Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on reaktiosi puhelinmyyjä soittaessa (Kysyy eräs puhelinmyyjä, n38)?

Vierailija
05.03.2025 |

Kokemukseni mukaan tylyimpiä nuoret naiset meille puhelinmyyjille ja Sanna Marin noustua julkisuuteen on naisten tylsyys kasvanut moninkertaisiin mittoihin.

Ystävällisimpiä keski- ikäiset ja vanhemmat (herras)miehet, aivan eri tavalla puhelinkäytös heillä toiset huomioivaa ja ystävällistä.

Mihin joukkoon kuulut meidän puhelinmyyjien soittaessa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos älyää mennä asiaan ja heti kertoa mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan, niin saatan kuunnella. Näin on ehkä vuosien varrella käynyt kerran tai kaksi, yleensä nuo lätisevät kaikkea jonniinjoutavaa. 

Yleisin reaktioni on, että sanon, että tämä ei kiinnosta minua ja katkaisen puhelun.

Vierailija
42/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn yleensä mistä on saanut numeron? Salainen numero, jota en jaa kenellekään. Sitten kysyn puhelinmyyjän esimiehen tiedot/yrityksen tiedot. Sitten otan yhteyttä yritykseen. Joku saa potkut. Minulla on nollatoleranssi puhelinmyyntiin.

Itse yritän aina saada potkut mahdollisimman monelle. En pelkästään sille yhdelle turhan tyrkyttäjälle ja hänen esimiehelle. Emme muuten koskaan pääse eroon puhelin häiriköinnistä eikun puhelinmyynnistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kysellä myyjästä henkilökohtaisia tietoja ja jos vahingossa paljastaa jotain millä voi tunnistaa niin uhkaan mennä häiriköimään hänen omaan kotiin samalla tavalla kun tekee minulle. Onneksi ne myyjät on yleensä nuorempien naisia joilla ei ole kokemusta hienovaraisesti tietojenkalastelusta niin ei osaa varautua siihen että hänestä profoiloidaan henkilötieto kansiota jolle hänet pystyy tunnistamaan

Vierailija
44/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin huvitutuin itseäni, pidin sontiaista siinä hilkulla, jopa 15 min. Nykyään lyön vain "luurin korvaan".

Vierailija
45/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen luuri heti, kun selviää, että tyyppi on puhelinmyyjä. 

Vierailija
46/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on markkinointikielto mutta myyjät ei välitä.

Vierailija
47/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekaisin pitää olla päästään, että saa yhdistettyä Sanna Marinin ja puhelinmyynnin :D

Vierailija
48/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa meillä sähkösopimukset. Kiitos hei.

Vierailija
49/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on markkinointikielto mutta myyjät ei välitä.

Ei myyjät päätä keille he soittavat. Eivät edes tiedä onko sinulla kieltoa vai ei. 

Vierailija
50/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap mikään nainen ole.

Vierailija
51/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse reagoida mitenkään kun puhelinmyyjät eivät ole soitelleet enää vuosikausiin, poislukien yritykset joiden asiakkus mulla on olemassa. ASML:n kielto (ent. Puhelin-Robinson) on tehtynä aikoja sitten ja aina uusittu, ihan alkuun kaikille satunnaisille soittajille ilmoitin että minulla on markkinointikielto ja pyysin poistamaan kaikki tietoni heidän rekistereistään. Soitot loppuivat siihen kuin seinään.

Vierailija
52/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap mikään nainen ole.

On se. Marinhullu on nainen. 

Vierailija
53/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ei. Hyvää päivänjatkoa ja klik.

Jos erehdyn vastaamaan.

Eri asia, jos asia on oikeasti jotenkin edes kiinnostava. Esim edullisempi puhelinsoppari.

Huijaukset etc lisänneet sitä tylyyttä.

Vierailija
54/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos älyää mennä asiaan ja heti kertoa mitä olisi tarjolla ja mihin hintaan, niin saatan kuunnella. Näin on ehkä vuosien varrella käynyt kerran tai kaksi, yleensä nuo lätisevät kaikkea jonniinjoutavaa. 

Yleisin reaktioni on, että sanon, että tämä ei kiinnosta minua ja katkaisen puhelun.

Totta. Itse tein vuosia sitten puolivuotta puhelinmyyntiä. Siinähän on tietty "kässäri" jota piti muka noudattaa. Itse sooloilin ja sain kauppoja. Inhosin kyllä soitella ihmisille, vaikka se ei ollut ihan perinteistä puhelinmyyntiä.

Mutta tosiaan. Inhoan sitä "hei, olethan se ja se... haluaisimme palkita sinut...."

Heti asiaan. Ei mitään lässytyksiä. Ja kaupanpäälliset kannattaa ilmoittaa melkein ekaksi.

Vierailija
55/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen niin kuin muutenkin ihmisten kanssa ja toivoisin että toisessa päässä tehtäisiin myös samoin. Eli kun sanon että en ole kiinnostunut myyjän tarjoamasta asiasta, niin ei alettaisi suostuttelemaan, vaan toivoteltaisiin hyvät päivän jatkot ja lopetettaisiin puhelu siihen.

Niitä suostutteluja en ala kuuntelemaan, ja on aivan turha kuvitella, että muuttaisinkin sitten mieleni ja ostaisin/tilaisin jotain, jos vaan tarpeeksi jankutetaan. En yleensäkään tee mitään hankintoja sillä tavalla että yllättäen vaan tarjotaan jotain mitä en tarvitse ja tarttuisin siihen.

Vierailija
56/56 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse reagoida mitenkään kun puhelinmyyjät eivät ole soitelleet enää vuosikausiin, poislukien yritykset joiden asiakkus mulla on olemassa. ASML:n kielto (ent. Puhelin-Robinson) on tehtynä aikoja sitten ja aina uusittu, ihan alkuun kaikille satunnaisille soittajille ilmoitin että minulla on markkinointikielto ja pyysin poistamaan kaikki tietoni heidän rekistereistään. Soitot loppuivat siihen kuin seinään.

Juuri noin, sama kokemus minulla, ihmettelen miksi kaikki jotka kärsivät soitoista eivät  laita tuota estoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi