Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi poistettiin ketju "Miksi ihastukseni kohteet eivät ihastu minuun, enkä itse ihastu niihin jotka ovat ihastuneet minuun?"

Vierailija
05.03.2025 |

Olen aivan loppu ja väsynyt siihen että kaikki mielenkiintoiset ketjut täältä poistetaan jotka auttaisivat minua ymmärtämään pariutumista paremmin. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kaikki ne parhaat ketjut joissa olisi myös oikeasti jotain sisältöä ja annettavaa, tuhotaan. Tämä on jo suurempi vahinko kuin se että maailmasta poltettaisiin joku tietty romaani joka paikasta. 

Vierailija
2/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä oli tosi tylsää, siellä oli mielenkiintoisia vastauksia, ja ainakin siihen asti kun itse luin, täysin asiallisia. En ymmärrä miksi poistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään riitaa tai kinaa tuosta ketjussa ei myöskään ollut, ei ainakaan jos muihin tämän foorumin ketjuihin vertaa, jotka saavat jatkaa olemassaoloaan vuodesta toiseen. 

Vierailija
4/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vainoaharhainen mode luuli, että kirjoitit ketjun hänestä kettuilumielessä. 

Vierailija
5/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin ilmiö kyllä. MIehenä olen valinnut tietoisesti tyylin joka ei kiinnosta nykynaisia. En halua näyttää alfalta, keskiluokkaiselta, koulutetulta. Sellaiselta, jota valtaosa naisista nykyään etsii. En edes yritä esittää että olisin hyvin toimeentuleva, päinvastoin vedän mielelläni vastakkaiseen laitaan ja kerron ihastukselleni että yksi harrastuksistani on metsästää punalapputuotteita kaupoista. En esitä mitään tullakseni hyväksytyksi. Tällä periaatteella jää yksin, mutta sitten se olkoon niin. Tärkeintä on säilyttää rehellisyytensä itselleen ja muille. Ah, kuinka vintagea.

M53

Vierailija
6/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä täällä kysyä.

Sfinksi hymyilee

Vierailija
7/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä täällä kysyä.

Sfinksi hymyilee

No joo mikä estää poistajaa vastaamasta? 

Vierailija
8/8 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin ilmiö kyllä. MIehenä olen valinnut tietoisesti tyylin joka ei kiinnosta nykynaisia. En halua näyttää alfalta, keskiluokkaiselta, koulutetulta. Sellaiselta, jota valtaosa naisista nykyään etsii. En edes yritä esittää että olisin hyvin toimeentuleva, päinvastoin vedän mielelläni vastakkaiseen laitaan ja kerron ihastukselleni että yksi harrastuksistani on metsästää punalapputuotteita kaupoista. En esitä mitään tullakseni hyväksytyksi. Tällä periaatteella jää yksin, mutta sitten se olkoon niin. Tärkeintä on säilyttää rehellisyytensä itselleen ja muille. Ah, kuinka vintagea.

M53

Ei kaikki naiset etsi mitään valtakunnan kermaa. Itse ainakin olisin ihan valmis sitoutumaan vaikka työttömään kunhan on pyrkimys ja suunta elämässä kohti hyvää. Puolisoiden tarkoitus on tukea ja auttaa henkisesti ja muutenkin toinen toistaan. Paremmin kai kaikki kivan kaverin kanssa onnistuu kuin yksinään.