Miksi niin monella suomalaisella on punainen naama tai posket vaikka eivät juo?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Saunominen, ei suojauduta auringolta tai pakkaselta.
Pakkaselta voi suojautua ainoastaan pysymällä sisällä.
Sellaiset ihmettelee muiden punoittavia kasvoja, jotka ovat sisällä aina. Kukaan muu ei sellaista kummeksu
Tunnista siis pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Se on couperosa eli rosacea, josta voi tulla astetta pahempi, jolloin sen nimi on ruusufinni.
Kaula, kädet ja muu iho voi olla vitivalkoista, mutta naama pinkki kuin possulla.
Höpö höpö! Poskien väriin vaikuttavat ihon pigmentit ja verenkierto poskissa. Siinä mitään sairautta tarvitse olla! Minulla ei ole ollut koskaan mitään ihosairauksia, mutta esimerkiksi muutaman tunnin ulkona olemisen jälkeen poskeni ovat kuin punatulkun rinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman typerä vinkki, kun kaupoissa on pitkä rivi salisyylihappoa sisältäviä ihonhoitotuotteita, joissa happopitoisuus on takuulla turvallinen.
Aivan uskomattoman töksö kommentti. Et varmaan olisi kommentoinut tuohon sävyyn, jos oltaisiin istuttu samassa pöydässä firman kahvitauolla. Vinkkini on hyvä, jos kaapissa sattuu olemaan aspiriinitabletteja jo valmiina ja ei halua ostaa vähintään 10 euroa maksavaa tuotetta. Tämä on hyvä vinkki siinäkin suhteessa, että todennäköisesti asetyylisalisyylihappopitoituus on isompi, jolloin tuloksiakin saa nopeammin.
Toki jokainen saa valita, mihin rahansa käyttää. Itse olen kyllä huomannut, että useammalla rahaa on käytössä aika rajattu määrä.
Terv. Se, kenelle vastasit
Olisin sanonut ihan saman kommentin kahvipöydässäkin, kun en kestä tuollaista hölmöyttä.
Kenellä sattuu olemaan aspiriinitabletteja kaapissa valmiina vuonna 2025?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunominen, ei suojauduta auringolta tai pakkaselta.
Pakkaselta voi suojautua ainoastaan pysymällä sisällä.
Sellaiset ihmettelee muiden punoittavia kasvoja, jotka ovat sisällä aina. Kukaan muu ei sellaista kummeksu
Tunnista siis pitkäaikaistyötön
Niinpä. Kaikki työthän tehdään ulkona..
Olen huomannut että CV injektion eli pedon merkin ainesosat saavat (itselläni ilmeisesti pelkästä altistumisesta) naaman punoittamaan niin että kuitenkin silmien ja suun ympärillä on normaalin vaaleaa, ellei normaalia vaaleampaa..Kauheita, aivan saatanallisia aineksia, mm. cesium ja grafeenioksidi, ovat niihin lykänneet.