Hyvän miehen löytäminen on kuin neulan löytämistä heinäsuovasta. Mahdotonta
Kommentit (73)
Hyvä mies minulle on sellainen, joka pitää samoista asioista kuin minä itse ja ajattelee asioista kuin minä,
Hyviä miehiä olisi vaikka kuinka paljon, mutta he eivät naisille kelpaa.
Naiset ovat unohtaneet että he eivät ole valmiiksi hyviä, vaan naisten pitää tehdä paljon töitä tullakseen hyväksi naiseksi. Aivan kuten miehenkin. Nykyajan feministin täyteinen maailma väittää täysin päinvastaista, että riität juuri sellaisena kuin olet (riippumatta siitä mitä olet). Mieti sitä hetki niin ymmärrät ettei se voi olla totta, ellei sitten jo ole tehnyt kovasti töitä. Silloin riittää vasta sellaisena kuin on, mutta ei kannata siinäkään lopettaa kehittymistään.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi pitäisi saada naisen realistinen käsitys omasta tasosta. Se että on nainen ja voi laittaa huulipunaa ja purkaa iki-ihanan vakionutturan joskus ei tarkoita että komeita jäkisjätkiä isolla Audilla ja omistuskämpällä tulisi heti tekemään tuttavuutta kipinällä, supliikilla ja kemialla.
Anteeksi ohis, mutta eikös nuo jäkisjätkät ja Audit ole vähän junttien juttu...?
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi pitäisi saada naisen realistinen käsitys omasta tasosta. Se että on nainen ja voi laittaa huulipunaa ja purkaa iki-ihanan vakionutturan joskus ei tarkoita että komeita jäkisjätkiä isolla Audilla ja omistuskämpällä tulisi heti tekemään tuttavuutta kipinällä, supliikilla ja kemialla.
Miten se oman tason ymmärtäminen auttaa löytämään sopivia miehiä? Itse ainakin löydän yhtä helposti/vaikeasti seuraa riippumatta siitä, ajattelenko olevani tasoa 10 tai tasoa 0. Samat miehethän sitä kuitenkin tulee elämässä vastaan, ja samat miehet minusta joko ovat tai eivät ole kiinnostuneita, riippumatta siitä, kuinka vetovoimaiseksi itse arvioin itseni. Ja vaikka ajattelisin olevani tasoa 0, niin ei se kuitenkaan tee sellaisista miehistä kiinnostavia, jotka eivät ole sitä nytkään.
Sitten kun minä kirjoitin tänään rehellisesti olevani avoimesti toinen nainen, sain kuraa päälleni. En siis sen takia, että olisin perheenrikkoja vaan sen takia, että muka alennun moiseen.
Kun se itselle mieluinen mies on varattu perheenisä, ja itse taas en haluaisi asua kenenkään kanssa, niin tällainen viikonloppusuhde on minulle lähes täydellinen.
^ Lisään vielä tuohon viestiini (olen se toinen nainen), että minulle sanottiin vapaita miehiä olevan vaikka kuinka paljon. No, vapaita ehkä, mutta ei kiinnostavia ja sellaisia joiden kanssa viihtyy pidempään.
Minusta olet toinen nainen inhottava ihminen. Ei koska alennut moiseen, vaan koska teet noin julmasti toiselle ihmiselle. Tai tässä ihan perheelle. Ei sillä, etteikö vielä kamalampi tuo perheenisä ole, mutta inhottava olet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun minä kirjoitin tänään rehellisesti olevani avoimesti toinen nainen, sain kuraa päälleni. En siis sen takia, että olisin perheenrikkoja vaan sen takia, että muka alennun moiseen.
Kun se itselle mieluinen mies on varattu perheenisä, ja itse taas en haluaisi asua kenenkään kanssa, niin tällainen viikonloppusuhde on minulle lähes täydellinen.
Olet rehellisesti toinen nainen?
No eihän siinä sit mitään jos mies on avoimessa suhteessa ja naisensa tietää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laske rimaa
Eli tarkoitatko, että jos nyt etsii hyvää miestä, pitäisikin alkaa etsiä ei-niin-hyvää?
Suurin piirtein niin. Hyvä on suhteellinen käsite. Laskemala rimaa hyväksyt hyväksi mieheksi vähemmän täydellisen.
Tuskin itsekään olet täydellinen.
On muutamia juttuja, joista en voi joustaa eli päihteet, lapset ja epäterveelliset elintavat. Nuo karsii varmaan 95% miehistä. En ole täydellinen, mutta luulisi kaltaisiani miehiäkin löytyvän jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhennä se kilometrin mittainen vaatimuksista edes 500m mittaiseksi. Jos nainen ei saa miestä niin se johtuu pelkästään naisen omista vaatimuksista miestä kohtaan. 3/10 naisen pitää hyväksyä olevansa se vain kolmonen ja lopettaa vaatimasta vähintään 8/10 miestä ja hyväksyy että ansaitsee vain sen kolmosen miehen, korkeintaan vitosen miehen jos tuuri käy ja mies haluaa pariutua noin paljon alaspäin (mihin naiset ei suostu)
Nainen vaatii aina parempaa miestä kuin mitä itse on naisena
Useimmat naiset ovat paremman näköisiä kuin miehet, pukeutuvat paremmin, hygienia on parempi, koulutus parempi, sosiaalisesti älykkäämpiä ja persoonallisuus kivempi. Tämän olen ikäväkseni huomannut heteronaisena. Tunnen monta ihanaa naista, mutta ihania miehiä kaikin puolin en montaakaan.
Miehen tärkeimmät funktiot eivät ole
Mä en ainakaan harrasta mitään noista, mitä tuossa luettelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laske rimaa
Eli tarkoitatko, että jos nyt etsii hyvää miestä, pitäisikin alkaa etsiä ei-niin-hyvää?
Suurin piirtein niin. Hyvä on suhteellinen käsite. Laskemala rimaa hyväksyt hyväksi mieheksi vähemmän täydellisen.
Tuskin itsekään olet täydellinen.
On muutamia juttuja, joista en voi joustaa eli päihteet, lapset ja epäterveelliset elintavat. Nuo karsii varmaan 95% miehistä. En ole täydellinen, mutta luulisi kaltaisiani miehiäkin löytyvän jostain.
Onhan meitä. Ei täydellisiä, mutta sellaisia jotka tietää yrittää parhaansa. Ei kannata tyytyä huonoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä sit mitään jos mies on avoimessa suhteessa ja naisensa tietää tämän.
Mies ei ole avoimessa suhteessa vaan vaimonsa ei suostu eroamaan, vaikka tietää meistä. Heillä on erityislapsia ja vaimo ei halua jäädä niiden kanssa yksin. Ei ole minun ongelmani tuo.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä oikeesti että joku audi on hieno auto :D Ehkä teinien mielestä :D
Millaista miestä AP etsii? Millainen pitää olla, kerro meille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olet toinen nainen inhottava ihminen. Ei koska alennut moiseen, vaan koska teet noin julmasti toiselle ihmiselle. Tai tässä ihan perheelle. Ei sillä, etteikö vielä kamalampi tuo perheenisä ole, mutta inhottava olet sinäkin.
Mä olen läheltä nähnyt, millaiseen jamaan on perhe ajettu tuolla tavalla. Todella surullista katsottavaa, kun vanhemmat (sekä pettäjä, että petetty) hajoavat palasiksi ja lapset joutuvat elämään sen kaiken keskellä.
Tai sitten tulee ero ja lapset joutuu johonkin viikko-viikko retuutukseen tai muuta. Usein kakkonenkin lentää pellolle lopulta, mutta näitä miehiä ja naisia eivät taida toisten savuavat ihmisrauniot kiinnostaa. Narsisteja, ehkä.
Itse en pystyisi koskaan tuohon. En voisi olla ajattelematta, millaisen epätoivon aiheutan toisten kotiin. Vaikka en olisi edes pääsyyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä on helppo löytää. Minullekin on sanottu että älä nyt hyvä mies tee noin. Tein silti.
😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole avoimessa suhteessa vaan vaimonsa ei suostu eroamaan, vaikka tietää meistä. Heillä on erityislapsia ja vaimo ei halua jäädä niiden kanssa yksin. Ei ole minun ongelmani tuo.
Uskot ilmeisesti, mitä se ukko sulle selittää. Voin vakuuttaa, että siitä on 90% paskaa.