Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät pidä laskiaispullista tarpeeksi syödäkseen niitä?

Vierailija
04.03.2025 |

Mies toi niitä eilen, niin sanoin että älä tuo minulle. Ei vain iske yhtään. Kauhea määrä kermaa ja jotain kuivaa pullaa. Miksi?!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Löytyy. Kondiittorit puuttuvat leipomoista joilla on ammattitaitoa. Enne oli parempaa.

Vierailija
2/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä. Lauantaina ostin kolme pakkausta, kun olivat puolella hinnalla. Sunnuntai-iltapäivään mennessä olin syönyt kaikki. Lisääkin olisi mennyt helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä. Lauantaina ostin kolme pakkausta, kun olivat puolella hinnalla. Sunnuntai-iltapäivään mennessä olin syönyt kaikki. Lisääkin olisi mennyt helposti.

Söitkö siis päivässä kuusi???

Vierailija
4/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä tarpeeksi syödäkseen niitä?

Mutta pitää tarpeeksi... ostaakseen niitä? Ihaillakseen niitä? Piirtääkseen niitä?

Vierailija
5/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan mistä tahansa syötävästä voidaan aloitta keskustelu, että söisitkö vai etkö söisi. Mutta onko se hedelmällistä keskustelua? Kiinnostavaa?

Vierailija
6/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kouluaikoina haettiin munkit ja kokikset ruokatunnilla, intissä käytiin autohalleilta kahvilla ja munkilla kahdesti päivässä. Tuli pullakiintiö täyteen.

Vierailija
7/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söitkö siis päivässä kuusi???

Kyllä ja enemmänkin menisi, mutta hävettää syödä enemmän. Kun otan kupillisen kahvia, niin sen kanssa menee kevyesti kaksi pullaa. Ja en ole mikään ylipainoinen av-mamma, vaan 65-vuotias eläkkeellä oleva normaalipainoinen mies.

Vierailija
8/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä syötävä ainakin. Ei sitä kansineen voi syödä. Täytyy syödä erikseen ja kannen tomusokerit tarttuu sormiin. Sotkuista. 

Vierailija
9/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! En pidä pullasta enkä kermasta enkä hillosta. Mantelimassaa voisin syödä. 

Vierailija
10/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä syötävä ainakin. Ei sitä kansineen voi syödä. Täytyy syödä erikseen ja kannen tomusokerit tarttuu sormiin. Sotkuista. 

Minä olen aina syönyt "kannen" ensin ja sitten muun pullan. Sitten juon kupin kahvia ja pesen käteni.

Vierailija
11/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Löytyy. Kondiittorit puuttuvat leipomoista joilla on ammattitaitoa. Enne oli parempaa.

Meidän kylän leipuri on 72-vuotias ja hän leipoo kyllä kylän parhaat pullat, yms. Harmi vaan kun ei ole hänen jälkeen jatkajaa. 

Vierailija
12/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei, kyllä mä laskiaispullaa syön. Yleensä ostan kaupasta pullia ja täytän itse. Tässä lähistöllä oleva leipomo tekee pullia tätä varten, pussissa lukee laskiaispulla. Täytän pullan ruotsalaiseen tyyliin. Itse asiassa tänään oli laskiaispullia välipalaksi.

Vierailija
13/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kauppojen pullasta pidä. Paikallisten leipomoiden tuoreista pidän. Tänään olen syönyt kaksi ja huomenna käyn vielä ystävän kanssa ja se on siinä sitten tämän vuoden osalta. 

Vierailija
14/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sitä pullaosaa on aivan liikaa suhteessa täytteeseen. Joskus jos olen sellaisen syönyt, olen syönyt pelkän kannen ja täytteet, heittänyt pohjan menemään.

Vierailija
15/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnäjauhoa

Voita

Sokeria

Vierailija
16/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, mutta pullan pitää olla tuoretta. Runebergin tortuista sen sijaan en pidä, joten en ole syönyt sellaista moneen vuoteen.

Vierailija
17/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pullasta, mutta en laskiaispullasta. En pidä kermasta, en hillosta enkä varsinkaan siitä manteli jutusta. 

Vierailija
18/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan mistä tahansa syötävästä voidaan aloitta keskustelu, että söisitkö vai etkö söisi. Mutta onko se hedelmällistä keskustelua? Kiinnostavaa?

Ei kine 💩

Vierailija
19/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää muista pullista, mutta laskiaispullia hillolla voisin syödä vaikka kuinka paljon. Rajoitan kuitenkin vain yhteen, koska lihon helposti.

Vierailija
20/47 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin. Pidän niistä niin paljon, etten uskalla niitä tehdä tai ostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän