Voiko ihminen kuoll 31 tai 32 vuotiaana?
Voiko tuossakin iässä lähteä henki?
Siis jos ei puhuta onnettomuuksista.
Eikö sairaudet iske yleensä vasta vanhalla iällä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kaikki kuolevat vasta 230v iässä. Oliko va jakilla muuta?
Miksi nimittelet?
Mäkään en haukkunut sua?
Koska olet va jakki kusinen trolli, joka spämäää tätä samaa idiotismia tänne joka vtun päivä. Vieläkö oli muuta?
Haista vttu!!! Tuu sanomaan tuo mulle päin naamaa. Tapan sut
Vierailija kirjoitti:
No ystäväni kuoli syöpään 29 v
Kaverin kaveri kuoli 33 v
No mutta he eivät olleetkaan 31v tai 32v.
Kyllä sitä valitettavasti voi kuolla missä iässä vain, mutta vaikkapa joskus 1500-luvulla oli melko normaalia kuolla kolmekymppisenä. Nykyäänhän sellainen on varsin vetreä vielä.
Voi ihminen olla, ei opi kieli, ei opi kirjoittaminen, ei tulla ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää? Oletko itse tuon ikäinen?
Olen viime vuoden puolella täyttänyt 32, melkein 33.
Kyllä jos on elossa 32-vuotiaana.
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Kollega kuoli keuhkosyöpään 32 v.
Poltti varmaan tupakkaa.
Ystävän ystävä kuoli synnyttäessä 4.ttä lastaan. Lääkärit olivat sanoneet ei enää lasta ja oli lähes koko raskausajan sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tietää? Oletko itse tuon ikäinen?
Keksin vaan uuden jankkaus aiheen. Nämä vaan aina poistetaan
AP
Googlaa keskenmeno sekä kätkytkuolema ja tulet hämmästymään? M51
Ystävien lapsi kuoli Hodginin lymfoomaan 23v, tuttu mies menehtyi sydäninfarktiin 29v, yksi kuoli kohdunkaulan syöpään 31v, lisäksi tiedän ainakin yhden raskausaikana menehtyneen (keuhkoveritulppa), aivoverenvuotoon voi mennä missä iässä tahansa, ja myös aivosyöpä iskee useammin nuoriin ihmisiin, myös lapsiin, kuten myös leukemiat ja muut verisyövät. Voit vaikka aikasi kuluksi hakea tilastoja vaikka THL:n syöpätilastot . Eli tiivistetysti, nuoriakin kuolee, jokainen ihminen voi kuolla ihan koska vain mutta yleisimmät yleisimmät kuolinsyyt nuorilla ihmisillä ovat liikenneonnettomuudet (nuoret miehet) ja itsemurhat (sekä nuoret miehet ja naiset). Lähde. Suomalaisten itsemurhat.
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kuolla vasta kun olen 800v. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kuolla vasta kun olen 800v. 😁
Ei ole enää mahdollista, ennen vanhaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nimittelet?
Mäkään en haukkunut sua?
Koska olet va jakki kusinen trolli, joka spämäää tätä samaa idiotismia tänne joka vtun päivä. Vieläkö oli muuta?
Haista vttu!!! Tuu sanomaan tuo mulle päin naamaa. Tapan sut
Et kyllä anna kovin kypsää kuvaa itsestäsi. Jos olisit henkisesti tasapainossa, niin voisit sivuuttaa tuollaisen kommentin olkia kohauttamatta.
Nyt sen sijaan näyttää siltä, että luulet sen olevan hienoa, että tappaisit jonkun vain sen takia, että hän solvaa sinua.
Voin kertoa, ettei se ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan, ei tuon ikäisenä syöpään kuole. Älä puhu puppuja. Keuhkosyöpään kuolee 70 vuoden jälkeen. Silloin vuosikymmeniä polttanut tupakkaa ja rietasta elämää ehtinyt viettää.
Minun mummu sairastui keuhkosyöpään ja menehtyi 89 vuotiaana. Mummuni oli harras ihminen, ei tupakoinut tai käyttänyt alkoholia, riettaudesta en tiedä.
Luulin lapsena että jokainen ihminen elää 100-vuotiaaksi ja sitten kuolee heti. Kerran kun riitelin vuotta vanhemman isosiskoni kanssa, lällättelin hänelle että elän vielä vuoden sen jälkeen kun hän on kuollut.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ystävien lapsi kuoli Hodginin lymfoomaan 23v, tuttu mies menehtyi sydäninfarktiin 29v, yksi kuoli kohdunkaulan syöpään 31v, lisäksi tiedän ainakin yhden raskausaikana menehtyneen (keuhkoveritulppa), aivoverenvuotoon voi mennä missä iässä tahansa, ja myös aivosyöpä iskee useammin nuoriin ihmisiin, myös lapsiin, kuten myös leukemiat ja muut verisyövät. Voit vaikka aikasi kuluksi hakea tilastoja vaikka THL:n syöpätilastot . Eli tiivistetysti, nuoriakin kuolee, jokainen ihminen voi kuolla ihan koska vain mutta yleisimmät yleisimmät kuolinsyyt nuorilla ihmisillä ovat liikenneonnettomuudet (nuoret miehet) ja itsemurhat (sekä nuoret miehet ja naiset). Lähde. Suomalaisten itsemurhat.
Puolueellinen lähde. Eikö parempaa löytynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ystäväni kuoli syöpään 29 v
Kaverin kaveri kuoli 33 v
No mutta he eivät olleetkaan 31v tai 32v.
Mietin just että on tämä nykyajan luetunymmärtäminen heikolla tolalla. Juurihan olit kertonut iät.
Kuolla voi minkä tahansa ikäisenä. :)
Ai niin. Näin on.