Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun te naiset tietäisitte miten paljon teidän miehenne pettävät teitä toisten miesten kanssa työmatkoilla

Vierailija
05.03.2025 |

Olen homomiehenä käynyt elämässäni niin monen ukkomiehen hotellihuoneessa, etten pysty laskemaan. 

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mies oli käynyt uudella työterveys lääkärillä joka on mies. Vastaanoton jälkeen hän käveli vaikeasti. Sanoi että lääkäri tutki peräpukamia ja uusi aika niiden takia on kuukauden päästä. Puhuuko mies totta? Ettei siellä vaan peppuseksiä harrasteta. Mies ei ole aijemmin puhunut pukamistaan. 

Voisitko antaa lääkärin yhteystiedot? Olis tarvetta tutkituttaa alapää myös peräaukko.

Vierailija
62/69 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Mihimpä nAisia enää tarvitaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on irstaita sikoja, vanha totuus pätee edelleen.

Niin ollaankin! Ihan parasta!!! <3

Vierailija
64/69 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on irstaita sikoja, vanha totuus pätee edelleen.

Niin ollaankin! Ihan parasta!!! <3

Miehet on ihanan irstaita sikoja. Etenkin siellä hotellihuoneessa.

T: reissumies itsekkin.

Vierailija
65/69 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työterveyslääkäri oli samaa maata. Eturauhanen tunusteltiin aina lääkärintarkastuksessa. Monet kerrat joutu ilman housuja pyllisteleen hoitopöydällä. Harmi ettei nykyinen nuori naislääkäri tee sitä.

Vierailija
66/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mies rakkautta.

Vierailija
67/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samallalailla naiset jotka ovat reisussa jakavat torttua. Sanoisivat vielä pahempia kun miehet kun nainen saa aina vierasta kun haluaa. Itse 30v reppurinhommia tehneenä nähnyt tämän totuuden. M 55.

Aika paljon keikkatöitä tehneenä miehenä on myönnettävä, että on sitä kullia tullut moneen tiukkaan työnnettyä. Aina on kohteena kuitenkin ollut naisen ihana pillu. Kumia olen aina käyttänyt ja monta uutta konstia olen vaimolle kotiin viemisiksi saanut.

En ole kysellyt, mitä vaimo on poissa ollessani puuhannut. Reissulta palattua on kuitenkin niin kovat halut päällä, että ensimmäisenä yönä ei  juuri nukuttu.

M50

Vierailija
68/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itsessään totta. Tosi moni homomies on sanonut, että heillä on ollut seksisuhteita perheellisten miesten kanssa. Itse en kyllä ymmärrä, että miten joku äijä voi ottaa kukkoa huuleen ja vaimo ja lapset odottaa kotona. Senkin vielä ymmärrän jos naishuoran ostaa.

Miksi nainen olisi parempi?

En minä tiedäkään, että onko se nainen kaikkien miesten mielestä parempi. Voihan se bottom-pertsan ryppyreikä voittaa vaimon väljähtäneen toosan. Lähinnä ihmettelin, että jos on ollut niin hetero, että on hommannut vaimon ja lapsia, niin miten voi seksuaalisesti joku toinen äijä kiihottaa. Ymmärrän sen täyshomoille, mutta en noille heteroperheellisille. Minulla ei vaan seisois kirveelläkään vaikka ois kuinka ihqu kiiltokuvapoika perse pystyssä.

LOL, ihqu kiiltokuvapoika perse pystyssä. Kuuma fantasia sinulla, ei voi muuta sanoa. Twinkkipojut osaa kyllä olla kiihottavia, kun on tiukka ja karvaton pylly siinä edessä, reikä supistellen ja oikein anoen sitä että voitelet sen ja tulet ja panet kiihkolla, lopulta sykkien kuuman lastisi syvälle nautinnosta voihkivan pojun sisuksiin... Ai että, alkoi seisoa pelkästä ajatuksesta 

Vierailija
69/69 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, otsikossa on sen verran perää, että ainakin itselläni on ollut panosuhde (naiselle) varattuun (bi-)mieheen ja yhden kerran pantiin nimenomaisesti hänen hotellihuoneessaan, joka oli firman hänelle maksama. Yleensä tapaamiset oli kylläkin minun kotona, mutta kun sattui hänelle työmatka osumaan lähikaupunkiin niin päätettiin sitten yhdistää siihen tämmöinen pieni seksiloma.