Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-vuotias oli paivan hoidossa anopilla. Sitten lapsi selostaa minulle illalla, etta mummi sanoi etta sina ole kipea ja pipinen... Olen kylla ihan terve, ei nuhaa, ei mitaan.

Vierailija
09.03.2007 |

Mitähän anoppi on taas sepitellyt lapsellemme? Varmaan omia totuuksia " ihanasta" miniästä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on tullut koti-ikävä tai jotain ja mummi on hätävalheeksi keksinyt että äidillä on nuhaa, antaa hänen levätä...

Vierailija
2/2 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitapa anopille ja kysy, niin ei tarvitse pähkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän