Hävettääkö ajaa teslalla?
Milloin ostit, hövettääkö nyt? Mulkoileeko kanssa-autoilijat sinua, vai oletko ylpeä trumpisti?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa näyttää rikkaalta!
Harmi että Teslan kanssa näyttää lähinnä vaan pyrkyriltä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää. Ei tämä sähköautoilukaan nyt ollut mikään niin kummoinen ekoteko. Viherpesuun hairahdin.
Lontoon keskustaan ei muuten saa mennä autolla, joka ei ole sähköllä käyvä. xD
Kuka hullu nyt sinne muutenkaan omalla autollaan menisi? Bussit ja taksit kulkee.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylpeästi Ladalla ajava Putinisti.
-ap
Väärä ap.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö kulkea julkisilla, ap? Minä ajelen Teslalla ja nauran köyhiä tyhmiä.
Laitat rahaasi auton josta sulaa arvosta yli kolmannes parissa vuodessa ja sitten naurat köyhille ja tyhmille,,just.
Ei hävetä. Eikä Tesla nykyään ole enää mikään juttu, tuntuu että se on melkein yksi yleisimmistä vastaantulevista autoista. Ainakin omaan silmään niitä on todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Säälien katselen teslakuskeja. Musk nauraa matkalla pankkiin ja te maksatte itsenne kipeäksi siitä sähköromusta. On varmaan hienoa olla tukemassa tämänhetkistä hulluutta.
ajan Skodalla.
ap
Skoda :D Semmonen romuauto sieltä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin näytän keskisormea Tesla-kuskeille.
Luuletko että me teslalla ajelijat noteeramme tavisautoilijoita?
Teidän kannattaakin pitää nykyisin matalaa profiilia : )!
Mä voin hyvin kuvitella miten lyhyt, lihava, kalju ja pienimunainen ap on. Just sellainen persaukinen juntti, joka on katkera "Helsingin herroille" ja muille kaupunkilais-keikareille, kun ne on niin leuhkoja, että ajavat Teslalla 🤭
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelevat autostani. En noteeraa asiaa hyvässä enkä pahassa. Jos on jollekin ongelma, olkoot ongelmainen aivan rauhassa. Ylipäätään en ostele autoja sen mukaan, mikä on automerkin kotimaa, valtionpäämies, hänen ystävänsä jne. Eipä tuo Kiinankaan hallinto ole kummoinen ja hyvin kelpaa teille temu-krääsä.
Jostakin syystä nettiautossa on alkanut teslojen saldot kasvamaan, varmaan jo sata tullut viikossa
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Eikä Tesla nykyään ole enää mikään juttu, tuntuu että se on melkein yksi yleisimmistä vastaantulevista autoista. Ainakin omaan silmään niitä on todella paljon.
Pakko ajaa kun kukaan ei suostu ostamaan sitä muuta kuin pilkka hintaan, T,teslakuski.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on nykyajan Lada tai kuplavolkkari : )
Tietenki hävettää ja vituttaa. .osamaksu velkaa on 55000. Ja arvo on 25000 . Sitten vielä työkaverit vittuilee ja lapset pitää jättää 500 metrin päähän koulusta ja harrastuksista ettei niitä kiusata
Vierailija kirjoitti:
Jep, firman parkkihalli täynnä kolmosia ja yytä. Plus muita sähköautoja, porschea, fordia yms.
mut jos oma elinpiiri rajoittuu työttömän aamukaljojen hakemiseen skodanromulla niin kyllähän sähköauto vähintään ufolta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin hyvin kuvitella miten lyhyt, lihava, kalju ja pienimunainen ap on. Just sellainen persaukinen juntti, joka on katkera "Helsingin herroille" ja muille kaupunkilais-keikareille, kun ne on niin leuhkoja, että ajavat Teslalla 🤭
Sellanenko sinäkin olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö kulkea julkisilla, ap? Minä ajelen Teslalla ja nauran köyhiä tyhmiä.
Laitat rahaasi auton josta sulaa arvosta yli kolmannes parissa vuodessa ja sitten naurat köyhille ja tyhmille,,just.
Ostan uuden Teslan joka toinen vuosi. Eipä haittaa laisinkaan mutta naapureita vtuttaa.
Ennen hävetti ajaa mossella nyt hävettää ajaa teslalla.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on ihan perus kansanauto. Siis vähänkin jos on hyvätuloinen tai keskiluokkaa tuloiltaan ja pidempää työmatkaa ajaa, on aivan tavallista olla tesla. Se ei ole mikään rikkaiden auto. Tietysti toimeentulotukeen et sitä saa ujutettua ja sekös aiheuttaa katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä nettiautossa on alkanut teslojen saldot kasvamaan, varmaan jo sata tullut viikossa
Arvonalennuksen konkreettinen todiste.
Hävettääkö jos ajaa Ladalla tai "kuplavolkkarilla".