Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äidilläsi olisi mennyt välit siskonsa kanssa, niin tarkoittaisiko se sitä että sinäkin ottaisit etäisyyttä?

Vierailija
05.03.2025 |

Et esim tykkäilisi tädin somejulkaisuista, tai muuten olisi yhteydessä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä syystä välit ovat menneet. En kyllä muutenkaan juuri pidä yhteyttä.

Vierailija
2/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin riippuu tietenkin syystä ja sittenkin välit katkeavat siihen osapuoleen, jonka tekemisiä en hyväksy. Ei todellakaan tarvitse sietää omalta äidiltäänkään mitä tahansa. Sanottakoon kuitenkin, etten omalla kohdallani näe moista todennäköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnostaisi mutta en nytkään erityisemmin kaveeraa tätien kanssa. Ottaisin molempiin etäisyyttä.

Vierailija
4/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minua ei kiinnostaisi naisten välinen kinastelu. Tietää jo valmiiksi, että taustalla on riita jostain miehestä.

Vierailija
5/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli mennyt välit siskoonsa jo lapsuudessa (olivat täysin erilaisia) Täti ei pitänyt yhteyttä minuunkaan, niin miksi minä olisin pitänyt häneen.Nyt on ollut jo kuolleena 10 vuotta, eikä äitini ole koskaan surrut tilannetta. Hautajaisissakaan ei ollut, enkä toki minäkään. En osaa kaivata, koska mitään sidettä ei sukulaisuutta enempää ollut. 

Vierailija
6/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskoni laittaisi välit poikki äitini kanssa, hetkeäkään epäröimättä laittaisin välit poikki myös. Sisko on ainoa syy siihen, että olen ylipäätään väleissä äidin kanssa. Kunpa isäpuoleni vielä uskaltaisi heittää sen myrkkykasan ulos.

Vierailija
7/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täti itse esti minut Facebookissa, kun oli suuttunut äidilleni.

Vierailija
8/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on riitaisa ihminen. Hän katkaisi välit siskoonsa ja omaan äitiinsä jo minun ollessani varhaisteini. Sen jälkeen yhteydenpito rajoittui syntymäpäiväkortteihin. Kun muutin pois kotoa, otin itse yhteyttä heihin ja solmin uudelleen tuttavuuden. Onneksi he ymmärsivät, että minä ja äitini olemme eri ihmisiä enkä minä ole riidoissa kenenkään kanssa. Nyt on mummo jo kuollut, täti elää vielä.

Vierailija
9/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen itse asiassa läheisempi tätini kanssa kuin oman äitini.

Vierailija
10/10 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen itse asiassa läheisempi tätini kanssa kuin oman äitini.

Tämä on ilmeisesti aika yleistäkin. Kukaan sitä ei vaan halua sanoa ääneen, saatika edes myöntää.