Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
En miehenä tunnista tätä. Olen aika tavallinen mies, ja vielä lyhyt (167 cm) ja kaljuuntuva. En ole rikaskaan, perus insinörtti joka asun asumisoikeusasunnossa. En ole mitenkään jännäkään, tavallinen tylsä perustyyppi, jolla ei ole eksoottisia harrastuksia tms. Mutta mun ei ole koskaan tarvinnut olla vasten tahtoani sinkkuna pitkiä aikoja.
Mun käsittääkseni se johtuu ihan siitä, että tykkään jutella naisille muutenkin kuin iskemismielessä. En mä ole koskaan mistään tindereistä seuraa etsinyt. Käsittääkseni siellä jo tuo mun pituus aiheuttaisi suoran torjunnan useimmilta. Eikä yöelämä ollut mun juttu myös. Mä olen löytänyt seurani ihan arjesta: opiskelukavereista, työkavereista, sosiaalisen median kautta yksityisviestein tutustumalla. Kaikki nämä on alkaneet kaveruuden kautta, eikä niin että olisin tehnyt jonkun aloitteen siitä vaan tuntemattomalle naiselle.
Paljon näkee miehiä, joita ei oikeastaan näytä kiinnos
Hyvä kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ole mikään syy alkaa suhteeseen, että mies käy töissä ja joskus suihkussa.
Itse en ole ikinä aloittanut suhdetta ilman molemminpuolista tunnetta. On se sitten ollut kiinnostusta, halua, rakastumista.
Ap aiheuttaa lähinnä oksetusta. Ja oksetus on vahva merkki vaarasta. Ap ei esimerkiksi tajua, että nainen on häntä parempi ihminen eikä mikään runkkuväline, jonka saa kun tekee tietyt minimiasiat.
Ap ei sietäisi hetkeäkään tuollaista vinkumista naisilta. Yksikään mies ei sietäisi. Miksi me siedämme? Koska tuo ap:n vollotus muistuttaa naisen ylemmyydestä suhteessa miesvollukoihin?
Miksi nainen on parempi ihminen? Siksikö että hänellä on korkeampi markkina-arvo? Samalla logiikalla rikas mies on parempi ihminen kuin köyhä mies tai tavisnainen. Trump olisi varmasti samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nirsoilee.
Se on ihan fiksua. Ei sitä minkä tahansa pummin, pettäjän, rentun, sottapytyn kanssa kannatakaan pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Some aiheuttaa kyllä pinnallisuutta.
Mistä on nykynaiset tehty? VVV
Valheita, vittuilua ja valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua tuollaisia ruikuttaja. Lopeta Viking, lyö dödöä kainaloon ja rohkeasti lähestymään ja juttelemaan naisille.
Ei auta mitään ellei ole miesmallin näköinen tai rikas. Jos se tavallinen raksamiespena menee juttelemaan kauniille naiselle niin pakit tulee.
Juu-uh. Tämäkö tuli sinulle uutena? Ajattelit että kun olet mies niin ihan vain siksi kaikkien naisten pitäisi olla auliita? Ei kuule mene asiat niin. Jos nainen ei ole kiinnostunut, tarkoittaa että olet haarukoinut väärin. Tee töitä nostaakseen omaa tasoasi, tai laske vaatimustesi tasoa. Raksapena ei ole koskaan saanut kaunista naista, tai jos on, niin jotkut muut osa-alueet siinä naisessa ovat sellaisia että ei pelaa ykkösliigassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nirsoilee.
Se on ihan fiksua. Ei sitä minkä tahansa pummin, pettäjän, rentun, sottapytyn kanssa kannatakaan pariutua.
Niistä voi kuoriutua kunnon mies jos nainen katsoisi pintaa syvemmälle.. Hyvää kannattaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nirsoilee.
Niistä voi kuoriutua kunnon mies jos nainen katsoisi pintaa syvemmälle.. Hyvää kannattaa odottaa.
Höpöhöpö. Hukattua aikaa odottaa että paskasta muotoutuu kultakimpale.🤣
Ei se varmaan muu auta kuin ruveta jännäksi tai alfaksi. Kun tavis ei vaan naisille kelpaa.
Olen kasin nainen, tosin koulutettu ja kohtuullisen varakas. En ikinä lähestyisi 9+ miehiä. Ennemmin 7-8. Ylipainoinen ei saa olla, mutta muuten ei ole ulkonäkökriteereitä. Hyvä huumorintaju, hyvä sängyssä, tekee mitä lupaa ja ylimääräistä rahaa kuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kasin nainen, tosin koulutettu ja kohtuullisen varakas. En ikinä lähestyisi 9+ miehiä. Ennemmin 7-8. Ylipainoinen ei saa olla, mutta muuten ei ole ulkonäkökriteereitä. Hyvä huumorintaju, hyvä sängyssä, tekee mitä lupaa ja ylimääräistä rahaa kuun lopussa.
Minäkään en lähestyisi enkä harkitsisi suhdetta itseäni ns tasokkaampien miesten kanssa. Vaikka en mitään tasoja varsinaisesti mietikään.
Jos mies on 10 vuotta neitsyenä ja lopulta saa siivullisen seksiä ja säälittävän parisuhteen, mies saattaa unohtaa kaikki kärsimyksensä, paukutella henkseleitä ja veetuilla inkweleille. Miesten kyky optimismiin on rajaton.
Naisesta taas feminismi ja katkeruus ei lähde parisuhteen avulla. Jokainen nainen saa rajattomasti miehiä.
Tähän ilmiöön perustuu se, että moni mieskin tavallaan uskoo kaiken olevan omissa käsissä. Se perustuu oman menneisyyden unohtamiseen, omaa erinomaisuutta korostaviin selityksiin ja empatian vähentymiseen. "Katsokaa nyt lassukat! 169cm miehellä on nainen! Kaikki on itsestä kiinni!"
"Ööh entäs se kun tuo 40v 169cm sai ensimmäisen kerran pimpsukkaa 39 vuotiaana ja hänen päätään uitettiin pisuaarissa koulussa?"
"Haísta inkwell páska!"
Kun tämä peruspertti sitten jätetään, maailma murtuu ainakin tilapäisesti. Kymmenen vuoden kakku lusittavana ilman píllua ja kun taas saa lasillisen seksiä vuosikymmenen jälkeen, inkwelit saavat kuulla kunniansa ja kokoomus on paras.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 10 vuotta neitsyenä ja lopulta saa siivullisen seksiä ja säälittävän parisuhteen, mies saattaa unohtaa kaikki kärsimyksensä, paukutella henkseleitä ja veetuilla inkweleille. Miesten kyky optimismiin on rajaton.
Naisesta taas feminismi ja katkeruus ei lähde parisuhteen avulla. Jokainen nainen saa rajattomasti miehiä.
Tähän ilmiöön perustuu se, että moni mieskin tavallaan uskoo kaiken olevan omissa käsissä. Se perustuu oman menneisyyden unohtamiseen, omaa erinomaisuutta korostaviin selityksiin ja empatian vähentymiseen. "Katsokaa nyt lassukat! 169cm miehellä on nainen! Kaikki on itsestä kiinni!"
"Ööh entäs se kun tuo 40v 169cm sai ensimmäisen kerran pimpsukkaa 39 vuotiaana ja hänen päätään uitettiin pisuaarissa koulussa?"
"Haísta inkwell páska!"
Kun tämä peruspertti sitten jätetään, maailma murtuu ainakin tilapäisesti. Kymmenen vuoden kakku lusittavana ilman píllua ja kun taas sa
Älä siis ikinä anna seksiä lyhyelle kokoomuslaiselle tai minkäänlaiselle persulle, koska siitä ei mitään hyvää seuraa itselle eikä koko maailmalle. Tyhmien, itsekkäiden miesten pitää hävitä sukupuuttoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ole mikään syy alkaa suhteeseen, että mies käy töissä ja joskus suihkussa.
Itse en ole ikinä aloittanut suhdetta ilman molemminpuolista tunnetta. On se sitten ollut kiinnostusta, halua, rakastumista.
Ap aiheuttaa lähinnä oksetusta. Ja oksetus on vahva merkki vaarasta. Ap ei esimerkiksi tajua, että nainen on häntä parempi ihminen eikä mikään runkkuväline, jonka saa kun tekee tietyt minimiasiat.
Ap ei sietäisi hetkeäkään tuollaista vinkumista naisilta. Yksikään mies ei sietäisi. Miksi me siedämme? Koska tuo ap:n vollotus muistuttaa naisen ylemmyydestä suhteessa miesvollukoihin?
Miksi nainen on parempi ihminen? Siksikö että hänellä on korkeampi markkina-arvo? Samalla logiikalla rikas mies on parempi ihminen kuin köyhä mies tai tavisnainen. Trump olisi varmasti samaa mieltä.
Nainen on ihminen, mies on pelkkä spermantuottaja. Näin te itsenne näette, incelit. Henkinen surkastumisenne on tähän johtanut. Te itse tuhositte itsenne.
Katse tänne miehet:
Vierailija kirjoitti:
Katse tänne miehet:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen perusasetelma on nykyään tämä: anna pillua.
Tämä on se ongelma, mikä tekee naisesta miljoonakertaisesti arvokkaamman kuin miehestä. Miehen siitos on käytännössä arvoton. Yksi mies voi siittää 10 000 naista. Se mitä kuvittelette olevan aprisuhde, on naisen seksuaalista hyväksikäyttöä. Se mitä etsitte parisuhteista, on naisen seksuaalinen hyväksikäyttö. Jolla on sekä markkina-arvo, mutta on myös paljon naisia, jotka eivät suostu tarjoamaan tuota palvelusta edes maksusta. Ja te hölmöläiset elätte kirjaimessa psykoosissa, että nainen haluaa tulla 10 000 kertaa siitetyksi. Ja että siksi haluaisi parisuhteen. Ei halua. Eikä halua tulla turhan päiten siitetyksi
Eli joku on huijannut teitä, että naiset haluvat sitä, mitä tekin. Eivät halua. Heitä on kiristetty antamaan teille se joskus aikanaan ruualla tai väkivallalla, uhkailemalla, vanhemman vaikutusvallalla, sosiaalisesti syrjäyttämällä, jne. Käytännössä: anna tälle miehelle pillua tai mene metsään jak uole.
No maailma muuttui. Nykyään naisen ei tarvitse mennä metsään kuolemaan, vaan voi elää yksiössä ja kuolla sinne yksin.
Ja aivan helvetin moni nainen valitsee tämän. He saivat elämän, vapaana seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Ja miehet kirjaimelliesti ihmettelevät silmät pyöreinä, että eivätkö ne naiset haluakaan tulla siitetyksi 10 000 kertaa. Ilman lapsia. Minulla olisi näitä siitoksia, mitäs helvettiä.
Tätä tässäkin ketjussa pohditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some aiheuttaa kyllä pinnallisuutta.
Mistä on nykynaiset tehty? VVV
Valheita, vittuilua ja valittamista.
Projektiota, sinä ruikuttava, valehteleva, vitutta jäävä pikku luuseri. Itsestäsi se on kiinni.
Et ole tavallinen, koska suurin osa miehistä on sinua parempia.
Olet hävikkiä. Roskaa, biojätettä.
Eikös tuo tarkoittanut, että toive on normaalipaino, muttei tarvitse olla hoikka. En ainakaan itse (olen nainen) ole välttämättä hoikka normaalipainoisena.