En ymmärrä ihmisiä jotka syö nykypäivänä makaronilaatikkoa
Siiis ,ööööööööh, makaronilaatikko on epäterveellistä ja pahaa?
Jotkut syö tota moskaa nykypäivänä?
Kommentit (50)
Meillä perusruokaa. Täysjyvämakaronia, paistinjauhelihaa, sipulia, munamaitoa tai kasvislientä. Vielä salaattia, niin on hyvä! Vie ja pitää nälän.
Ööööööööö gägägägägägägä ööööööööö
Vierailija kirjoitti:
Ou jee 👴🏻🐷💜
Näinhän se menee!!!
Hööhööhöhöhöhööhöhöhööhöhöhööhöhöhööhöhööööööööööhhhhh
En ymmärrä ihmisiä, jotka puuttuvat niin pieneen asiaan kuin toisten ruoka.
Mitätön elämä sulla, ap. Otan osaa.
Mä en ymmärrä tätä ruuasta vouhkaamista kun lähinnä suomalaisten terveydelle olisi hyväksi pieni syömättömyys. 60% kansasta ylipainoisia. Aikuisista puhun. Kaikenmaailman porsaat ramppaa ja vouhkaa ruuasta, menisitte lenkille ja säästäisitte rahat.
Meillä kotona kyllä makaronilaatikko maistuu. Teen yleensä täysjyvämakaroniin, joka on esikeitetty liha- tai kasvisliemessä. Välillä laitan soijarouhetta joskus jauhelihaa. Siihen sekaan paprikaa, porkkanaa, herkkusieniä tai kesäkurpitsaa.
Jos teen pelkästä soijarouheesta, laitan aurinkokuivattua tomaattia ja sieniä umamia lisäämään.
Oikein hyvää on makaronilaatikko. Ihan pertsa makaroniloota menee myös. Mutta tykkään lisätä jotain kasviksia sinne myös.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tykännyt. Ylikypsä makaronit, ällö munamaito ja siihen ketsupin haju, mikä tulee muiden lautaselta, kun itse en käytä. Mielummin nistipataa, jossa hyvin maustettu jauheliha ja sopivan kypsät makaronit.
Onko koskaan käynyt mielessä että Nistipata on makaronilaatikko ilman munamaitoa
Öööööö ööööö vaan itsellesi, typerys.
Jos perinteinen kyllästyttää, kannattaa kokeilla tomaattista makaroonilaatikkoa, itse tein Sumarin Hannan ohjeella, iltasanomissa on ohje... hyvää on..
Eikä vieläkään mene. Painu suolle.