkein komein ja seksikkäin. 

Vierailija
165/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tapa tarkoittaa naiset on niputtaa ne yhteen ja samaan nippuun joilla ei ole mitään persoonaa ja eroavaisuuksia.

Hienoa AP, pidä toi.

Mikä/ kuka muuten on sit komea meidän kaikkien naisten mielestä sun mielestä?

No jos joku pitkä ja korkeassa asemassa oleva ja rikas Mika Aaltola tai sänkykamarisilmäinen julkkis Lauri Tilkanen jos tulee pyytämään yhdyntään niin olet kyllä heti suostumassa.

Yhdyntään? Okei nyt ymmärrän, miksi et oikein löydä seuraa. Kannattaa päivittää oma käsityksesi seksistä reaalimaailmaan sieltä omista fantasioistasi.

Pakko kompata tätä. Mika Aaltolasta tulisi mun silmissä komea vasta silloin, jos mieltyisin hänen persoonaansa.

Ja vaikka olisi kuinka komea mies tahansa,

Niin ja siis tuon miehen kirjoittama esimerkkihän ei edes liittynyt seksiin vaan pelkkään yhdyntään. Aika harva nainen haluaa pelkkää yhdyntää. Eikä yleensä vihjaus yhdynnästä ole edes sillä lailla kiihottava.

Vierailija
166/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis naisten mielestä keskiverto "DadBod" on tyyliin Jason Momoa heti Game of thronesin jälkimainingeissa.

Sun mielestä nainen on sulle velkaa vartalonsa.

Minun väitteessä oli enemmän faktapohjaa kuin omassasi. Momoa oli äärimmäisen treenattu ja oma katkeruutesi saa sanomaan että naisten mielestä Momoa on tavis. Ainoa motiivi tuolle on saada itsellesi paha mieli, tosin en tiedä miksi haluat tehdä niin mutta onhan sinulla siihen oikeus keinolla millä hyvänsä. Itke, Eemeli, itke.

Vierailija
167/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tätä vaikeuttaa myös se, että vain pitkillä ja komeilla sosiaalisesti taitavilla miehillä on oikeus lähestyä naisia oikeassa elämässä. Pulskan tai työttömän miehen ei tätä kannata tehdä ellei halua saada #metoo-syytteitä niskaansa.

Aika jännä kun kaikki mun poikakaverit on olleet 170 jotain. Kesäheila oli "vain" 167 ja sillä kyllä riittää naisia ja vientiä. Vatsaakin sillä oli. Niinkun itseasiassa muillakin mun poikakavereista. 

Erittäin lipevä ja supliikki oli tuo, en kiinnostunut syvemmin kun oli niin ylimielinen ja itselläkin lähinnä hauskanpitoa mutta onhan se ihan toivottavaa että osaa naisen kanssa jutellakin. Itseasiassa mä taidan nykyään enemmän niitä lähestymisiä tehdä ja ihan tavallisia, pikkuisen ylipainoisia ja lyhyehköjä miehiä kohtaan. Oon tosi onnellinen, että uskaltauduin nykyisen kanssa juttelemaan ja pyytämään kahville/kaljalle. Aiempaa liehittelin varmaan vuoden, mutta hän ei mulle lämmennyt. Edelleen vinkuu netissä kun ei kenelläkään kelpaa ja kuolaa avoimesti niitä isotissisiä instabimboja, ei kelvannut tavallinen kilttinainen, pitää olla parempaa. Mä kyllä pidin häntä ihan hiton kuumana pienestä ylipainosta huolimatta ja pituuttakin hänellä oli vaan pari senttiä enemmän, mitä sitten.

Haluan itse tavallisen ihmisen epätäydellisyyksineen, en mitään jumalankuvaa.

Tää on taas joku miesten oletus? Miksi ei voi uskoa, että naisiakin on erilaisia ja viehättyvät erilaisista, niistä tavallisistakin miehistä? Auttaako tuo sua pariutumaan?

Vierailija
168/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän sen huomaa tuolla kaupungilla että kaikki miehet joilla on nainen käsipuolessa on miesmalleja. Omistakin kollegoista vain johtoryhmän komeimmat ovat naimisissa, kaikki muut miehet sinkkuja. 

Vierailija
169/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? En ole lukenut vielä koko ketjua, mutta tuohon aloitusviestiin pakko kommentoida, että naisilla ei ole mitään velvollisuutta viehättyä miehistä. Se, että joku on keskivertoa paremman näköinen, ei velvoita ketään kiinnostumaan hänestä. Ja valitettavasti miehet OCAT ulkonäöllisetsi niin tylsiä, että todennäköisesti tuo ap:n sanoma jopa pitää paikkansa - jopa ne keskivertoa komeammat miehet ovat tavallisen ja tylsän näköisiä. Tehkää jotain ulkoiselle olemuksellenne, niin saatatte herättääkin jossain naisessa seksuaalista halua! Nyt kun selaa Tinderiä, se on täynnä toistensa näköisiä klooneja, joilla melkein kaikilla on tylsä lyhyt miestukka, tylsät, löysähköt miesvaatteet ja monella myös tylsä mieshuumoria sisältävä teksti. Ja matcheja äärimmäisen vähän.

Ei avauksessa sanottu, että kenelläkä

> Itsekin viittaat evoluutiobiologiaan, ja jos kerran se on syynä, niin silloinhan kyse on juuri siitä, että valtaosa miehistä on sellaisia, jotka eivät vedä naisia puoleensa.

Ulkonäön puolesta valtaosa ei viehätä naisia, joo, kyllä se niin kai loppujen lopuksi on. Mutta mies voi kompensoida sitä muilla asioilla.

Ja kun minun ulkonäkö selvästikin kiinnostaa monia vastaajia, niin itse asiassa kuulun naamakomeudessa varmaan siihen top 20%. En minä ole sinkku sen takia, etteikö ulkonäkö riittäisi etteikä olisi ollut naisia, jotka on ihastuneet/rakastuneetkin. Ja usein on kehuneet minua komeaksi tai hyvännäköiseksi ihan kysymättä naiset sekä miehet, tutut ja tuntemattomat.

ap

Vierailija
170/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä antaisin edelleen esimerkkinä Harri Moision.

Tai Ismo Leikola. Käärijälläkin vähän vatsaa ja se on mun mielestä tosi vetävä.

Mulla on muuten seinällä kuva Frank Zappasta. Varmaan "ruma jätkä" jos lähdetään kyselemään, mutta se teki hänestä erittäin vetävän. Ja mielipiteet maailmasta. Eikä hän vinkunut kun muut on paremman näköisiä ja kaikki naiset kiljuu märkänä sen nättipojan Robert Plantin liehuletin perään.

Mitä sä saat tästä jankkauksesta?

Vierailija
171/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas tätä itkua! 🙄

Otetaan esimerkiksi formulakuljettaja Max Verstappen. Se on ruma jätkä, mutta onko se jäänyt itkemään kuinka tytöt ei pyytänyt sitä diskoon? Ei ole, sensijaan se on löytänyt intohimonsa ja omistanut elämänsä tälle. Max oli radalla ajamassa kun satoi ja oli ihan v*tun kylmä, ja SINÄ ap istuit siellä omassa huoneessasi imemässä energiajuomaa itkien kohtaloasi. Et ole missään vaiheessa ottanut vastuuta elämästäsi ja edes yrittänyt kehittyä. Max on tällä hetkellä nelinkertainen maailmanmestari, lapsi tulossa avopuolisonsa kanssa ja elämä hymyilee - VAIKKA hänellä oli väkivaltainen lapsuus ja mulkku väkivaltainen isä. Sulla on kaikki nämä vuodet ollut aikaa keskittää huomiosi siihen mikä saa sinut onnelliseksi ja työstää itseäsi. Sensijaan sä whinetät täällä kuinka naiset ei tule hakemaan sua kotoota "koska sä olet ruma".

Ai luoja sentään että täytyy aikuiselle ihmiselle sanoa että syy

Max Verstappen ruma? Voi hyvä luoja, avauksen pointti confirmed. Se on keskivertoa komeampi.

Vierailija
172/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tätä vaikeuttaa myös se, että vain pitkillä ja komeilla sosiaalisesti taitavilla miehillä on oikeus lähestyä naisia oikeassa elämässä. Pulskan tai työttömän miehen ei tätä kannata tehdä ellei halua saada #metoo-syytteitä niskaansa.

Mun mies on ok näköinen ja mun pituinen. (164 cm) Miehellä on vatsaa ja on pienituloinen.

Vierailija
173/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestä nainen on sulle velkaa vartalonsa.

Minun väitteessä oli enemmän faktapohjaa kuin omassasi. Momoa oli äärimmäisen treenattu ja oma katkeruutesi saa sanomaan että naisten mielestä Momoa on tavis. Ainoa motiivi tuolle on saada itsellesi paha mieli, tosin en tiedä miksi haluat tehdä niin mutta onhan sinulla siihen oikeus keinolla millä hyvänsä. Itke, Eemeli, itke.

Miten tavis määritellään? Jos on treenattu vartalo niin onko sitten automaattisesti komea? Vaikka ei olisi voittanut geenilotossa muuten?

Itse esimerkiksi olen ihan tavallinen nainen vaikka treenaankin, koska en ole saanut syntymälahjaksi linnunluita ja nättiä naamaa. 

Vierailija
174/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia vaatimuksia on miehilläkin "tavallisen"näköisille naisille rintojen ja takapuolen muodosta alkaen. 

Vierailija
175/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ole sen kummampaa kuin miehilläkään. Väitätte kelpuuttavanne ihan tavallisia naisia, jotka todellisuudessa ovat jotain leikeltyjä bikinifitness-beibejä tms.

Joo, kun kysyttiin täällä, et määrittele naapurin tyttö, niin vastaus oli Sara Sieppi. Eli naapurin tyttö on siis entinen miss Suomi.

Vierailija
176/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöltään keskiverto kelpaa oikein hyvin, mutta jotain kiinnostavaa luonnepuolelta pitää löytyä. 

Vierailija
177/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi

Vierailija
178/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi Voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi

Vierailija
179/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kaipaan esimerkkejä siitä, mikä olisi tavallinen mies. Siis aloittajan näkökulmasta.

Mun mielestä tavallinen suomalainen keski-ikäinen mies on semmoinen että sillä on silmälasit (vähintääkin lukulasit), sillä on selvästi erottuva vatsakumpu, hiukset harvenee tai on jo enimmäkseen kaljuuntunut, on harmaantunut. On erilaista vaivaa ja vauriota sairauksista ja loukkaantumisista, pari hammastakin puuttuu suusta, näkyy kun mies nauraa. Tämmöinen mies hurmasi tinderissä. Oli kivat kuvat joissa näkyi naururypyt silmien ympärillä. Sellainen se sitten oli oikeastikin, älykäs, hyvä keskustelija, hauska. Minulle se kaikkein komein ja seksikkäin. 

Sinällään jännä, että suhtautuisin seksiin kyllä kevyemmin, jos miehiin voisi luottaa. Mutta kun aina pitää niin tarkkaan analysoida, kenen kanssa uskaltautuu touhuilemaan. Ei kanneta vastuuta mistään seksiin liittyvästä tai sen seurauksista. Hyväksikäytetään vaan omien mielitekojen tyydyttämiseen.

Vierailija
180/263 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka seurustelisi minkään "erittäin hyvännäköisen" kanssa enkä ole kuullut kenenkään naisen kutsuvan ketään miestä rumaksi.

Jos hakee seuraa jostain ulkonäköön perustuvasta sovelluksesta niin kait siellä nyt klikkaillaan niitä hyvännäköisiä. Voi elämä että on pitänyt asiaa ihan tutkia.

Ennen aikaan oli chatit ja sitä aiemmin senssipalstat ilman mitään naamoja ja kyllä sielläkin pareja muodostui. Olen mäkin ollut kiinnostunut miehestä ihan tekstin perusteella. Kunpa näitä nykysomeja ei olis ikinä keksitty. Ei miehet aiemminkaan vinkuneet kun ei kelpaa, kyllä ne haki ja otti itselleen emännän empimättä ihan oikeasta elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän