Mistä löysit nykyisen kumppanisi?
Itse löysin omani Badoosta kaksi vuotta sitten :)
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli taksikuskina. Matkustin kyydissään Sipoosta Espooseen. Oli mukavat jutut ja mukavan näköinen oli nuori mieskin. Perillä kotona pyysin saunomaan. Otti kutsun vastaan. Siitä lähtien on saunottu yhdessä 4v joista 2 yhteisen kodin saunassa.
- M30 -
Mistä tiesit kuskin olevan myös gay? Miten te tunnistatte oman viiteryhmän edustajan? Luulisi, että tuossa ottaa ison riskin, jos onkin hetero, niin saa pian turpiin, jos kyselee saunaan mukaan.
Eihän sitä kenenkään taipumuksia aina tiedä varmasti. Mutta saunominen miesten kesken on yleinen tapa Suomessa joten eihän siinä menetä kukaan kasvojaan jos pyytää tai lähtee mukaan lauteille. Saunailta kuin saunailta
Perjantai-iltana Helsingin Onnelan baaritiskiltä.
Olin kävelemässä siitä ohi, kun katseemme kohtasivat hymyilevän nuoren miehen kanssa. Vuosi oli 2009, olin vähän aikaa sitten täyttänyt 30, hän oli 27-vuotias.
Hän oli kyllä ihan hyvännäköinen, mutta muuten ulkonäöltään ja tyyliltään sellainen, että en olisi varmaan yleensä kiinnittänyt häneen huomiota. Mutta se katse ja hymy oli vaan sellainen, että en voinut kävellä ohi, oli pakko mennä heti hänen juttusilleen.
Siinä sitten juteltiin, juotiin parit juomat ja lähdettiin hänen luokseen jatkoille. Siellä olikin sitten niin mukavaa, että lähdin kotiin vasta sunnuntaina. Tiistaina hän jo halusi tavata mut uudestaan ja pyysi taas luokseen yökylään.
Tapailu syveni aikanaan seurusteluksi, muutin hänen luokseen, mentiin kihloihin, sitten naimisiin ja saimme kaksi lasta. Hän ei ole mikään laatikkoleukainen lentokapteeni-kirurgi, vaan ihan tavallinen suomalainen bussikuski. Enkä parempaa miestä olisi voinut edes saadakaan.
Eksä löysi kaupasta. Kävi kyttäämässä kerran viikossa yhtä hyllyttäjämyyjää.
Ensimmäisen exän löysin Kulttuuritalolta.
Toisen exän nakkikioskin jonosta.
Kolmannen (tulevan) exän löysin Äkäslompolon Pirtukirkosta. Hän ei vielä tiedä vapautuvansa piakkoin. Ollaan oltu yhdessä nyt kolme vuotta ja minulle alkaa riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Temusta tilasin
Jos aiot palauttaa sen niin sen täytyy olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa.
Ihan kotoa tultiin hakemaan . Ei valkoisella ratsulla mutta valkoisella Porschella . Naapuri tuli kysymään ulos ihan kotoa kun olin kuulemma kiinnostava ja haluaa tutustua. 4 vuotta yhdessä . Mentiin ajelulla ekoilla treffeillä . Toisilla sitten vähän erilaista ajelua . Näin se voi onnistua vaikka yleensä pitää itsekin jotain tehdä.
Tinderistä reilu 5 vuotta sitten, ollaan naimisissa.