Hävettääkö ajaa teslalla?
Milloin ostit, hövettääkö nyt? Mulkoileeko kanssa-autoilijat sinua, vai oletko ylpeä trumpisti?
Kommentit (82)
Huoh. Teslan käyttäminen on kannanotto. Siksi ei teslaa meille tule vaikka autonvaihto on edessä.
Omilla kriteereilläni ei valitettavasti ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin Tesla.
-pitää olla sähköauto (lataan ilmaiseksi ja saan kilometrikorvauksia eli jään reilusti plussalle arvonalenemisesta huolimatta). Bensa tai diesel tule kalliiksi.
-mukana kulkee aina kaksi koiraa, toinen takaluukussa ja toinen takapenkillä, Teslassa saan ostokset ja matkatavarat etutavaratilaan
-koirien takia pitää olla auto jossa voi jättää päälle ilmastoinnin ja lämmityksen
-koska liikun paljon, huollon pitää tapahtua siellä missä auto on (ranger), en voi viedä autoa päiväksi huoltoliikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hävettäisi?
No, aikalailla Teslat saaneet mätiä tomaatteja päälleensä .
Eiköhän suurimmalle osalle Tesla ole vain auto, ei mikään kannanotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hävettäisi?
Suomessa? Kukaan ole koskaan edes kommentoinut mitään. Netissä lässyttäjät on eri sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Teslalla ajavat ihmiset ovat parempia ihmisiä.
Tai luulevat olevansa :D.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylpeästi Ladalla ajava Putinisti.
-ap
Pyöreälamppuinen 1.2l, lähtee kylmällä käyntiin ja on lämmin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa näyttää rikkaalta!
Harmi että Teslan kanssa näyttää lähinnä vaan pyrkyriltä.
Ja nasselta.-Punainen nenä ja breesnev-kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hävettäisi?
No se kertoo vain heittäjästä. Kaikkihan sen tietävät mitä sakkia ovat. Ei yllätä tämäKÄÄN toisten omaisuuden tärvely.
Kuulemma usassa teslakuskit laittaneet tarroja autoonsa että ostivat teslan ennenkuin tiesivät Muskin olevan hullu
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma usassa teslakuskit laittaneet tarroja autoonsa että ostivat teslan ennenkuin tiesivät Muskin olevan hullu
Mutta kuka kehtaa enää ostaa uutta?
Minua ei vaivaa Musk tai Trump autoa hankittaessa. Vaan Tesla ei tule kysymykseen sen järjettömän 450-600 kiloisen myrkkyakun vuoksi. Sen akun valmistus, kaivos ja kemianteollisuus tuhoaa maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei vaivaa Musk tai Trump autoa hankittaessa. Vaan Tesla ei tule kysymykseen sen järjettömän 450-600 kiloisen myrkkyakun vuoksi. Sen akun valmistus, kaivos ja kemianteollisuus tuhoaa maapallon.
Geologit sanovat että mineraalit eivät millään riitä liikenteen sähköistymiseen. Jo nyt aletaan käydä sotaa mineraaleista. Trump-Muskin kiristys-ryöstö Ukrainan maamineraaleilla on juuri tätä!
Puskuritarrakokoelma Tesla-kuskeille
https://www.etsy.com/market/anti_elon_musk_sticker?utm_source=google&ut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geologit sanovat että mineraalit eivät millään riitä liikenteen sähköistymiseen. Jo nyt aletaan käydä sotaa mineraaleista. Trump-Muskin kiristys-ryöstö Ukrainan maamineraaleilla on juuri tätä!
Yksikään sota-analyytikko ei ole tätä tajunnut tuoda esiin. Miten porukka voi olla täysin pihalla sodan motiiveista?
Vierailija kirjoitti:
Omilla kriteereilläni ei valitettavasti ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin Tesla.
-pitää olla sähköauto (lataan ilmaiseksi ja saan kilometrikorvauksia eli jään reilusti plussalle arvonalenemisesta huolimatta). Bensa tai diesel tule kalliiksi.
-mukana kulkee aina kaksi koiraa, toinen takaluukussa ja toinen takapenkillä, Teslassa saan ostokset ja matkatavarat etutavaratilaan
-koirien takia pitää olla auto jossa voi jättää päälle ilmastoinnin ja lämmityksen
-koska liikun paljon, huollon pitää tapahtua siellä missä auto on (ranger), en voi viedä autoa päiväksi huoltoliikkeeseen.
Tesla ei ole ainoa auto, jossa nuo toteutuvat.
Joo mutta enemmän vi.... kun koslan hinta tipuu niin että velkaa on enemmän kuin nyt ostaisi käytettynä saman
Ennen viherhörhö, nykyään nasse. Kyllä on kova tarve saada jotenkin nimetellä. Tiedätkö kun minua ei hetkauta yhtään jos joku luokittelee minut nasseksi teslani perusteella. Jatkan tylsää arkeani ihan samaan tapaan kuin ennenkin. Hyvä puoli on se, että kaikki foliohatut karisee viimeistään tässä kohtaa ympäriltä, hehän eivät halua tulla yhdistetyksi nasseen :D