Parisuhde passivoi, muita?
Tuntuu että parisuhteessa energiatasot ja aktiivisuus laskevat, voisi vain nyhjöttää sohvalla syöden roskaa 24/7
Erillään ollessa ihan päinvastoin, elämäntavat ovat terveellisiä, jaksaa harrastaa ja välittää taas miltä näyttää.
Mistä ihmeestä tämä johtuu ja miten tilanteen saa korjattua?
Kommentit (51)
Minulla sama. Olen miettinyt eikö parisuhteessa oleminen vain sovi minulle.
Omien korvien väli kuntoon. Parisuhde myös.
Onko tuo se syy miksi tosi monelle alkaa kertyä kiloja kun alkaa parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo se syy miksi tosi monelle alkaa kertyä kiloja kun alkaa parisuhteeseen?
Voi hyvin olla. Yhdessä asuminen tätä menoa tuskin tulee enää onnistumaan, kokeiltu on joskus muinoin ja sama saamattomuus eri kumppanin kanssa.ap
Mä tykkään ostaa sitä punaiseen pakattua voita vaikka on kalliimpaa eikä oo koskaan tarjouksessa .
Juuri tämän takia en koskaan muuta yhteen naisen kanssa. Nainen ajattelee heti, että mies on jo napattu eikä enää tarvitse nähdä vaivaa parisuhteen eteen.
Jos näin käy niin sitten ei varmaan parisuhteeseen kannata mennä, ainakaan samaan osoitteeseen.
Jos haluat olla onnellinen, hommaa lapsia, mutta älä ota miestä nurkkiisi lojumaan.
Meillä mies nököttää lasten kanssa kotona, minä lenkkeilen tutun naapurin rouvan kanssa, käydään sienessä ja marjassa, pyöräillään ja nautitaan vapaudesta.
Haluaa vain jonkun siihen vierelle, ja kun se on saatu, ei tarvitse enää yrittää.
Omat asunnot ja nähdään, kun muilta kiireiltä ehditään.
Tuntuu, että tulee vähemmän mentyä ja tehtyä, kun täytyy sitä kumppaniakin ajatella. En oikein tiedä, miten edes kuvailisin tämän.. Enemmän tulis lähdettyä extempore jonnekin, jos olis sinkku.
Mua ei ole mies paljon pidätellyt. Oon treenannut, opiskellut ja hakenut töitä ihan normaalisti.
Sama juttu täälläkin. Ennen olin reipas ulkoilija, en enää. Miehen kanssa ollaan sisällä lähes koko ajan. Ei voi mennä ulos jos sataa.
Väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa vain jonkun siihen vierelle, ja kun se on saatu, ei tarvitse enää yrittää.
Kyse ei ole tästä. Enemmän siitä, että toisen läsnäolo imee energiat.
Minä olen edelleen reipas ulkoilija, mies ei sitten ollutkaan vaikka aluksi sellaista esitti. Ei minusta ole hyvä merkki että parisuhde passivoi, ehkä olet väärän ihmisen kanssa suhteessa?
Pelkäänpä, että tilannetta ei saa korjattua, ellette sitten keksi yhteistä mielekästä harrastusta..