Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitatko maajussille?

Vierailija
04.03.2025 |

Kirjoittaako kukaan? Millä aikataululla homma etenee? Juhannukseksi kaikki jo ohi? Siis kuvaukset jos tulee valituksi? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tekisi mieli kirjoittaa sille oliiviöljyhepulle, mutta jätän väliin. Olen yli-ikäinen ja haluaisin vain kannatuksen vuoksi kirjoittaa. Veikkaan, että hän tulee saamaan kirjeitä enemmän kuin kukaan ikinä. 

Vierailija
2/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kirjoittaisi? Hänelle minäkin aion kirjoittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaa myös että hän saa eniten kirjeitä. 

Vierailija
4/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako ottaa osaa? 

Vierailija
5/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä alapeukutetaan? 

Vierailija
6/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan maajussista, kun seassa on naisiakin? Pitäisi olla maajussi ja maajustiina!

Vierailija
7/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhutaan maajussista, kun seassa on naisiakin? Pitäisi olla maajussi ja maajustiina!

Puhutaanhan niistä maajussittarina.

Vierailija
8/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kirjoitan kuujussille. 

Vierailija
9/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako ottaa osaa? 

Miksi ei, jos on valmis koko kansan pällisteltäväksi?

Vierailija
10/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tekisi mieli kirjoittaa sille oliiviöljyhepulle, mutta jätän väliin. Olen yli-ikäinen ja haluaisin vain kannatuksen vuoksi kirjoittaa. Veikkaan, että hän tulee saamaan kirjeitä enemmän kuin kukaan ikinä. 

Mua ihmetyttää, että mitä vikaa hänessä on, kun tuolla habituksella ja kotipaikalla bisneksineen ei ole löytänyt naista itselleen. 

Vierailija
11/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoita

Vierailija
12/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vain kannattaa haluaa, niin eikö silloin pitäisi kirjoittaa niille, jotka todennäköisimmin saavat vähän kirjeitä?

Vierailija
13/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää, että mitä vikaa hänessä on, kun tuolla habituksella ja kotipaikalla bisneksineen ei ole löytänyt naista itselleen. 

Miksi pitäisi olla vikaa? Tasokkaita naisia on Suomessa vähän. Etsii älykästä, kaunista ja nuorta. Siinä on hakemista. 

Vierailija
14/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nyt kirjettä rustaamaan! 

Vierailija
15/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut kyseistä formaattia vuosiin, mutta sen mitä maatiloista tiedän, niin ei kannata yhdenkään naisen tuonne kirjoittaa. Suurin osa maajusseista hakee itselleen ilmaista piikaa tekemään kaikki kotityöt. Noissa maataloissa on tarkkaan määritelty työnjako ja arvot jostain 200 vuoden takaa. Siellä nainen siivoaa, tiskaa, laittaa ruokaa, hoitaa lapset, käy kaupassa ja maksaa yksinään kaikki perheen kulut. Ei kannata yhdenkään naisen sinne kirjotella.

Vierailija
16/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan minkälaisia naisia kirjoittaa hälle. Komea mies. 

Vierailija
17/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatila nyt mikään orjatyömaa ole. Pah. Tervetuloa nykyaikaan. 

Vierailija
18/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy tarvitsee rinnalleen jonkun tumman ja tulisen kaunottaren. Näen sieluni silmin. Toivottavasti hän sellaisen löytää. 

Vierailija
19/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin, että mikä on se red flag hänen kohdalla?

Vierailija
20/38 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy?? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi