Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö pakonomaisesti x kertaa viikossa salilla, vai fiiliksen mukaan?

Vierailija
05.03.2025 |

Minä saatan käydä pitkään joka toinen päivä, ja sitten pitääkin yhtäkkiä viikon tauon. Joskus taas saattaa jäädä 4 p väliin. 

Entä te?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksen mukaan eli viimeksi vuonna 2019 yhdessä kylpylässä.

Vierailija
22/24 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan. Käyn säännöllisesti ohjelman mukaan mutta en pakonomaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn samat 4 päivää viikossa tekemässä aina samat ohjelmat, jos en ole kipeä. Joskus osuu joku pakollinen meno päällekkäin tai sali on kiinni, jolloin siirrän yhden treenin vain edeltävälle tai seuraavalle päivälle, mutta en jätä välistä. Järjestys ja kurinalaisuus sopii minulle, ja treenin jälkeen ei ole koskaan sellainen olo, että hitto, kunpa en olisi mennyt tänään.

Olen tehnyt samoilla ohjelmilla muutaman kuukauden, joten sitäkään ei tapahdu enää käytännössä ikinä, että lihakset eivät ehtisi palautua ja tarvitsisi skipata treeni sen takia. Kun aloittelin ja muotoilin vielä ohjelmiani, tulin käyneeksi ns. turhaan, kun treenasin samaa lihasta uudelleen ennen kuin olin riittävästi palautunut edellisestäkään kerrasta. Mä tykkään aika pitkästä treenistä, 9-10 liikettä joka kerta, ja vasta treenin puolivälissä stamina alkaa oikeasti heräilemään, joten kesti monta kuukautta löytää itselle sopiva jako ja ohelmat.

Vierailija
24/24 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn neljä kertaa viikossa ja teen ohjelman mukaan. Olen muutenkin aika pedantti ihminen ja pidän rutiineista ja etukäteen suunnittelusta. Fiiliksen mukaan toiminen ei toimi itselläni tässä, toisaalta joka kerta sinne salille on kiva mennä ja aina on hyvä olo treenin jälkeen. Toisaalta en sitten stressaa, jos joskus jää esim. sairauden takia treenit väliin. 

Varmaan aika oleellista, ettei stressaa eikä muutenkaan tee hampaat irvessä . ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi