Lue keskustelun säännöt.
3-vuotias oli paivan hoidossa anopilla. Sitten lapsi selostaa minulle illalla, etta mummi sanoi etta sina ole kipea ja pipinen... Olen kylla ihan terve, ei nuhaa, ei mitaan.
09.03.2007 |
Mitähän anoppi on taas sepitellyt lapsellemme? Varmaan omia totuuksia " ihanasta" miniästä.
Kommentit (2)
Soitapa anopille ja kysy, niin ei tarvitse pähkiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tai on tullut koti-ikävä tai jotain ja mummi on hätävalheeksi keksinyt että äidillä on nuhaa, antaa hänen levätä...