Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä v##tua tuo nordean p@ska vinkuu, että maksu ei onnistunut, kun olen kirjaimellisesti ajastanut sen HUHTIKUULLE!??

Vierailija
05.03.2025 |

Minkä hemmetin takia se vinkuu maaliskuussa, ettei maksua voida suorittaa????????? Huoh.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin iso asia, että jaksaisin alkaa vääntämään asiakaspalvelun kanssa. Ihmettelen vain miksi tuo herjaa tulevia maksuja, jotka eivät liity tähän kuuhun millään tavalla. Kun ei ennenkään ollut mitään ongelmaa.

Olisiko siellä joku asetus joka on muuttunut? Jos kerran aiemmin ei ole herjannut. En ole Nordean asiakas, joten en tiedä miten heidän verkkopankkinsa toimii, mutta voihan siellä olla toiminto joka ilmoittaa jos tilillä ei ole tarpeeksi rahaa tulevan maksun maksamiseen. Ja sitten voi itse asettaa kuinka monta päivää ennen kyseinen ilmoitus tulee. Ehkä sinulla aiemmin on ollut vaikka viisi päivää (mutta et ole koskaan saanut mitään ilmoitusta koska siinä vaiheessa rahat vuokran maksamiseen ovat olleet tililläsi) mutta se on nyt vahingossa muuttunut vaikka 30 päiväksi.

Kyllä noihin yleensä aina joku tekninen syy löytyy. 

Niin voi olla tuollainenkin syy. Katsellaan miten homman käy. Kunhan nyt ei pitkin kuukautta tulisi noita valituksia verkkopankilta. Sellaista ei jaksaisi.

Vierailija
22/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten minulla on kyllä suht samanlainen summa kuukaudessa tilillä. Vähän riippuu mistä roikkuu ja vaihtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten minulla on kyllä suht samanlainen summa kuukaudessa tilillä. Vähän riippuu mistä roikkuu ja vaihtelee.

... kuukausittain siis.

Vierailija
24/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pankki, kannattaa vaihtaa. Vaihdoin jo joskus 20 vuotta sitten veks sieltä.

Vierailija
25/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uuvatin elämä helppoa

Vierailija
26/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska pankki, kannattaa vaihtaa. Vaihdoin jo joskus 20 vuotta sitten veks sieltä.

Nordealla on varmasti ikävä sinun kelaroposiasi ja hiekkaa mitä kuljetit pankin lattialle

Vierailija
27/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa on lähes päivittäin häiriöitä netin toiminnassa. Alkaa jo pikkuhiljaa riepoa...

Vierailija
28/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Harmittaa vain kun Nordeassa on kaikki tärkeät asiakirjat, koska minut on laitettu sen asiakkaaksi lapsena. Kyllä pankin vaihtoa olen miettinyt moneen otteeseen.

Vierailija
29/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on varmaan asennettu joku uusi tekoälymoduli.

Vierailija
30/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu on huhtikuu ja maaliskuu on maaliskuu. Jos olet ohjelmoinut laskun huhtikuulle, se menee tililtäsi huhtikuussa. Jos olet laittanut maksuajankohdaksi 6/2037, se lähtee tililtä silloin. Nordean maksubotti ei ole ajatustenlukija. Muuta maksuajankohta maaliskuulle niin se maksu lähtee maaliskuussa. 

Vierailija
31/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on. Harmittaa vain kun Nordeassa on kaikki tärkeät asiakirjat, koska minut on laitettu sen asiakkaaksi lapsena. Kyllä pankin vaihtoa olen miettinyt moneen otteeseen.

Mitä sellaista siellä on, mitä et voisi saada mukaasi?

Vierailija
32/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuu on huhtikuu ja maaliskuu on maaliskuu. Jos olet ohjelmoinut laskun huhtikuulle, se menee tililtäsi huhtikuussa. Jos olet laittanut maksuajankohdaksi 6/2037, se lähtee tililtä silloin. Nordean maksubotti ei ole ajatustenlukija. Muuta maksuajankohta maaliskuulle niin se maksu lähtee maaliskuussa. 

Sisälukutaito?

Vierailija
33/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luetun ymmärtäminen voi olla vaikeaa. 🙄 Etkö sinä hemmetin vajaaälyinen ymmärrä, että olen laittanut vuokran automaattiseen maksuun?! Tämän kuun vuokran olen maksanut ja ensi kuun vuokrarahaa ei ole vielä🙄 totta helvetissä olen laittanut huhtikuun vuokran erääntymään huhtikuussa, kuten hyvin selkeästi jo kerroin. 🥱 en jaksa tätä palstaa, en vttu jaksa.

ap

Vierailija
34/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun jaa, sinä vaj*kkihan sanoitkin, että minun pitäisi maksaa huhtikuun vuokra tässä kuussa😂😂 Olet selkeästi aivan liian t*hmä ymmärtämään mitä tämä ketju koskee, joten turhaan käytät aikaasi täällä. En jaksa ihan oikeasti vääntää rautalangasta ihmisille, että maksan huhtikuun vuokran huhtikuussa, mutta verkkopankki ulisee, ettei maksu onnistu tässä kuussa. EI SEN TARVITSE ONNISTUA TÄSSÄ KUUSSA ENÄÄ.

Vierailija
35/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edelleenkään ole niin suuri asia, että jaksaisin liikaa miettiä. Toivon vain ettei pitkin kuukautta tule noita ilmoituksia siitä, että huhtikuun maksua ei voida maksaa, kun eletään maaliskuuta🥱

Vierailija
36/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku holhooja tai edes joku täysijärkinen aikuinen hoitamaan asioitasi, tarvitset selkeästi apua.

Mees jonne takaisin tunnille.

Jonne tai ei, åperus Nordean asiakaspalvelua.

Vierailija
37/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordealla on varmasti ikävä sinun kelaroposiasi ja hiekkaa mitä kuljetit pankin lattialle

Moi nalle, opettele asiakaspalvelua, älä näe jokaista asiakasta nenästä vedettävänä pellenä. Laita verkkopankkisi kuntoon!

Vierailija
38/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsetko apua syömisessä tai perseen pyyhkimisessä?

voisitko käyttäytyä. olet nolo. mitä sitten vaikka joku tarvitsisikin apua  arjessa. mee pois. ja ei tarvitse haukkua. onko asiallisuus liikaa vaadittu.

Vierailija
39/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla katetta, onko kelamassit ryypätty?

Joo, ei ole huhtikuun vuokrarahaa, kun se meni tässä kuussa. Idiootti.

ap

vakituiset e laskuttajat voidaan ohjelmoida että seuraavan kuun eräpäivää vaikka aikaistaa tms. vaikka uutta rahaa ei vielä tullut kuin vasta  huhtikuun 1. eräpäiviä voi muokata ,erääntyvät laskut.

Vierailija
40/46 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet maksun, se varaa rahat maksuun. Muutoin sen järjestelmän pitää ilmoitella ja ihmetellä, jos rahaa ei olekaan tilillä.

No ei todellakaan Nordean nettipankki toimi noin ja tuskin mikään muukaan. Maksut voi aina syöttää ja hyväksyä etukäteen oli tilillä rahaa tai ei. Maksuhetkellä maksu hylätään mikäli kate ei riitä. Olen tehnyt näitä tilisiirtoja tuhansia sekä työni puolesta että omassa nettipankissani. Kiinteistöveronkin vien maksuun heti kun se tulee maaliskussa vaikka eräpäivät ovat elo- ja lokakuussa.

Ap on sählännyt jotenkin, jos tulee tuollainen ilmoitus. kannattaisi oikolukea syöttämänsä tiedot.