Apuja peräpukamaan/haavaumaan! Mä tuun hulluksi.
Multa on tullu pyllystä verta jo monta viikkoa, mutta olen ollut niin hemmetin kiireinen, etten ole ehtinyt/jaksanut tehdä asialle mitään. Nyt se on tosi kipee. Kolme päivää olen käyttänyt Hedensa-puikkoja, mutta se pukama/haavauma on ihan tuossa suulla, joten suppo menee liian syvälle. Se vuotokohta on tuossa " suppukohdassa" . Saiskohan sillä voiteella apua tähän? Pystyykö sillä ujuttamaan sitä rasvaa tuohon peräaukon suulle?
Kiitos, jos joku osais neuvoa tai auttaa jotenkin. Kaikki neuvot otan kiitollisena vastaan.
Kommentit (7)
Onko tuo Xyloproct reseptivapaa valmiste?
ap
Plääh, kun harmittaa ja sapettaa. Kiitos kuitenkin neuvoista.
ap
kondylooma. Mullaki oli just samanlainen, yök!
Joo-o.. minäkin ollut jo kohta viisi vuotta vakisuhteessa, ja nyt sitten stressin seurauksena puhkesi. Mieskin ainakin väittää olleensa uskollinen, joten sitten se lienee peruja jostain vuosien takaa.. T: se joka kondyloomaa ehdotti
on paljon parempi kuin hedensa. Ja voide kantsii ostaa. Auttaa nopeasti :)
Puikot ovat todellakin aika huono vaihtoehto silloin, kun kyseessä on peräaukon suulla oleva haava/pukama. Xyloproct on vähän parempaa kuin Hädensa, mutta myös kalliimpaa. Yritä myös saada uloste pehmeämmäksi syömällä esim. luumuja tai rusinoita.
t. apteekkilainen