Tavalliset miehet on sysätty syrjään parisuhdemarkkinoilla.
Ei hemmetti, taas sama juttu. Mä oon ihan tavallinen mies. En mikään öky, en mikään huippumalli, enkä mikään rikas toimitusjohtaja. Mä käyn töissä, maksan laskut, pidän itsestäni huolta, en ole mikään juoppo tai väkivaltainen. Mutta mitä väliä? Ei mitään.
Koska naisille se ei riitä. Ne haluaa "tasokkaan" miehen. Jollain on aina enemmän rahaa, parempi auto, isompi asunto. Ei haittaa, vaikka se tyyppi olisi narsisti tai henkisesti muuten vaan huono...kunhan se näyttää hyvältä Instagramissa ja pystyy viemään naisen lomalle Dubaihin tai ostamaan sen kalliim vuittonin laukun naiselle.
Mä voisin olla vaikka kuinka luotettava, kiltti ja lojaali, mutta se on yhdentekevää. Naiset ei halua miestä, ne haluaa statussymbolin. Ei tässä ole mitään järkeä. En kelpaa, koska en ole miljonääri enkä alfauros.
Ja kyllä, vituttaa.
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nirsoilee.
Se on ihan fiksua. Ei sitä minkä tahansa pummin, pettäjän, rentun, sottapytyn kanssa kannatakaan pariutua.
Niistä voi kuoriutua kunnon mies jos nainen katsoisi pintaa syvemmälle.. Hyvää kannattaa odottaa.
Tosi älykästä istua paskan sisällä piilossa piipittämässä naisvihaa ja kuvitella olevansa premium-laatua.
Mä en paskaa tongi.
Tottakai on paljon naisia jotka elävät pää pilvissä mutta nykyään mutta on myös paljon vielä kunnollisia naisia. Itse olen ihan tavallinen kolmekymppinen 180cm mies. Ennen kuin löysin nykyisen suhteeni niin olin köyhä opiskelja vielä kaiken lisäksi ja kyllä niitä naisia löytyi kun yritti ja lähes kaikki olisi halunnut jatkoakin.
Taas tätä jankutusta! Ap, menehän ulos ja avaa silmäsi. Maailma on TÄYNNÄ tavallisia ihmisiä. Vai missä ihmeen etäuniversumissa asut, kun näet ympärilläsi ainoastaan superhyper-ihmisiä? 99 % ihmisistä on taviksia, ja kummasti heillä ihan tavikset näkyvät kävelevän vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on 10 vuotta neitsyenä ja lopulta saa siivullisen seksiä ja säälittävän parisuhteen, mies saattaa unohtaa kaikki kärsimyksensä, paukutella henkseleitä ja veetuilla inkweleille. Miesten kyky optimismiin on rajaton.
Naisesta taas feminismi ja katkeruus ei lähde parisuhteen avulla. Jokainen nainen saa rajattomasti miehiä.
Tähän ilmiöön perustuu se, että moni mieskin tavallaan uskoo kaiken olevan omissa käsissä. Se perustuu oman menneisyyden unohtamiseen, omaa erinomaisuutta korostaviin selityksiin ja empatian vähentymiseen. "Katsokaa nyt lassukat! 169cm miehellä on nainen! Kaikki on itsestä kiinni!"
"Ööh entäs se kun tuo 40v 169cm sai ensimmäisen kerran pimpsukkaa 39 vuotiaana ja hänen päätään uitettiin pisuaarissa koulussa?"
"Haísta inkwell páska!"
Kun tämä peruspertti sitten jätetään, maailma murtuu ainakin tilapäisesti. Kymmenen vuoden kakku lusittavana ilman píllua ja kun taas sa
Kuka on raketnanut päähäsi tällaisen sairaan himmeli, että NAISEN sukuelin olisi jotenkin saatavilla tai edes asia, jota miehen tulisi tavoitella elämässään? Sehän on kiinni naisessa, joten se on naisen omaisuutta niin vahvasti kuin mikään voi kenenkään omaisuutta olla. Miksi vainoat naista ja luot tällaisiä valhetarinoita, että naisen omistama sukuelin olisi miehelle joku juttu tai tavoitelemisen arvoinen asia? Sairasta.
Teillä on oma sukuelimenne. Palvokaa sitä. Toisten omaisuuden vainoaminen on todella häiriintynyttä ja vinoutunutta.
Mitä taas pisuaariin tulee, niin en usko että ne olivat tyttöjä jotka tuota tekivät. Mieheto vat sairaita sekä toisiaan että naisia kohtaan, kuten sinunkin postauksesi kivasti osoittaa. Yhtä lailla kun naisten kannattaa vältellä miehiä, myös miesten kannattaa vältellä miehiä.
"Jos mies on 10 vuotta neitsyenä ja lopulta saa siivullisen seksiä ja säälittävän parisuhteen, mies saattaa unohtaa kaikki kärsimyksensä, paukutella henkseleitä ja veetuilla inkweleille. Miesten kyky optimismiin on rajaton."
Sinä edustat lähinnä rajatonta kykyä pessimismiin ja kykyä kääntää kaikki hyväkin huonoksi.
Minä olen yksi mies joka joutui odottamaan sitä seksiä ja parisuhdetta aika kauan. 15 vuotta jos aloitetaan siitä kun seksi ja tytöt alkoivat kiinnostaa. Sitten kun lopulta sain niin olin todella iloisesti yllättynyt miten hyvin se meni. Nainen oli tosi mukava, meillä oli hauskaa yhdessä ja tulevaisuuden suunnitelmat natsasivat yhteen. Ei siinä mitään säälittävää ollut. Päinvastoin, se ylitti kaikki odotukset. Kumpikaan ei vaikeillut, ei jäkättänyt, ei pihdannut eikä pompottanut toista. En nähnyt käytännössä mitään niitä stereotyyppisia asioita joista täällä aina varoitellaan. Ja kirsikkana kakun päällä, anoppikin oli tosi mukava tyyppi joka tykästyi minuun heti ensitapaamisella.
Nykyään paras ystäväni on vaimon siskon mies ja muutenkin koko suku on ottanut hyvin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Huutista nirsoille naisille.
Huutista typerille miehillle, [Homo idiota.]
Nainen ei tarvitse miestä. Miksi nainen ottaisi sinut, joka olet miehistä huonoinpia?
Mulla esim. on tarpeeksi projekteja muutenkin, eikä sinun muokkaamisesta ihmiseksi makseta senttiäkään. Vanhempasi turhaan sitä jo yrittivät
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo hullu lesbo on päästetty suljetulta?
Ei vaan kysymys kuuluu, miksei näitä hulluja naisten sukuelinten vainoajia ja jahtaajia, misogynisteja ja seksuaailväkivaltaisia tarinoita suoltavia RIKOLLISIA laiteta suljetulle tai vapauteta kärsimyksistään vaikka pallit poistamalla?
Jos suomalainen aivan tavallinen mies oikeasti haluaa löytää hyvän naisen, jonka kanssa elää mukavaa yhteiseloa, niin käyttäkää kaikki liikenevä aika etsimällä aasialaista naista vaikka täältä: https://www.asiandating.com/fi
Riittää, ettet ole päihderiippuvainen, etkä väkivaltainen. Romanttisuus ja herkkyyskin ovat aasialaisille naisille plussaa miehessä. Tuolla joutuu maksamaan kuukausittain muutaman kympin, mutta se on todella pieni hinta onnellisuudesta, joka sitä kautta on mahdollista löytää. Olkaa myös tarkkana, koska selvät huijarit ovat ensimmäisenä länsimaisten miesten kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kysymys kuuluu, miksei näitä hulluja naisten sukuelinten vainoajia ja jahtaajia, misogynisteja ja seksuaailväkivaltaisia tarinoita suoltavia RIKOLLISIA laiteta suljetulle tai vapauteta kärsimyksistään vaikka pallit poistamalla?
Et vastannut itse kysymykseen. Kerropa nyt kiltisti.
"Jos suomalainen aivan tavallinen mies oikeasti haluaa löytää hyvän naisen, jonka kanssa elää mukavaa yhteiseloa, niin käyttäkää kaikki liikenevä aika etsimällä aasialaista naista "
Maalaat aika ruusuista kuvaa tuosta. Nuo monikulttuuriset suhteet eivät ole käytännössä helpompia vaan vaikeampia. Niistä päättyy eroon huomattavasti useampi kuin samaa kulttuuria olevien liitoista. Ne vaativat siis ihmiseltä enemmän, ei vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut itse kysymykseen. Kerropa nyt kiltisti.
Toisten sukuelniten jahtaajat ja näistä väkivaltaisia ja keksittyjä tarinoita kertovat ovat mielisairaita rikollisia, ja kuuluvatkin osastolle. Terve menoa.
Näyttääksenne palstan rasistimammoille pitkää nenää, etsikää ihana elämänkumppaninne täältä: https://www.filipinocupid.com/fi
Nämä mielisairaat mammat kun eivät tiedä Aasiasta mitään muuta maata, kuin Thaimaan ja muunlaisia naisia siellä ei näiden hullujen mielestä ole, kuin katutyttöjä, niin Filippiineillä on pilvin pimein neitsytnaisia. Eräs jenkkikaverini löysi sieltä yli 50v kivan naisen, joka oli vielä neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
"Jos suomalainen aivan tavallinen mies oikeasti haluaa löytää hyvän naisen, jonka kanssa elää mukavaa yhteiseloa, niin käyttäkää kaikki liikenevä aika etsimällä aasialaista naista "
Maalaat aika ruusuista kuvaa tuosta. Nuo monikulttuuriset suhteet eivät ole käytännössä helpompia vaan vaikeampia. Niistä päättyy eroon huomattavasti useampi kuin samaa kulttuuria olevien liitoista. Ne vaativat siis ihmiseltä enemmän, ei vähemmän.
Aasialainen nainen sanoo ongelmiksi ihan samat kuin länsimaalainenkin: riisto.
Ei palvel miestä yöllä, jos mies pakottaa tämän töihin päivällä.
Mikä siinä on niin vaikea käsittää, ettei nainen tai mikään muukaan elävä luontokappale ole teidän orjanne?
Maksakaa rehdisti siitä mitä haluatte ja jos ette arvosta naista, niin sitten ette hanki sellaista elämäänne.
Kaikki mun tuntemat tavalliset miehet, paitsi yksi, on parisuhteessa.
Ja ne jotka eivät ole, ovatkin vähän muuta kuin tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääksenne palstan rasistimammoille pitkää nenää, etsikää ihana elämänkumppaninne täältä: https://www.filipinocupid.com/fi
Nämä mielisairaat mammat kun eivät tiedä Aasiasta mitään muuta maata, kuin Thaimaan ja muunlaisia naisia siellä ei näiden hullujen mielestä ole, kuin katutyttöjä, niin Filippiineillä on pilvin pimein neitsytnaisia. Eräs jenkkikaverini löysi sieltä yli 50v kivan naisen, joka oli vielä neitsyt.
Joo tässä vähän näitä kivoja filpputyttöjä. Käytännössä s eksiorjia, joilta pilattu mahdollisuudet elämään ja toimeentuloon, pakotettu h uoruuteen.
Täältä vaan länsimaalaiselle ukolle halpa s eksiorja. Ihanaa rakkautta se.
Ei ole sysätty syrjään muualla kuin netin keskustelupalstoilla. Tavalliset miehet löytävät yhä parisuhteen kuten ennenkin. Osa löytää helpommin ja osa ei. Netin keskustelupalstoilla näkyy se osa joka ei saa naisia. Mikä on suhde kirjoituksilla, kun parisuhde on löytynyt vs. kun parisuhdetta ei löydy? Ei parisuhteen löytäneet jankkaa täällä päivittäin kirjoittamassa onnestaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt puhunut suhteista, joissa ilkeäluonteinen ja ylipainoinen, useammalle miehelle porsinut matami on lyöttäytynyt yhteen jonkun pakoliaanon kanssa, joka raapii visvaiset kassinsa takaisin boksereidensa lahkeen sisään, heti kun jatkuva oleskelulupa on myönnetty ja lähtee viemään roskapussia, koskaan palaamatta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sysätty syrjään muualla kuin netin keskustelupalstoilla. Tavalliset miehet löytävät yhä parisuhteen kuten ennenkin. Osa löytää helpommin ja osa ei. Netin keskustelupalstoilla näkyy se osa joka ei saa naisia. Mikä on suhde kirjoituksilla, kun parisuhde on löytynyt vs. kun parisuhdetta ei löydy? Ei parisuhteen löytäneet jankkaa täällä päivittäin kirjoittamassa onnestaan.
Netissä roikkuvien tulisi muistaa tämä asia. Todellisuus ei vastaa keskustelupalstojen todellisuutta.
Minä olen naimisissa oleva tavallinen mies, mutta mulla on yksi niin mahtava työkaveri, että jos vapailla markkinoilla oltaisiin, niin uskoisin, että meille vois tulla jotain kun selkeesti ollaan samalla aaltopituudella.
Ne mahdollisuudet voi joskus olla lähempänä kun luuletkaan.