Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työhaastatteluun päälle?

Vierailija
16.09.2008 |

No vaikea tietty sanoa, kun ei tuon enempää tiedä. Onko mahdollisuus shopata vai pitääkö löytyä kaapista olevista vaatteista? Entä minkätasoinen paikka?

Mä laittaisin kuitenkin jonkun klassikkojakkupuvun, istuvuuteen kiinnittäisin erityisesti huomiota. Jos ei tarvitse penneillä pelata, niin MaxMaran tai DKNY:n mallistoista löytyy ainakin mulle sopivia. Sitten paidaksi ja asusteisiin jotain nuorilta suomalaisilta suunnittelijoilta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ liittyy muotiin.

Vierailija
2/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaatteitä tärkeämpää on että olet puhdas ja selvinpäin. Siis hiukset, hampaat ja kynnenaluset pestynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeviikolla työpaikkahaastattelussa. Päällä oli maastohousun tyyppiset rennot pöksyt, tuulipuvun takki ja lenkkarit =)

Vierailija
4/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeviikolla työpaikkahaastattelussa. Päällä oli maastohousun tyyppiset rennot pöksyt, tuulipuvun takki ja lenkkarit =)

Oliko se joku maatalouslomittajan jobi?

Vierailija
5/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen osasto on työpaikka =)

Vierailija
6/7 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siitä paremmasta päästä. Ei kannata lähteä klassikkojakkupukulinjalla, jos oma työ edustaa pintamuotia ja rohkeaa erottumista massasta. Kun työ liittyy muotiin, kerrot vaatevalinnoillasi myös omia näkemyksiäsi ja tyylitajusi - asioita, joilla voi olla merkitystä työnteon kannalta. Trendinenä käyttöön siis!

Vierailija
7/7 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ellei sulla ole käsitystä, mitä muodin kanssa tekemisissä olevalle alalle laitetaan haastatteluun? Ko. alalla olevat varmaan eivät mieti edes asiaa, vaan _tietävät_ mitä tulee laittaa - ihan jo intuitiivisesti.

Olen ihan tavallinen "konttorirotta", joten jakkupuku on ollut aina passeli haastatteluun (omalla alallani). Uskoisin, ettei jakkupuku ole _missään nimessä_ se vaate, jossa mennään muotialan haastatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän