Hyvän miehen löytäminen on kuin neulan löytämistä heinäsuovasta. Mahdotonta
Kommentit (73)
AP haluaa jonkun supliikin naistenmiehen, joka pettää aina.
Käy joka heinä läpi. Hypi aktiivisesti heinästä heinään.
Hm... yritän katsoa kokonaiskuvaa enkä juuttua liikaa yksityiskohtiin, millä ei oo mitään merkitystä vaikka useamman vuoden suhteessa. Nyt oon tutustunut ihan kivanoloiseen mieheen, mutta... mikä siinä on että ne härskimmät seksipuheet pitää ottaa liian aikaisin mukaan kuvioihin? Siis ennen kuin edes tuntee toista sen paremmin. No, ei tää juttu missään nimessä tuohon kaadu tässä kohtaa kun ollaan jo nähty jne mutta silti vähän liian aikaista omaan makuun. Toisaalta en tiedä olisko sekään hyvä jos ei mitään uskaltaisi puhua. Joten toistaiseksi hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Käy joka heinä läpi. Hypi aktiivisesti heinästä heinään.
Tää oli ihana 😃😃 <3
-sivusta
Miehen tulee olla miehekäs, turvallinen, luotettava, asiansa hyvin hoitanut, seksikäs, hauska, viisas ja omata suht samoja harrastuksia ja vapaa-ajanviettotapoja jotta voidaan tehdä meidän elämistä yhdessä aidosti kivaa molemmille eikä niin että toinen taipuu toisen tahtoon tai tehdään kaikki asiat erikseen.
Vanheneminen. Ei tarvitse enää osallistua arvontoihin.
Mä olen piiloutunut aika hyvin. Minua on vaikea löytää.
T. Hyvä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun minä kirjoitin tänään rehellisesti olevani avoimesti toinen nainen, sain kuraa päälleni. En siis sen takia, että olisin perheenrikkoja vaan sen takia, että muka alennun moiseen.
Kun se itselle mieluinen mies on varattu perheenisä, ja itse taas en haluaisi asua kenenkään kanssa, niin tällainen viikonloppusuhde on minulle lähes täydellinen.
Olet rehellisesti toinen nainen?
No eihän siinä sit mitään jos mies on avoimessa suhteessa ja naisensa tietää tämän.
Mies ei ole avoimessa suhteessa vaan vaimonsa ei suostu eroamaan, vaikka tietää meistä. Heillä on erityislapsia ja vaimo ei halua jäädä niiden kanssa yksin. Ei ole minun ongelmani tuo.
Uskot ilmeis
Väitätkö että mies ei muka ole kertonut vaimolleen, että haluaa erota? Kyllä on kertonut. Asutaan samalla alueella, käydään samassa ruokakaupassa. Ollaan miehen kanssa kävelty tätä vaimoa vastaan. Kiusallinen tilanne, mutta vaimo vaikuttaa fiksulta. Ei nosta meteliä.
Miehen ei tarvitse valehdella minulle. Jos hän vaimonsa kanssa asuu, niin ehkä joskus peittokin heiluu. En minä naiivi ole. Juuri siksi meillä onkin mukavaa. Ei tarvitse esittää tai salailla.
Rupea sellaiseksi naiseksi, joka kiinnostaa näitä hyviä miehiä. Kuuleman mukaan niillä on varaa valita.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä oikeesti että joku audi on hieno auto :D Ehkä teinien mielestä :D
No ei varmaan sellainen Audi, johon sinulla on varaa. Sitten kun katsotaan niitä rahamiesten malleja, niin asiat muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi pitäisi saada naisen realistinen käsitys omasta tasosta. Se että on nainen ja voi laittaa huulipunaa ja purkaa iki-ihanan vakionutturan joskus ei tarkoita että komeita jäkisjätkiä isolla Audilla ja omistuskämpällä tulisi heti tekemään tuttavuutta kipinällä, supliikilla ja kemialla.
Siis onko jonkun mielestä omistuskämppä ja Audi merkki laatumiehestä? Ei mun maailmassani.
T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin se on myös toisinpäin. Kerronpa oman tarinani. Tutustuin töiden kautta naiseen, joka ei ollut ainoastaan henkeäsalpaavan kaunis, vaan myös todella mukava ja empaattinen. Semmoinen täyden kympin persoona. Jos olisin uskaltanut, olisin pyytänyt häntä vaikkapa kahville, mutta pidin pakkeja niin todennäköisinä, että luovuin ajatuksesta. Kolleganani oli tuolloin reippaasti ylipainoinen mies, tukka päässä, muttei muuten minkään näköinen. Vastuuntuntoinen ja hyvä tyyppi kuitenkin. Semmoinen rehti perusjamppa. Näin tämän jampan aika ajoin puheisilla kyseisen kaunottaren kanssa, mutta kun sain kuulla heidän alkaneen seurustella, tunsin kuumaa ja kylmää yhtä aikaa. Hemmetinmoinen mielipaha on vieläkin siitä, etten saanut aikanaan suutani auki.
M
Näinhän se menee, että jos ei uskalla yrittää niin mitään ei saa.
Niin sulla ei sitten tullut mieleen sellainen, että te muut ette vain kiinnostaneet häntä ja tämä jonka kanssa hän alkoi seurustella oli sitä mitä tämä nainen halusi. Vaikka olisit tehnyt aloitteen niin olisit voinut saada pakit. Ihan turha jossitella ja surra tuollaista. Jatka elämässä eteenpäin.
Millainen on "hyvä mies"? Millaisia ominaisuuksia ja mitä tekee? Mitä ei saa tehdä ja saako olla miesten harrastuksia? 🤔