Mitä luulet että on se iso juttu jonka trump tulee paljastamaan tänään?
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Toveri Krasnov paljastaa: olen Kremlin trumpettimies
"Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa..."
Trump on bisnesmies. Ainoa ala missä menestynyt, koska uskaltanut ottaa suuria riskejä.
Trumppi peri rahaa, joilla oli helppo jatkaa bisneksessä.
Trump on harvinaisen selvä 1.tyypin adhd.
Kaikkihan sen tietää ja käsittää.
Juuuri adha ovat niitä, jotka ajattelematta, mölöyttelevät suustaan mitä vaan. Myös törkeitä loukkauksia ja muuta paskaa.
Täysij normaali, terve, diplomatian taitava valtion päämies, ja erityisesti Yhdysvaltojen, ei tuollaista jäteroskaa puhu.
Ilmoittaa että Suomesta tulee USA: n vasallivaltio ja Ukrainasta Venäjän.
Vierailija kirjoitti:
WW3
Ja pyh, trump ei ole tarpeeksi suuri että pystyisi sen aloittamaan, vaikka kuinka niin uhoaisi ja uneksisi märkä uniaa. Veikkaan että päästää suustaan vain sontaa joka lisää motivaatiota päästää hänet päiviltä.
Puheen teema on: Amerikkalainen unelman palautus.
Ääni perussuomalaiselle on ääni Trumpille ja Putinille.
Krasnov kertoo että hänellä on kihomatoja.
Ilmoittaa että Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyys perutaan ja kumpikin maa siirretään Venäjän alaisuuteen.
Kyllä se Natosta eroamisesta ilmoittaa.
Varmaan ilmoittaa nimittäneensä taas jonkun rikollisen korkeaan virkaan.
Tai vaatii Etelä-Amerikan siirtymistä diilillä USAn omistukseen, Kanadasta nyt puhumattakaan, koska ovat Amerikassa.
Ne ovat tehneet kulisseissa sopimuksen Ukrainan kanssa. Uskokaa pois, tää on just Trumpin tyylistä pelaamista.
Kasvoin tällaisen äidin kanssa ja maailmanlopun teot ennen mukavia yllätyksiä olivat hänen tapansa kasvattaa auktoriteettiaan ja osoittaa minun olevan hänen valtansa alla niin hyvässä kuin pahassa.
Kertoo kihlauksestan Vladimirin kanssa ja korean paksu poika on bestmannina.
Kyse on siitä mineraalisopimuksesta. Trump tietää, että koko maailma seuraa tätä jupakkaa, nimenomaan siksi, että hän mokasi apupoikansa kanssa. Itse sopimus ei ole niin merkityksellinen kaupallisesti.
Ilmoittaa,että Kanada liitetään amerikkaan. Heti ja nyt heti. Ja Gretsky on osavaltion johtaja,hän on great person,todella hieno. Hänellä on hieno käsiala! Vaahterasiirappi kallistui liikaa tullien takia,siksi tämä. Ihmiset marssivat pian kadulla,jos vaahterasiirapin hinta nousee. Näin on. Tämä on nyt pakko tehdä näin. Kanada on itse lietsonut asian tähän malliin,että näin on pakko tehdä nyt.
"Olen ollut Vovan kanssa sängyssä - monesti."
Ilmoitus ei koske Eurooppaa, Venäjää, eikä mitään muitakaan maita.
Ilmoitus koskee Yhdysvaltojen sisäpoliittisia asioita.
Uusia sääntöjä, rajoituksia, ja muuta Rumpin, jo ennakkoon tunnettua paskaa.
Sikäli mikäli se koskisi jotain ulkopoliittista asiaa, olisin siihenkin valmis.
Typerämpää kaveria, noin suuren valtion päämiestä, on täss maailmassa vaikeampi löytää.
Trumppi on tietyllä tavalla melko selkeä adhd. Tää oletus perustuu Trumpin puheisiin ja käytökseen.
Päättää muuttaa presidentillisiä nimityksiä ja Trumpia tulee kutsua tästä lähtien nimityksellä Mr. Vice Precedent.
Putin tietää ne kaikki Donaldin nolot vicet ja Elon on tehnyt kovasti töitä hävittääkseen kuvamateriaalia servereiltä...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toveri Krasnov paljastaa: olen Kremlin trumpettimies
"Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa
Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa..."
Eihän toss mitåän outoa ole.
Menneinä aikoina, kommunistinen Neuvostoliitto oli tuollainen.
Sen vallankumouksen jälkeen, kun Venäjän keisariperhe murhattiin.
Ja Venäjästä tuli vahva, jopa malli kaikelle kommunusmille:
Eli kommunistinen Neuvostoliiton tasavalta.
Se tasavalta ei kuitenkaan ollut ikuinen.
Se sortui ja päättyi 1990- luvun alussa.
Silloin kommunismin aika siellä loppui.
Ilmoitti jo, että tekevät sen mineraalisopimuksen Ukrainan kanssa lähitunteina.
Toivottavasti jää siihen, eikä ole mitään katastrofaalista Natoon tai yk:hon liittyvää.
Samalta aiemmin sai yks riikka myös terveen paperit...
-winner-