Muita, jotka eivät pidä laskiaispullista tarpeeksi syödäkseen niitä?
Mies toi niitä eilen, niin sanoin että älä tuo minulle. Ei vain iske yhtään. Kauhea määrä kermaa ja jotain kuivaa pullaa. Miksi?!
Kommentit (47)
Mä rakastan pullaa ja kermavaahtoa eikä hillokaan yleensä pahaa ole. En silti tykkää kaupan laskiaispullista. Ne on valmistajasta riippumatta jotenkin oudosti teollisen makuisia, pullan rakenteessa ei ole sitokaa ja kermavaahto on pahaa, mitä lie kasvirasvavaahtoa. En syö koskaan oma-aloitteisesti ja tiukkaa tekee pullan kanssa, jos sellaisen joskus kyläreissuilla tms. joutuu kohteliaisuussyistä syömään. Ja on vielä valtavan kokoinenkin.
Minä en tykkää salmiakista. Pitäisikö tästä aiheesta tehdä ketju?
En ole syönyt salmiakkia vaikka kaverit on sitä tarjonneet. Yököttävää. Laskiaispullista kyllä tykkään, nam
Hep. Osasyy on myös kauhea pullakrapula, vehnä saa sormet ja varpaat särkemään.
En ole syönyt laskiaispullia ainakaan 15 vuoteen. Yleensä se pulla ei ole siinä tuore niin ei houkuttele vanha pulla.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Sitä pullaosaa on aivan liikaa suhteessa täytteeseen. Joskus jos olen sellaisen syönyt, olen syönyt pelkän kannen ja täytteet, heittänyt pohjan menemään.
Mä leikkaan pohjapullasta puolet pois (helppoa) ja loput syön veitsellä ja haarukalla,on siisti ja helppo tapa. !
Kävin ostamassa pakastepullia ja tätä biscott vai miten kirjoitetaankin, tahnaa.
Kaikki ovat hävinneet. Mä laitoin vispaavaa floraa väliin.
Iso suu sinulla ainakin. Minulla ei mene edes yksi laskiaispulla KERRALLA. Useamman haukun joutuu ottamaan.