Kaikki mukaan USA boikottiin! Siis ihan kaikki, koko Eurooppa mukaan!
Luetelllaan tässä ketjussa usalaisia tuotteita.
Boikotti nyt tarpeen koska USA lopettaa Ukrainan tuen.
Kommentit (516)
Hö . Eiköhän olisi vain parempi tukea aseapua ukrainalle.
USAn kansalaisilta täytyy ryhtyä eväämään viisumit EU-alueelle. Sama kohtelu kuin niille ry-ss-ille joita haluavat niin kovasti olla. Menkööt vaikka venäjälle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vaihdoin amerikkalaiset elokuvat eurooppalaisiin ja korealaisiin jo pari vuotta sitten koska ovat parempia.
Minulla on korealainen puhelin ja auto. Eurooppalaiset vaatteet ja kengät. Nettiselain ja sähköposti norjalaiset.
Instagram ja Facebook vielä löytyy, mutta etsin jo hyvää vaihtoehtoa.
Microsoftista ei valitettavasti pääse eroon niin kuin ei kaikesta kiinalaisesta elektroniikastakaan, mutta pienikin hyvä teko auttaa eteenpäin.
Minulla pyörii vain ranskalaiset ja tanskalaiset elokuvat.
Areenasta löytyy paljon eurooppalaisia elokuvia, sarjoja ja dokumentteja.
Vierailija kirjoitti:
Starbucks. Robert's Coffee on suomalainen.
Lisenssimaksut menee joka kuukausi!
Kun mä satun tällä kertaa olemaan rumpin ja sen varapresidentin kanssa täysin samaa mieltä, niin täytyykö mun sitten samalla logiikalla alkaa käymään mäkkärissä ja subwayssä tosi paljon, kun en ole oikein ikinä niissä käynyt?? 🤔
Vierailija kirjoitti:
USAn kansalaisilta täytyy ryhtyä eväämään viisumit EU-alueelle. Sama kohtelu kuin niille ry-ss-ille joita haluavat niin kovasti olla. Menkööt vaikka venäjälle sitten.
Skit i kebab
Det är bara en jävla blatte där
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Starbucks. Robert's Coffee on suomalainen.
Lisenssimaksut menee joka kuukausi!
Robert Pauligille?
USA on hyvä maa. Paljon hyvää ja demokratian puolustusta.
En tiedä onko totaalinen boikotti ja antiamerikkalaisuus hyvä idea. Sillä voi olla myös ei-toivottuja vaikutuksia. Mutta itse boikotoin ainakin niiden kolmen miljardöörin tuotteita jotka tukevat Krasnovia eli Elon Musk - Tesla, Mark Zuckerberg - Meta, Jeff Bezos - Amazon.
No, se olis varmaan Facebook ja Instagram sitten. Youtubesta ja Googlesta vaikea luopua.
Vierailija kirjoitti:
USA on hyvä maa. Paljon hyvää ja demokratian puolustusta.
Oli.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä satun tällä kertaa olemaan rumpin ja sen varapresidentin kanssa täysin samaa mieltä, niin täytyykö mun sitten samalla logiikalla alkaa käymään mäkkärissä ja subwayssä tosi paljon, kun en ole oikein ikinä niissä käynyt?? 🤔
Samalla logiikalla sinun pitäisi mennä Venäjän mäkkäriin, missä se M on sivuttain.
Vierailija kirjoitti:
Muuta venäjälle piilory.ss.ä.
Vierailija kirjoitti:
Ime tunkiokommunisti lerssiä! USA on maailman mahtavin.
Tämä on totta! Voittivat jopa aikanaan sodassa Grenadan. Se toki onkin maan historian ainut sotavoitto, mutta vastus oli mitä mahtavin.
Kaikki pesuaineet melkein. Pitää kattoa tarkkaan mitä ostaa. Monet karkit myös. Limsat.
Myös Putinin ja Trumpin hyökkäyssotaa vastustavat amerikkalaiset voivat boikotoida kotimaisia tuotteitaan ja ostaa eurooppalaisia sen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Kopioin tämän ketjun ja lähetän viidelle ystävälle ja pyydän heitä tekemään samoin
Täti pelastaa maailman 🤣😆
Te hysteeriset mummot ette osaa erottaa eurooppalaisia ja amerikkalaisten sisaryrityksiä toisistaan. Jälkimmäiset ovat jopa Euroopan pörsseissä.
Ukrainalaiset naiset ovat kauniita, mutta venäläiset naiset eivät ole ilo silmälle. Suomalaiset naiset ovat paljon venäläisiä kauniimpia.