Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääksenne palstan rasistimammoille pitkää nenää, etsikää ihana elämänkumppaninne täältä: https://www.filipinocupid.com/fi
Nämä mielisairaat mammat kun eivät tiedä Aasiasta mitään muuta maata, kuin Thaimaan ja muunlaisia naisia siellä ei näiden hullujen mielestä ole, kuin katutyttöjä, niin Filippiineillä on pilvin pimein neitsytnaisia. Eräs jenkkikaverini löysi sieltä yli 50v kivan naisen, joka oli vielä neitsyt.
Joo tässä vähän näitä kivoja filpputyttöjä. Käytännössä s eksiorjia, joilta pilattu mahdollisuudet elämään ja toimeentuloon, pakotettu h uoruuteen.
Täältä vaan länsimaalaiselle ukolle halpa s eksiorja. Ihanaa rakkautta se.
No, tuollaisten mahdollisimman negatiivisten esimerkkien esiintuominen kertoo vain siitä, ettet tiedä suomalaismiesten ja aasialaisten naisten parisuhteista mitään. Minä tunnen useita kymmeniä perheitä, joissa syntyperät noin ja ovat ihan normaaleja perheitä. Tosin lapsia syntyy näköjään parempaan tahtiin, kuin suomi-suomipareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi hyvä tietää omat realiteetit eli katse peiliin ja arvioimaan se todellinen viehätysvoima. Usein se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis ja täten hän ajattelee "minulle kuuluu se komea statusmies". Kaikki naiset ei nyt vaan ole niitä missejä vaan on kaiken näköisiä naisia, rumia naisia, ylipainoisia naisia ja ihan kivan näköisiä naisia.
Mitä väliä, kun tavismiehet itse tavoittelevat vain kauniita naisia? Saan olla tyytyväinen itseeni sinkkuna eikä minun tarvitse lähteä juoksemaan jonkun tavismiehen perässä joka sitten tyytyy minuun kun ei saanut haluamaansa ja suhdekin on sitten sen mukainen.
Luuletko että ne miehet jotka ovat lähestyneet kymmeniä naisia ja sitten #43 sanoi kyllä, ovat olleet ihan hulluina siihen naiseen, vai ovatko kuitenkin hänen kanssaan vain, koska oli ensimmäinen joka ei antanut pakkeja?
Ihan turhaan joku taas tyrkyttää täällä aasialaisia naisia, kyllä kaikki osaa niitä itse etsiä, jos sellaisen haluaa. Valtaosa kuitenkin halua oman kulttuurinsa ja kansansa edustajan puolisokseen, jonka kanssa voi puhua äidinkieltään. Ei se rallienglannin solkottaminen ja monirotuoset lapset kaikkia kiinnosta, eikä vieras kulttuuri ja suku toisella puolella maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi hyvä tietää omat realiteetit eli katse peiliin ja arvioimaan se todellinen viehätysvoima. Usein se ei niin kaunis nainen luulee olevansa kaunis ja täten hän ajattelee "minulle kuuluu se komea statusmies". Kaikki naiset ei nyt vaan ole niitä missejä vaan on kaiken näköisiä naisia, rumia naisia, ylipainoisia naisia ja ihan kivan näköisiä naisia.
Mitä väliä, kun tavismiehet itse tavoittelevat vain kauniita naisia? Saan olla tyytyväinen itseeni sinkkuna eikä minun tarvitse lähteä juoksemaan jonkun tavismiehen perässä joka sitten tyytyy minuun kun ei saanut haluamaansa ja suhdekin on sitten sen mukainen.
Oletko koskaan miettinyt, että jospa olet vain äärimmäisen tylsä?
Kyllä se kummallakin sukupuolella huomio kiinnittyy ensimmäisenä ulkoiseen olemukseen. Ja makujahan on monenlaisia, eli varmasti myös vaatimmattomankin ulkonäön omaava voi löytää kumppanin, kun löytyy henkinen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääksenne palstan rasistimammoille pitkää nenää, etsikää ihana elämänkumppaninne täältä: https://www.filipinocupid.com/fi
Nämä mielisairaat mammat kun eivät tiedä Aasiasta mitään muuta maata, kuin Thaimaan ja muunlaisia naisia siellä ei näiden hullujen mielestä ole, kuin katutyttöjä, niin Filippiineillä on pilvin pimein neitsytnaisia. Eräs jenkkikaverini löysi sieltä yli 50v kivan naisen, joka oli vielä neitsyt.
Joo tässä vähän näitä kivoja filpputyttöjä. Käytännössä s eksiorjia, joilta pilattu mahdollisuudet elämään ja toimeentuloon, pakotettu h uoruuteen.
Täältä vaan länsimaalaiselle ukolle halpa s eksiorja. Ihanaa rakkautta se.
No, tuollaisten mahdoll
No niin varmaan kun naisella ei ole muuta tiomeentulomahdollisuutta kun tuutata ulos niitä lapsia. Niillä naisilla, joilla on, valinta kohdistuu yleensä aina siihen muuhun toimeentuloon.
Siksi tuollakin noita äityleitä on. Heillä ei ole tarjolla mitään muita vaihtoehtoja. Katolinen kirkko ja lääketiede käyvät sörkkimässä mielet ja pillut niin, että aborttia ei tehdä, mutta toisaalta ehkäisyäkään ei käytetä. Jos noilla naisilla olisi edes sellainen toimeentulo, että pystyisivät elämään mukavaa elämää ilman s eksin miehelle antamista, niin tuskin noita lapsia olisi.
Sikiäminen on tulos miehen dominanssista. Jos naisella on vara valita, hänestä ei tule koskaan prostituoitua tai lapsitehdasta. Harvemmin päätyy edes avioon.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan joku taas tyrkyttää täällä aasialaisia naisia, kyllä kaikki osaa niitä itse etsiä, jos sellaisen haluaa. Valtaosa kuitenkin halua oman kulttuurinsa ja kansansa edustajan puolisokseen, jonka kanssa voi puhua äidinkieltään. Ei se rallienglannin solkottaminen ja monirotuoset lapset kaikkia kiinnosta, eikä vieras kulttuuri ja suku toisella puolella maapalloa.
Puhutko naisena miesten puolesta? Englannin lausumista on helppo parantaa. Moni varmaan osaa etsiä joo, mutta te kahelit yritätte propagandallanne kaikin keinoin häiriköidä, ettei yksikään mies saisi elää onnellisena. Teette aivan turhaa työtä. Aika moni mies on antanut kenkää suomalaiselle naiselle ja on nyt naimisissa aasialaisen kanssa. Myös lapsia on syntynyt heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ainakin sen mitä itse olen aasialaisten miesten kanssa keskustellut niin selkein ero on ollut heidän vielä suurempi eläimellisyytensä, kuin valkoisen miehen.
Eli ehkäpä valkoinen mies ja (etelä-)aasialainen nainen ovat tavallaan samalla tasolla.
Aika iso osa länsimaalaisista naisista ei oikein viitsisi millään vajota sinne eläimen tasolle.
Aasiassa asuu yli 100 miljoonaa ihmistä, eli yli 60% koko maapallon ihmisistä, niin miten sinä aina löydätkin kaikista huonoimmat miehet ja naiset?
Okei kanssamiehet. Paljastan nyt miten kaltaiseni keskimittainen ja -ikäinen vyötärölihava mies löytää kumppaniehdokkaita vaivatta:
Olen täysin raitis.
Useimmat naiset arvostavat miehen luotettavuutta yli kaiken. En ota tipan tippaa ja se teki minusta hottiksen nettitreffeillä. Suurella osalla hiukan vanhempia naisia oli jo erot takana miehen juomisen takia ja eivät halunneet enää lyödä kättään paskaan. Se nosti osakkeeni huippuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Okei kanssamiehet. Paljastan nyt miten kaltaiseni keskimittainen ja -ikäinen vyötärölihava mies löytää kumppaniehdokkaita vaivatta:
Olen täysin raitis.
Useimmat naiset arvostavat miehen luotettavuutta yli kaiken. En ota tipan tippaa ja se teki minusta hottiksen nettitreffeillä. Suurella osalla hiukan vanhempia naisia oli jo erot takana miehen juomisen takia ja eivät halunneet enää lyödä kättään paskaan. Se nosti osakkeeni huippuunsa.
Juomattomuus ei ole sama asia kuin luotettavuus. En jaksa uskoa, että suurella osalla vanhempia naisia on takanaan alkoholin täyttämä suhde. Osalla on muttei suurimmalla osalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko naisena miesten puolesta? Englannin lausumista on helppo parantaa. Moni varmaan osaa etsiä joo, mutta te kahelit yritätte propagandallanne kaikin keinoin häiriköidä, ettei yksikään mies saisi elää onnellisena. Teette aivan turhaa työtä. Aika moni mies on antanut kenkää suomalaiselle naiselle ja on nyt naimisissa aasialaisen kanssa. Myös lapsia on syntynyt heille.
Jos onnellisuus syntyy heikommassa asemassa olevien alistamisesta tai manipuloinnista s eksiorjuuteen niin joo, silloin ei saa olla onnellinen. Silloin pitää kärsiä ja yrittää kasvaa ihmisenä, ettei satuta toisia ihmisiä omilla sairailla himoillaan.
Ja jatkuva siitäminen on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Sinun mielestäsi kaunis tai ruma voi olla toisen mielestä juuri toista. Jokainen haluaa itselleen toiveidensa mukaisen ihmisen. Sukupuolesta tai suuntautumisesta riippumatta. Oletko miettinyt, että kyynisyytesi voi olla suurin este onnelliselle parisuhteelle? Näet ihmiset negatiivisessa valossa ja ajattelet heidän toimintansa epäluotettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ainakin sen mitä itse olen aasialaisten miesten kanssa keskustellut niin selkein ero on ollut heidän vielä suurempi eläimellisyytensä, kuin valkoisen miehen.
Eli ehkäpä valkoinen mies ja (etelä-)aasialainen nainen ovat tavallaan samalla tasolla.
Aika iso osa länsimaalaisista naisista ei oikein viitsisi millään vajota sinne eläimen tasolle.
Aasiassa asuu yli 100 miljoonaa ihmistä, eli yli 60%
Niin ja nämäkin olivat ihan korkeakoulutettuja, useampi jopa tohtoritasolla. Ja silti aikamoisia elukoita.
Varmaan tässä täytyy vaan vetää sellainen johtopäätös, että mies itsessään on eläin ja mitä kauempana ollaan kristillisestä perinteestä ja sivistyksestä, sitä korostuneempaa tämä eläimellisyys on.
Kyllähän sen pelicotin naisen r aiskaamiseenkin osallistuneet miehet sanoivat, että eivät he hirviöitä ole, vaan miehiä. Eli jos mieheys rinnastuu tällaiseen seksuaailseen hyväksikäyttöön, niin ehkä se on sellainen asia mihin kannattaa suhtautua lähtökohtaisestikin varauksella.
Lisää onnea philppulasta muuten:
Helppo ymmärtää, miksi perus s eksiorjuus yhteen valkoiseen mieheen on ihanteellista ja tavoiteltavaa, jos vaihtoehtona slummihuora synnytyskone ja lapsipedofilia.
"Katolinen kirkko ja lääketiede käyvät sörkkimässä mielet ja pillut niin, että aborttia ei tehdä, mutta toisaalta ehkäisyäkään ei käytetä"
Katolinen kirkko ei tosiaan hyväksy abortteja eikä ehkäisyä. Todellisuudessa kuitenkin ehkäisy on hyvin yleisessä käytössä, mutta katoliset ovat ymmärtäneet myös sen ihan biologisen faktan, että jos harrastaa seksiä, nainen voi tulla raskaaksi. Monissa länsimaissa ja varsinkin Suomessa on pilvin pimein niin tyhmiä naisia, etteivät tuota ymmärrä ja siksi tappavat lapsiaan pilvin pimein.
Tuo sinun mielien ja aasialaisten naisten pillujen sörkkiminen taitaa olla elämäntehtäväsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin raitis.
Oletko koskaan miettinyt, miksi niin moni mies tarttuu pulloon, kun saman katon alla asuu suomalainen nainen?
Ihmiset tuntuvat keskittyvän vain parisuhteen saamiseen. Kuitenkin parisuhde on maraton. Pitäisi miettiä, mitkä ovat ne yhteiset asiat, mitä siinä suhteessa toivotaan saavutettavan ja sitten sitä, onko oma panos saavutuksiin sellainen, että toinen jatkaa suhdetta.
Erossa kumpikin menettää sen toisen osapuolen panoksen suhteeseen, kotiin, lasten kasvatukseen. Jos panos on ollut suuri, suhteesta ei halua lähteä. Mutta jos panos on pieni, niin ero tulee herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ne miehet jotka ovat lähestyneet kymmeniä naisia ja sitten #43 sanoi kyllä, ovat olleet ihan hulluina siihen naiseen, vai ovatko kuitenkin hänen kanssaan vain, koska oli ensimmäinen joka ei antanut pakkeja?
MIehenä vastaan. Naiset eivät ymmärrä ettei mies jää roikkumaan siihen pakit antaneeseen naiseen vaan jatkavat elämässä eteenpäin. Maailma on täynnä naisia (ja miehiä) eikä ole olemassa vain sitä yhtä. Jos lähestyn naista #43 se johtuu siitä, että pidän häntä viehättävänä ja haluan juuri hänet. Mikäli hän ajattelee minusta samoin on hän minulle se oikea. Mikäli hän ei pidä minusta, niin hän ei ollut sitten minua varten.
Naisten tulisi antaa myös meille tavis miehille peppuseksiä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin raitis.
Oletko koskaan miettinyt, miksi niin moni mies tarttuu pulloon, kun saman katon alla asuu suomalainen nainen?
Työkaveri on thainainen joka jätti ryyppäävän suomiukkonsa. Ryyppäsikö se ukko sun mielestä siksi, että sillä oli thaivaimo? Onko miehen ryyppääminen aina naisen syy?
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi antaa myös meille tavis miehille peppuseksiä säännöllisesti.
Sitä saat miehiltä. Teitä se kakkosreikä kiinnostaa, joten sitä saatte ronklailla ihan keskenänne.