Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun te naiset tietäisitte miten paljon teidän miehenne pettävät teitä toisten miesten kanssa työmatkoilla

Vierailija
05.03.2025 |

Olen homomiehenä käynyt elämässäni niin monen ukkomiehen hotellihuoneessa, etten pysty laskemaan. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ukkomies, en ole miesten kanssa pelehtinyt työmatkoilla. Käyn kyllä eläinkaupoissa ja joskus maatilojen ometoissa.

Vierailija
42/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut alkaa lukemaan kaikkia kommentteja, koska suurin osa näyttäisi olevan ala-arvoista roskaa.

Asiaan!

En ole koskaan ymmärtänyt pettämisen logiikkaa. Miksei asioista voi puhua parisuhteessa, jos mies haluaisi käydä miehissä, tai jos nainen haluaisi käydä naisissa? Miten se on siitä parisuhteesta pois jos haluaa toteuttaa itseään?

Ei se tee miehestä "heikkoa/huonoa" mihin homous yhdistetään.

Kuulostaa enemmän epäterveeltä parisuhteelta tuollainen jos toista kahlitaan tuolla lailla. Kannattaisi päästä tuollaisesta eroon ja hommata ymmärtävisempi kumppani.

Onneksi omassa parisuuhteessa ei haitttaa jos käyn miehissä. Todennäköisesti vaan minun naispuolinen kumppani kiihottu ajatuksesta kun kaksi seksikästä ja urheilullista miestä pitää hauskaa keskenään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mies oli käynyt uudella työterveys lääkärillä joka on mies. Vastaanoton jälkeen hän käveli vaikeasti. Sanoi että lääkäri tutki peräpukamia ja uusi aika niiden takia on kuukauden päästä. Puhuuko mies totta? Ettei siellä vaan peppuseksiä harrasteta. Mies ei ole aijemmin puhunut pukamistaan. 

Vierailija
44/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli hotellireissun jälkeen jotain valkoisen ja ruskean näköistä mönjää alushousuissaan hanurin kohdalla...olikohan homoillut? Kävitkö ap hänen huoneessaan? Olen huolestunut vaimo...

Vierailija
45/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuone-telakoituminen on ollut jo pitkään miesten kesken The Juttu. Sama kuin akat on keskenään alkaneet lesboilla viime vuosina. Siinä ei kätiseviä ä m m i ä  tarvita kun aletaan homostelemaan poikien kesken.

Vierailija
46/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mies oli käynyt uudella työterveys lääkärillä joka on mies. Vastaanoton jälkeen hän käveli vaikeasti. Sanoi että lääkäri tutki peräpukamia ja uusi aika niiden takia on kuukauden päästä. Puhuuko mies totta? Ettei siellä vaan peppuseksiä harrasteta. Mies ei ole aijemmin puhunut pukamistaan. 

Siellä on eturauhasta lypsetty niin sootanasti. Ei ihmekään jos joutuu haaristelemalla, kuin paskat housuissa kävelemään.

Vierailija
47/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tosimiehet alkaa naimaan siinä on akat vain tiellä!

Vierailija
48/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellihuone-telakoituminen on ollut jo pitkään miesten kesken The Juttu. Sama kuin akat on keskenään alkaneet lesboilla viime vuosina. Siinä ei kätiseviä ä m m i ä  tarvita kun aletaan homostelemaan poikien kesken.

Sun homoilus ei kiinnosta ketään. Siinä ei kyylääviä ja kuolaavia ukkoja kaivata, kun me naisten kesken lesboillaan pillut märkinä.

Vierailija
49/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun homoilus ei kiinnosta ketään. Siinä ei kyylääviä ja kuolaavia ukkoja kaivata, kun me naisten kesken lesboillaan pillut märkinä.

Kuten sanottua, teidän tuhkakohtuisten ja rupisten mummojen rutikuivien kusivehkeiden yhteen hinkkaamisenne ja siitä lähtevä kumimainen narina ei edelleenkään kiinnosta ketään miestä.

Kun me miehet homostellaan, niin liukkautta riittää ja sehän se teitä rupisia h a r p p u j a niin kovin ahdistaa kateuksissanne.

Vierailija
50/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut alkaa lukemaan kaikkia kommentteja, koska suurin osa näyttäisi olevan ala-arvoista roskaa.

Asiaan!

En ole koskaan ymmärtänyt pettämisen logiikkaa. Miksei asioista voi puhua parisuhteessa, jos mies haluaisi käydä miehissä, tai jos nainen haluaisi käydä naisissa? Miten se on siitä parisuhteesta pois jos haluaa toteuttaa itseään?

Ei se tee miehestä "heikkoa/huonoa" mihin homous yhdistetään.

Kuulostaa enemmän epäterveeltä parisuhteelta tuollainen jos toista kahlitaan tuolla lailla. Kannattaisi päästä tuollaisesta eroon ja hommata ymmärtävisempi kumppani.

Onneksi omassa parisuuhteessa ei haitttaa jos käyn miehissä. Todennäköisesti vaan minun naispuolinen kumppani kiihottu ajatuksesta kun kaksi seksikästä ja urheilullista miestä pitää hauskaa keskenään ;)

hyh hyh hyh hyh

hyh hyh hyh hyh

Vierailija
51/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottua, teidän tuhkakohtuisten ja rupisten mummojen rutikuivien kusivehkeiden yhteen hinkkaamisenne ja siitä lähtevä kumimainen narina ei edelleenkään kiinnosta ketään miestä.

Kun me miehet homostellaan, niin liukkautta riittää ja sehän se teitä rupisia h a r p p u j a niin kovin ahdistaa kateuksissanne.

Sun paskanhajuisen persereiän rassaaminen ei ahdista ketään.

Vierailija
52/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
53/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla penectomy-kundeja?

Vierailija
54/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alkaisi niin maan helvetillinen nalkutus kotona, jos tietäisivät.

Miksi pitäisi tietää? Työmatka on työmatka.

Vierailija
55/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli hotellireissun jälkeen jotain valkoisen ja ruskean näköistä mönjää alushousuissaan hanurin kohdalla...olikohan homoillut? Kävitkö ap hänen huoneessaan? Olen huolestunut vaimo...

Ettei vaan ole muistisairautta, ei muista pyyhkiä takapuoltaan kunnolla.

Vierailija
56/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään yllätys, olen kuullut sateenkaarityypeiltä tarinoita.

Iltasin metsälenkillä joskus tullut puskasta kaksi tuntematonta miestä häpeillen ja autot on jätetty kauemmaksi.

Vierailija
57/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs perheellinen mies esiintyi jo 70-luvulla ravintolassa naisille eri nimellä ollessaan töissä viikon kaukana kotoa.

Vierailija
58/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa lopettaisit ton säälittävän länkytyksesi. Me homot emme vihaa naisia emmekä nimittele ketään. Mitään vaimon tai miehen selän takana pettämisiä en hyväksy. En ymmärrä, että jollakin palstalla pitää lällättää tuollaista paskaa. Nai ketä nait, mutta kasva aikuiseksi.

Vierailija
59/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaisia vaan on niin harvassa, naiset vie suhteesta glamourin arkipäiväistämällä kaiken ja itsensä. Tylsää arjen suoritusta ja oikein tekemistä ja mielipiteiden kyselyä makuasioista jotka on eriävät.

Vierailija
60/69 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semibrutaalia kielenkäyttöä. 🤔🧐

.....

Niin. Sehän se juttu on. Rehellisyys. 

Keskustelu sun ja mun turn on - jutuista

h e t i  > suhteen alkuvaiheessa petipuuhien

starttiruudussa. Roiskauttaa reilusti:

'Mä oon bi-curious,

haluaisin kokeilla m+m/n+n.' Tai: