Voi kun te naiset tietäisitte miten paljon teidän miehenne pettävät teitä toisten miesten kanssa työmatkoilla
Olen homomiehenä käynyt elämässäni niin monen ukkomiehen hotellihuoneessa, etten pysty laskemaan.
Kommentit (69)
Olen tavannut naisen, joka kävi hotellivuoteissa.
Sai ilmaiset viinat hotellin discossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itsessään totta. Tosi moni homomies on sanonut, että heillä on ollut seksisuhteita perheellisten miesten kanssa. Itse en kyllä ymmärrä, että miten joku äijä voi ottaa kukkoa huuleen ja vaimo ja lapset odottaa kotona. Senkin vielä ymmärrän jos naishuoran ostaa.
Kivasti levittää sitten sukupuolitauteja. Kaapista ulos ukot ja sassiin! Tuo on suuri petos huijata vaimolle olevansa hetero, vaikka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten mielenkiiintoista, että jokaisessa kerrastaloyhtiössä on vähintään yksi vanha lesbopariskunta. Niitä on tosiaan joka puolella. Nämä ovat niitä ylijäämänaisia, jotia ennen vanhoiksi piioiksi haukuttiin.
Eihän ne voi olla vanhojapiikoja, jos ne kerran on pariskunta.
Eivät kelpaa miehille, ts. ovat vanhoja piikoja.
Vinkki: naiset valitsevat, läski rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten mielenkiiintoista, että jokaisessa kerrastaloyhtiössä on vähintään yksi vanha lesbopariskunta. Niitä on tosiaan joka puolella. Nämä ovat niitä ylijäämänaisia, jotia ennen vanhoiksi piioiksi haukuttiin.
Jos ne on oikeasti lesbopariskunta eikä bi-, niin miten miehet edes voisi saada ne? Eikä parisuhteessa oleva nainen ole mitenkään päin vanhapiika.
Rumia akkoja nämä lesbot ovat. Panokelvottomia, jos asiaa katsoo miesten näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia fantasioita sulla.
Hei tyttö, me homomiehet emme elä fantasioissa, meillä riittää ihan sitä aitoa.
Homot ei vihaa naisia, tytöttele, eikä puhu "nalkutuksesta" 70-luvun termein.
Ap olet uskomattoman nolo luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: naiset valitsevat, läski rumilus.
Trikoo on tosiaan läskillä ruma, mutta ei ne vanhat lauta-akatkaan miesten mieliin ole.
No, minun miestä et ole kyllä pannut kun hän ei käy työmatkoilla eikä missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on oikeasti lesbopariskunta eikä bi-, niin miten miehet edes voisi saada ne? Eikä parisuhteessa oleva nainen ole mitenkään päin vanhapiika.
Rumia akkoja nämä lesbot ovat. Panokelvottomia, jos asiaa katsoo miesten näkökulmasta.
Totta kai ne on miehille panokelvottomia, koska ne ei pane miehiä vaikka mikä olisi. Naisten näkökulmasta taas heteronaiset on panokelvottomia, koska ne ei pane naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itsessään totta. Tosi moni homomies on sanonut, että heillä on ollut seksisuhteita perheellisten miesten kanssa. Itse en kyllä ymmärrä, että miten joku äijä voi ottaa kukkoa huuleen ja vaimo ja lapset odottaa kotona. Senkin vielä ymmärrän jos naishuoran ostaa.
Miksi nainen olisi parempi?
En minä tiedäkään, että onko se nainen kaikkien miesten mielestä parempi. Voihan se bottom-pertsan ryppyreikä voittaa vaimon väljähtäneen toosan. Lähinnä ihmettelin, että jos on ollut niin hetero, että on hommannut vaimon ja lapsia, niin miten voi seksuaalisesti joku toinen äijä kiihottaa. Ymmärrän sen täyshomoille, mutta en noille heteroperheellisille. Minulla ei vaan seisois kirveelläkään vaikka ois kuinka ihqu kiiltokuvapoika perse pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen olisi parempi?
En minä tiedäkään, että onko se nainen kaikkien miesten mielestä parempi. Voihan se bottom-pertsan ryppyreikä voittaa vaimon väljähtäneen toosan. Lähinnä ihmettelin, että jos on ollut niin hetero, että on hommannut vaimon ja lapsia, niin miten voi seksuaalisesti joku toinen äijä kiihottaa. Ymmärrän sen täyshomoille, mutta en noille heteroperheellisille. Minulla ei vaan seisois kirveelläkään vaikka ois kuinka ihqu kiiltokuvapoika perse pystyssä.
Koska ne on biseksuaaleja eikä heteroita. Vaikka väittäisikin olevansa heteroita.
Näin minäkin olen käsittänyt
elämän ilmiöitä tarkasteltuani.
Ei siis tullut uutena tietona tämä, Ap.
.....
Yllättävän moni mies on
näihin hommiin kallellaan +
tekee kaikki poikain håmåstelut salaa.
Olen viime aikoina bongannut useita
somekanavia,
joiden johtoteemana miehen paljastuminen
housut nilkoissa; näissä merkeissä. Naiset
ympäri maailmaa vaihtavat kokemuksiaan -
toisiaan kuunnellen ja tukien. He eivät
häpeän takia tohdi vanhemmilleen,
kollegoilleen tai edes ystävilleen liittonsa
kriisin tosiasiallisista
syistä ehkä avautua lainkaan.
Ei tämä dilemma näytä kepeä
olevan missään päin palloa.
It is what it is, seksuaalisuus on.
Aivan samallalailla naiset jotka ovat reisussa jakavat torttua. Sanoisivat vielä pahempia kun miehet kun nainen saa aina vierasta kun haluaa. Itse 30v reppurinhommia tehneenä nähnyt tämän totuuden. M 55.
Ai jaaha! Siinä siis selitys, kun nykymiehille ei enää pimppi kelpaa!
Huoh, tämä yksi ja sama homo täällä jankkaa tätä ikuista heteromiesfantasiaansa...yrittää vakuutella, että kaikki heteroukot ovat munan perään ja vaimoja pettämässä. No, eivät todellakaan ole. Mene misogyyni homppeli jo nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaaha! Siinä siis selitys, kun nykymiehille ei enää pimppi kelpaa!
Höpö höpö, eihän miehillä mitään muuta ole mielessä kuin pillu. Tämä on fakta. 24/7.
-mies23