Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on reaktiosi puhelinmyyjä soittaessa (Kysyy eräs puhelinmyyjä, n38)?

Vierailija
05.03.2025 |

Kokemukseni mukaan tylyimpiä nuoret naiset meille puhelinmyyjille ja Sanna Marin noustua julkisuuteen on naisten tylsyys kasvanut moninkertaisiin mittoihin.

Ystävällisimpiä keski- ikäiset ja vanhemmat (herras)miehet, aivan eri tavalla puhelinkäytös heillä toiset huomioivaa ja ystävällistä.

Mihin joukkoon kuulut meidän puhelinmyyjien soittaessa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. En halua ostaa mitään.

Vierailija
22/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon "ei kiitos ja samalla vaadin poistamaan numeroni listoiltaan, sen jälkeen hyvää illan/päivänjatkoa ja hyvästi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ikinä tuntemattomiin numeroihin. Viestiä voi laittaa jos on asiaa.

Vierailija
24/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjät voi mennä oikeisiin töihin ja jättää paremmat ihmiset rauhaan. En itse enää vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. 

Minä valitettavasti joudun vastaamaan kun saan työpuheluitakin niistä tuntemattomista numeroista. Mutta onpa joskus jäänyt soittamatta sellaiseen takaisin kun kuvittelin että on puhelinmyyjä. Ne pitäisi lailla kieltää. 

Vierailija
25/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää vängätä, jotkut ovat tosi sitkeitä. Kuuntelen ensin mistä soitetaan ja sitten suljen puhelimen ja estän numeron.

Vierailija
26/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen tietysti ja alan jututtamaan.

Vierailija
27/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiellän suoramarkkinoinnin" 

*KLIK*

Vierailija
28/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee numbba estoon. Ei edes vastata.

Numeron tarkistus tehdään fonecta callerista.

Vierailija
29/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne kyselee pari kysymystä ja sitten alkavat pälättämään jotain myyntihöpinää. Laitan puhelimen takaisin taskuun sulkematta sitä. Osaavat itsekin painaa punaista luurinkuvaa kun saavat sanottua asiansa. 

Vierailija
30/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag brukar fråga vad personen heter och varifrån den ringer, ifall att den inte redan klart och tydligt har gjort det.

Då försäljningssnacket börjar, ber jag vänligen försäljerskan att spola rakt fram till produkt och pris. Om det verkar bra, köper jag.

Vierailija
31/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ystävällisellä äänellä, että en koskaan osta mitään puhelimessa. Toivotan hyvää päivänjatkoa ja suljen.

Vierailija
32/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen yritin kieltäytyä kohteliaasti, mutta useimmat myyjät eivät uskoneet vaan rupesivat vänkäämään, kuinka hyvä tarjous se oli. Nykyään teen niin, että heti kun huomaan että kysymyksessä on myyntipuhelu, laitan puhelimen pöydälle ja menen itse tekemään jotain muuta. Sielläpähän puhuu itsekseen minkä puhuu eikä ainakaan tarvitse inttää hänen kanssaan.

Vierailija
33/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaja on nainen, yritän vongata pil lua.

Jos ei meinaa lohjeta, ruinaan kakkosta.

Vierailija
34/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasen puhelimeen

Vierailija
35/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sä mulle soitat, mulla on puhelinmarkkinointikielto". Jos et lopeta siihen, niin vaadin, että laitat tiedot siitä puljuusi GDPRään vedoten.

Vierailija
36/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kohteliaasti odottamaan hetken ja laitan luurin pöydälle. Muutaman minuutin välein pahoittelen että vielä kestää hetken ja jätän taas luurin pöydälle samalla kun teen omia juttujani. Toistan kunnes puhelinhäirikkö katkaisee puhelun turhautuneena. Parhaimmillaan olen saanut roikotettua jopa 45 minuuttia linjoilla.

Jos suurin osa ihmisistä toimisi kuten minä, puhelinmyynti loppuisi kannattamattomana.

Vierailija
37/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että en osta mitään ja toivotan hyvää päivän jatkoa. Suljen puhelimen. Kummankaan  aika ei mene hukkaan. 

Vierailija
38/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä julmemmin sen häiriköijän haukkuu niin sitä varmemmin te paskiaiset jätätte rauhaan ja lopetatte tyrkyttämästå asioita mitä en halua. Lapsen raiskarikin on huomattavasti arvokkaampi ja hyödyllisempi kuin te kierot valehtelevat paskiaiset

Vierailija
39/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn kohteliaasti että mitä on päällä, onko seksikäs asu? Sitten sanon että olen juuri runkkaamassa, parempaan aikaan et olisi voinut soittaa. Pyydän huohottamaan vähän ja ääntelemään seksikkäästi. Ehdin hyvällä tuurilla pyytää soittamaan pian uudelleen ennenkuin myyjä lyö luurin korvaan.

Vierailija
40/56 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuuntunut, ei kysytä onko aikaa jutella. Häiritään työntekoa! Eli tulee luuri korvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä