Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurista kuuluu jatkuvasti puhetta ja tömistelyä

Vierailija
04.03.2025 |

Ihan sika ärsyttävää kuunnella muiden elämistä omassa kodissa, varsinkin kun on menossa nukkumaan ja on ihan hiljaista. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan puhe ym kuuluu niin tuskin auttaa, vaikka tekisit mitä muistiinpanoja. Ei ketään voi kieltää puhumasta. Ongelma on naurettavalla äänieristyksellä rakennetut talot. Itse allergisoiduin lopullisesti naapurien elämän kuuntelemiseen. Viimeiset 10 vuotta omakotitaloelämää. Elämänlaatuni on parantunut sanoinkuvaamattoman paljon. Suosittelen kaikille kynnelle kykeneville!

Vierailija
42/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tulpat korviin. Loop quiet 2 plussat on hyvät. Ei haittaa, vaikka puoliso katsoisi viereisessä huoneessa telkkaria.

Kiitti vinkistä! Mistä noita saisi edullisesti? Mä hommaan noi. -ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korvatulpilla voi nukkua, korvat on ihan muussina ja sitten sydämen hakkausäänet kuuluu. Laita joku sivuääni kohinaa tms j

Vierailija
44/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asui kerran häiriintyjä, riitti että yöllä vessaan mennessä napsautti valokytkintä niin herra veti raivarin ja alkoi riehua ja huutaa ja poraamaan kattoaan klo 2-3 yöllä. Jostain syystä sai häädön itse.

Vierailija
45/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten itse kullakin se kynnys on. Ymmärrän kaikki elämisen äänet, myös kympin jälkeen. Olen ikäni asunut kerrostaloissa ja kertaakaan en ole muuttanut kenenkään takia pois. Olen itse hiljainen asuja. 

Vierailija
46/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa. Miten sä kestät sen? On elämäsi todella kurjaa 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
47/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgaaniset oliot pitävät ääntä lajista riippumatta.

Vierailija
48/49 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu JATKUVASTI puhetta ja töminää. Työttömiä, eläkeläisiä vaiko mitä ja oletko sinä työtön, eläkeläinen vaiko mitä kun on aikaa kuunnella ääniä JATKUVASTI ?

Vierailija
49/49 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mene töihin ja muuta pois sieltä neukkukuutiosta. omakotitalossa ei tartte kuunnella töminöitä.

24/7 pitäisi olla töissä vai?

Niinkö mä helvetin ääliö sanoin?

asu vaa neukkukuutiossa kun olet noin tyhmä.