Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?

Vierailija
05.03.2025 |

Itse olen miettinyt että kumpi. Kaikkihan tietää että miehet suosii nuorempia naisia ja pitää heitä kauneimpia. Eikö tämä aiheuta paineita naisille pysyä hehkeänä? Toisaalta miehet rakastuu ja harrastaa seksiä ihan tavallisten naisten kanssa. Eli kumpi se on? Mitä miehet ja naiset tästä mieltä?

Kommentit (315)

Vierailija
21/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tämän aina huomioin kun on jokin tilanne, että on joko enemmistö naisporukka tai miesporukka. Viime talvena olin tilanteessa, että 8 tuntia päivässä 12 hengen miesporukassa ainoana naisena. Ei paineita meikkaamisesta. Sitten työympäristö missä oli 10 naista ja 2 miestä. Hirveä tälläytyminen ja iltameikki päivälläkin. 

N.48

Vierailija
22/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä ulkonäkö nii lentää paineella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mulle nuorena naisena äiti aina toitotti että ne kainalokarvat sitten ajetaan. Onneksi en koskaan ajanut xD Kainalokarvoista huolimatta sain ihanan ja rakastavan miehen.

Vierailija
24/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse ne paineet luodaan. Ja äidit. 

Mutta miehet suosii nuoria naisia

Suosisivat jos saisivat, mutta tämä useimmille ei ole realismia, joten tyytyvät ihan tyytyväisinä parhaaseen minkä kykenevät siitä omien mahdollisuuksiensa joukosta saamaan.

Vierailija
25/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oikeasti suosi. Katso ympärillesi.

Miehet suosii nuoria naisia, mutta ei nuoret naiset halua niitä ikäloppuja vaan ikäisensä miehen -eri

Niinpä. Ja siksi miehet tyytyvät paremman puutteessa naisiin, joita eivät oikeasti halua.

Vierailija
26/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Katson juuri vaikka ruokakaupassa tai töissä naisia, ja osa näyttää öö no, en tiedä.. mutta heillä on miehet. Eikä heidän kaikkien miehet voi olla näkövammaisia..

Vierailija
27/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset tietenkin. Ennen oli helpompaa kun pystyi sanomaan, että tuo on Photoshopattu malli ei tosi elämää. Nykyisin kun se perus naapurin Milla tykittelee upeita kuvia somet täyteen ja näitä Milloja on tuhansia, niin aika vaikea se on enää tuntea itseään kauniiksi.

Vierailija
28/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Katson juuri vaikka ruokakaupassa tai töissä naisia, ja osa näyttää öö no, en tiedä.. mutta heillä on miehet. Eikä heidän kaikkien miehet voi olla näkövammaisia..

Niinkun joku täällä sanoinkin, jotkut tyytyy tai ottaa sen "Minkä saavat". Onko tämä sitten kivaa. En tiedä

Vierailija
29/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne oikeasti suosi. Katso ympärillesi.

Miehet suosii nuoria naisia, mutta ei nuoret naiset halua niitä ikäloppuja vaan ikäisensä miehen -eri

Niinpä. Ja siksi miehet tyytyvät paremman puutteessa naisiin, joita eivät oikeasti halua.

Höpönpöpönpöö

Vierailija
30/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset sukupuoleen, sukulaisuuteen, ikään, etnisyyteen tai kansalaisuuteen katsomatta tuomitsevat ja arvioivat ihmisiä alitajuntaisesti ulkonäön perusteella.

Miksi? Koska olemme ELÄIMIÄ.

Jos itse väität olevasi eläimellisyyden ulkopuolella, katsotaan salakuvatulla testillä, autatko mielummin jotain resuista takkutukkamummoa joka pyytää euron matkalippuun vai jotain kaunista laittautunutta nuorta naista joka pyytää euroa matkalippuun.

No, ei tarvitse koska netti on täynnä noita testejä ja joka kerta ihmiset mielummin auttavat kaunista naista tai komeaa miestä kuin tavista. Ja vihoviimeisenä he auttavat sellaista joka näyttää rumalta, vähävaraiselta tai oudolta.

Miten sitten selität sen, että jokaisen, varsinkin valtio-omisteisen, suomalaisen pörssiyrityksen toimitusjohtajat ovat rumia ja vähemmän fiksuja miehiä? Jotka käyttävät uransa viimeiset vuodet lähinnä omien törttöilyjen peittelyyn?

Voisko olla niin, että ulkonäkö toimii myös toisin päin? Tai eri tavalla eri asioissa?

Vierailija
31/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis jotkut naiset itse kyylää toisten ryppyjä ja kiloja, eli nuo idiootit niitä paineita yrittää luoda kun itse ovat jumissa tuolla tasolla. Ei kannata välittää. 

1940-luvulla syntyneet naiset kyttää toisten lihomista ja makkaroita.

Vierailija
32/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media ja kaupalliset tahot luovat paineita kuluttaa, naisille luoduissa paineissa tässäkin korostuu ulkonäkö ja laittautuminen hieman eri tavoin kuin miehille luoduissa. 

Naiset jotka sosiaalisesti paineistuvat tällaisesta, ottavat niitä ulkonäköpaineita niin naisilta kuin miehiltä. Toisten naisten puolelta tai vaikutuksesta tulee painoon, ehostukseen, vaatetukseen, ihonhoitoon, hiustenhoitoon liittyvää viestiä. Miesten puolelta painoon, seksikkyyteen jne liittyvää. 

En ole itse koskaan meikannut ja jos terveys ja harrastukset antaisivat myöten niin lihoaisin vaikka satakiloiseksi niin loppuisi se miesten turhanpäiväinen huomio ja naisten sosiaalinen nokittelu. Ihokin on aina ollut hyvä koska geenit ja auringon välttely enkä röökää tai juo (paitsi vettä). Koko kauneudenhoitoni on vain shampoo ja saippua. Joskus sekin on koiranshampoo kun oma on loppu. Onneksi työni ei vaadi meikkausta koska en jaksaisi opetella. Kulmakarvat nypin keskeltä etteivät kasvat yhteen, senkin teen lähinnä koska minulla on vakipano joka on kauniisti ilmaissut että arvostaa kun teen sen. 

Paineita luovat siis "kaikki" ja on yksilöstä kiinni kuinka pahasti ne ottaa. Tuo yksi joka kirjoitti siitä että olemme sosiaalisia eläimiä joille ulkonäöllä ON väliä, on myös ihan oikeassa. Mielestäni vain olisi kohtuullista että perushyväksyntään riittäisi että on hygieeninen ja pukeutunut ehjiin ja sopiviin vaatteisiin jos tilanne sitä vaatii (edustustyö yms). 

Surkeaa miten varsinkin naisille on saatu uskoteltua että karvanpoisto ja meikki ovat osa itsestään huolehtimista :(

Ne voivat olla jos henkilö itse niin kokee ja nauttii siitä, mutta niitä ei pitäisi vaatia naisilta sen enempää kuin miehiltä. 

Vierailija
33/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja nainen itse. Miehiä edes niin kiinnosta, hyvin oon kelvannu, vaikken oo minkään näkönen, enkä jaksa maalata enkä panostaa, tosin puhdas olen aina. Eli hygienia kunnossa, kampaajalla en juokse, pitkät, mutta joka päivä pestyt ei muotivärjätyt eikä leikatut hiukset. Miehiä varten naiset turhaa panostaa ja naisia varten, koska haluaa päihittää muut mimmit.

Vierailija
34/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä! 

Osa miehistä rakastuu naiseen, vaikka tämä ei ole ig-malli. 

Osalle miehistä ulkonäköä tärkeämpää on vaikka se miltä nainen tuntuu ja millainen hän on. Ei se, miltä tämä näyttää.

Kaikki EI ole kiinni ulkonäöstä. Kaikki ei ole visuaalista. Kaikille näköaistimus ei ole tärkein aisti.

Miehetkin ovat yksilöitä.

Miehetkin voivat rakastaa kumppaniaan aidosti.

Vierailija
35/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua miten on aina sanottu että selluliitti on naisille rumaa mutta tuntu että mies vaan innostuu siitä kun on iso takamus ja selluliiittia. 

Vierailija
36/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hassua miten on aina sanottu että selluliitti on naisille rumaa mutta tuntu että mies vaan innostuu siitä kun on iso takamus ja selluliiittia. 

Miehet tykkää mahamakkaroista, selluliitistä jne. Miehet on sallivia. Naiset tuomitsevat paljon enemmän.

Vierailija
37/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tämän aina huomioin kun on jokin tilanne, että on joko enemmistö naisporukka tai miesporukka. Viime talvena olin tilanteessa, että 8 tuntia päivässä 12 hengen miesporukassa ainoana naisena. Ei paineita meikkaamisesta. Sitten työympäristö missä oli 10 naista ja 2 miestä. Hirveä tälläytyminen ja iltameikki päivälläkin. 

N.48

Jep. Ainoana naisena toimistolla en käyttänyt meikkiä. Farkut ja t-paita. Naisvaltaisella työpaikalle täysmeikki, hienot vaatteet jne.

Vierailija
38/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää mahamakkaroista, selluliitistä jne. Miehet on sallivia. Naiset tuomitsevat paljon enemmän.

Lisäksi naisella kuuluu olla koska korkeampi rasvaprosenti

Vierailija
39/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja nainen itse. Miehiä edes niin kiinnosta, hyvin oon kelvannu, vaikken oo minkään näkönen, enkä jaksa maalata enkä panostaa, tosin puhdas olen aina. Eli hygienia kunnossa, kampaajalla en juokse, pitkät, mutta joka päivä pestyt ei muotivärjätyt eikä leikatut hiukset. Miehiä varten naiset turhaa panostaa ja naisia varten, koska haluaa päihittää muut mimmit.

Päihittää miten?

Kyllä toi on hyvin epävarmojen ja itse keskeisten naisten tai sanoisinko tyttösten hommaa.

Vierailija
40/315 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet toitottavat jatkuvasti, miten nuoret naiset ovat kauniimpia.

Naisten mielestä nuoret miehet ovat komeampia kuin vanhat, mutta naiset eivät sano sitä miehille.

Joten mitäpä ap veikkaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi