Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä villitys nykyään on tuoda koiria toimistoille?

Vierailija
05.03.2025 |

Ihan oikeesti melkein joka päivä joku on rahtaamassa piskinsä mukaan työpaikalle. Ei ennen ollut tällaista.

Kommentit (232)

Vierailija
101/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työskentele toimistossa vaan lastensuojelulaitoksessa, ja sinne henkilöstön koirat ovat aina tervetulleita. Harvemmin kyllä otetaan muuten kuin yövuoroon.

Vierailija
102/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän toimistolle joku tois haisevan rakkinsa, mä heittäisin sen ulos. Ei koiria toimistolle! Jotain rajaa koiraihmisten vapauksiin. Koiravero, ja iso, takaisin ja heti. Koiria on ihan liikaa, ja koiraihmiset luulee että ne saa tehdä ihan mitä vaan. Koirat ei edes kuulu kaupunkiin, vaan maalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan alkaa viedä rottiani mukana töihin. Ne on sosiaalisia eläimiä ja hauskaa seuraa.

Onko ne sisäsiistejä?

Vierailija
104/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mieluummin työkaverin koira kuin työkaverin lapsi. Meillä käy molempia, nykyään lapsia onneksi harvemmin, kun suuri osa perheellisistä on vaihtanut muualle. Työkaveri toi joskus mammaloman aikana vauvaansa toimistolle, esitin kohteliaasti olevani kiireinen omassa huoneessani.

Huonokäytöksiset koirat ovat kyllä minustakin perseestä. Yhdellä työkaverilla on sellainen koira, että työkaveri ottaa sen mukaan lounashuoneeseen ja se koira nousee syövien ihmisten tuolia vasten takajaloilleen ja tuijottaa 15 sentin päässä naamasta ja nuolee huuliaan. Työkaveri ei sano mitään koiralle, joten olen napakasti tökkäissyt koiran rintakehästä alas. Seuraan tätä työkaveria somessa, ja kerran näin julkaisun, jossa työkaveri istutti koiraa pöydän ääressä tuolilla ja syötti koiraa pöydällä olevalta lautaselta kuin ihmistä. Selvisi ainakin, miksi koira ei osaa pysyä poissa pöydältä.

Vierailija
105/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan alkaa viedä rottiani mukana töihin. Ne on sosiaalisia eläimiä ja hauskaa seuraa.

Nekin on söpöjä. Hankit vaan ison häkin työpisteellesi niin eivät katoa.

Vierailija
106/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meidän toimistolle joku tois haisevan rakkinsa, mä heittäisin sen ulos. Ei koiria toimistolle! Jotain rajaa koiraihmisten vapauksiin. Koiravero, ja iso, takaisin ja heti. Koiria on ihan liikaa, ja koiraihmiset luulee että ne saa tehdä ihan mitä vaan. Koirat ei edes kuulu kaupunkiin, vaan maalle.

No ilman muuta heittäisit.

Vierailija
107/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkien omistajat ovat alinta saastaa. Yksinkertaisia, itsekkäitä, tyhmiä, luulevat nykyään, että voivat tehdä mitä vaan. Pitävät näitä rakkeja ihmisinä. Rakki ei ole ihminen, eikä siitä koskaan sitä tule. Inhoan rakkeja ja niiden omistajia, ja tuon sen oikein selvästi esiin. Minun ei tarvitse sietää näitä rakkeja yhtään missään, minulla on oikeus rakkivapaaseen yhteiskuntaan. Nykyään kun käy lenkillä saa koko ajan katsella jalkoihin, että ei astu rakin ulosteisiin ja kusiläntteihin, INHOTTAVAA. Ei huvita pukeutua parhaimpiinsa kun nämä rakin omistajat sotkevat kaikki kadut näiden rakkien ulosteisiin ja kusiläntteihin. Kun käy ulkomailla, siellä on paljon puhtaampaa kuin täällä, eikä rakkeja näy katukuvassa. 

Vierailija
108/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat eivät ole työntekijöitä. Tosiaan eivät kuulu työpaikalle. Vai voisinko minäkin alkaa tuoda pikkulapseni työpaikalle toimistolapsiksi? Kun eihän se nyt ketään häiritsisi, kun ovat niin suloisia.

Koirat ei hypi ja kilju vaan nukkuvat, sinä voit ottaa sen pikkulapsen töihin mukaan kun se nukkuu työpäivän 

Koira on päiväeläin. Ei takuulla nuku päivällä kahdeksaa tuntia ja yöunet päälle 

Aikuinen koira nukkuu noin 16-18 tuntia vuorokaudessa. Pennut ja seniorit 18-20 tuntia 

Ei varmasti nuku. Naapurin koira haukkua louskutti ja ulvoi taatusti 18 tuntia vuorokaudessa. Aloitti varhain aamulla ja räyhäsi vielä iltakymmeneltä.

Koska oli päivät yksin kotona stressaantuneena? Olen tänään sairaana kotona nukkunut koko päivän ja tuossa on koira pötkötellyt vieressäni melkein koko ajan. Herättiin viideltä ja käytiin aamupissalla, toisen kerran mentiin ulos ysin aikaan lyhyesti ja tunnin, korkeintaan kaksi on koira ehkä touhunnut jotain muuta kuin nukkunut. Yöllä oli tyhjentänyt nappulakipon eli ei se yökään välttämättä mene täysin unten mailla, koirat esimerkiksi vaihtavat nukkumapaikkaa välillä ja siinä tulee ehkä touhuttua jotain muutakin samalla. Kyllä meidänkin koira valvoo ne päivät, kun on jotain jännää tekeillä eikä oikein malta levätä, mutta kun teen koneella töitä, käyttäytyy pitkälti samoin kuin tänään. Toimistolla ei käy, koska meidän toimistolle ei saa koiria viedä eikä ole tarvettakaan, kun miehen ja minun erilaisista työajoista johtuen ei joudu ikinä olemaan kohtuuttoman pitkiä aikoja yksin.

Vierailija
109/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset inhimillistävät niitä koiriaan ja pitävät niitä melkein lapsinaan. Sitten niillä koirilla on eroahdistusta ja niitä otetaan mukaan kaikialle, kun ne eivät osaa olla yksin kotona.

Ennen oli koirat koiria ja kukaan ei miettinyt onko Mustilla paha mieli kun se joutuu olemaan ihan yksin ja kokeeko se nyt olevansa laiminlyöty.

Juu ja lapsiakin hakattiin, oli se ihanaa aikaa. 

Ei kaikki hakanneet lapsia tai koiria silloin kun se oli laillista. Ei koiria tarvitse hakata, eikä pitää ihmislapsina, niitä voi kohdella hyvin, mutta pitää mielessä että se on kuitekin koira ja käyttäytyy kuin koira ja haluaa tehdä koiramaisia asioita.

Vierailija
110/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne on niin ihania pskalle haisevia kirppukasoja. 

Veikkaanpa että olet itse enemmän pskalle haiseva kirppukasa. Pysy pois toimistolta.

heh tuokaa vaan niitä kirppukasoja, olen pahasti allerginen, voin siis lähteä kotiin! EI kulje henki jne, ja on joo oikea todistus jos sille linjalle...

Vierailija
111/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota ihmisiin jotka eivät tykkää koirista. Jos joku vihaa koiria (niinkuin moni kommentti täällä) niin se kertoo kaiken oleellisen hänestä.

Vierailija
112/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo saada huomiota. Minä, minä ja minun erinomaisuuteni. Katsokaa, minulla on koira!

Vierailija
113/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin jos edes joskus joku toisi koiran toimistolle. Edellisessä työpaikassa oli säännöllisesti toimistokoira ja kaikki tykkäsi siitä. 

Kysyitkö kaikilta, vai mistäs tiedät? 

Nykyään on jopa hullun hauskaa laittaa nettisivujen keitä me olemme -osioon nimellä ja kuvilla nämä rakit. Tietääpähän ainakin olla hakematta sellaiseen paikkaan töihin. 

Onneksi nykyisessä ovat kielletty. 

Ja jotkut vielä pusuttelevat näitä omaa kakkaansa syöviä haisukasoja. 

Vierailija
114/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset inhimillistävät niitä koiriaan ja pitävät niitä melkein lapsinaan. Sitten niillä koirilla on eroahdistusta ja niitä otetaan mukaan kaikialle, kun ne eivät osaa olla yksin kotona.

Ennen oli koirat koiria ja kukaan ei miettinyt onko Mustilla paha mieli kun se joutuu olemaan ihan yksin ja kokeeko se nyt olevansa laiminlyöty.

Niin, tässä alkoi joku vertailemaan lapsia ja koiria. Koira on koira ja sillä on koiran paikka talossa, ei se ole kuin elukka.

Vierailija
115/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheaa Sarjamasturboija iski metrossa

Vierailija
116/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää itsekään siitä, ettei kakkoja korjata pois, mutta enpä ole yleensä nähnyt koirien kakkaavan jalkakäytävälle, pientareellehan ne tarpeensa tekevät ja siellä edes rakkijankkaajan tuskin täytyy hienoja tamineitaan käydä sotkemassa.

Idiootti. Vaikka koira kakkaa pientareelle, niin se valuu kuitenkin sateen mukana tielle. Ja sekoittuu myös hiekkaan joka pöllyää ilmaan.

Vierailija
117/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt koiriin toimistossa, enkä haluaisikaan. En pidä koirista tai muistakaan lemmikeistä. Suoraan sanoen ne myös hieman pelottavat. En ymmärrä sitä, että hankitaan lemmikki, mutta sitten ei voidakaan pitää sitä yksin kotona, kun pitää lähteä töihin. Lapsille hankitaan päivähoito, hanki koirallesikin. 

Vierailija
118/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota ihmisiin jotka eivät tykkää koirista. Jos joku vihaa koiria (niinkuin moni kommentti täällä) niin se kertoo kaiken oleellisen hänestä.

Oikeassa masilmassa se ei kerro yhtään mitään muuta, kuin että hän ei ole koiraihminen.

Vierailija
119/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kätevää tuoda hyvin käyttäytyvä koira toimistolle, oman työpisteen viereen peti/kevyt häkki koiralle. Tällöin koiran ei tarvitsisi olla pitkää päivää yksin ja lounastauolla voisi käydä valoisaan aikaan koiran kanssa happihyppelyllä minkä jälkeen aivot olisivat taas virkeinä työtehtäviin. Koiran silittäminen myös tutkitusti lievittää stressiä, mikä myöskin edesauttaa töiden tekemisessä ja töistä palautumisessa.

Vierailija
120/232 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässä alkoi joku vertailemaan lapsia ja koiria. Koira on koira ja sillä on koiran paikka talossa, ei se ole kuin elukka.

Sinä olet pelkkä elukka, jolla tuskin on omaa paikkaa missään. Pitää olla vakavasti häiriintynyt nimitelläkseen viattomia luontokappaleita, jotka ovat lopulta täysin ihmisten armoilla.