Olen huomannut oikein tumman hiussävyn vanhentuvan keski-ikäisiä
Tanskan kuningatar Marykin pitää nykyisin vaaleampisävyistä tukkaa. On luopunut kylmästä ja tummasta sävystä.
Oletteko tehnyt saman?
Mulla on nyt harkinta meneillään.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvin tumma käy nuorillekkaan vaalea ihoisille.
Joillekin vaaleaihoisille sopii erittäin hyvin, ns. Lumikki-look. Mutta se vaatii kylmän ihonsävyn ja joko kirkkaan tai tummanväriset silmät. Ja ripset ja kulmat täytyy joko värjätä tai meikata myös, tai näyttää pahalta.
Suomalaisille aidoille vaaleille ei sovi lumikki-look. Se näyttää täysin feikiltä ja väärältä. Kaikki on värjätty ns. väärän väriseksi, kuin mitä luontaisesti on. Kulmat, ripset ja hiukset. Noista lumikki-lookeista näkee heti, että ei oo oikeet värit. Ei sovi ikinä.
Kyllä se vaan joillekin sopii, kuten nuorelle Kata Kärkkäiselle tai Lenita Airistolle.
Aina -onko ihosi lämmin vai kylmä. Vuodenajatkin värianalyysissä jaetan jo 4, eli kesässä alaryhmiä 4 jne.
Mustaakin on montaa eri sävyä. Sinimustaa, mustanruskeaa, jne. Mutta se iho. Harvalle käy mikään musta noin niinkuin suomalaisille.
Sitten sama tuo blondaus, vitivalkoinen,platina, viileän vaalea aniharvalle kät. Blondausta niin monta sävyä.
Jos se mikä ei sovi, todellakin vanhentaa. Mutta jeps, olet linjoilla, juurikin hyvin tummat sävyt ja vastaavasti platinat vanhentaa tod pahasti.
Elävä raidoitus olisi pukevampi kuin koko värjäys. Vai sellaista sie siellä mietit. Toivottavasti saat kivan tukan. Ihan niinkö itse tehtynä vai kampaamoon ? Muista nyt meikitön oma iho, iiriksen sävy, verisuonten sävy rantesta, nännipohjakin, ja se oma tyvi,onko siinä päivänvalossa mm punapigmenttia,joka kertoo, että vaalennus on kovempi työ, voi jäädä keltaisuuttaa, joku kampaja sitten kiireessä väksiin yrittää taittaahiustasi väksin vaaeaksi ja tulee se kylmän vaalea joka vanhentaa. Kampajan kanssa neuvottelu,pitkä maltillinen vaikutusaika ja ns luonnollinen blondi.
Yritänkö sanoa, että vaaleat hiukset jos juuri sinulle onnistuneet voivatkin olla raikkaammat kuin brunet.
Toivotaan, että löytyy se sun juttu Heippa
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minusta Japanissa on oikein kauniita naisia.
Keski-ikä on niin laaja käsite.
aina kun media kertoo jonkun olevan keski-ikäinen, ikänsä alkanut vitosella!
Nythän jo 37-v lapset leikkii keski-ikäistä. Vaikka keskiverto keski-ikäiset voisivat olla heidön vanhempiaan (58)
Vierailija kirjoitti:
Upeat korealaistähdet myös vaalentavat hiukan hiuksiaan. Pienempi kontrasti ihoon antaa pienet ihon epätasaisuudet paremmin anteeksi.
Ne saatanan 🍚vinosilmät on 99 % muovia ja silikonia.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vanhentaa etenkin kirkuvan punaisiksi värjätyt hiukset, vaikka moni keski-ikäinen nainen muuta kuvitteleekin.
Ei pidä paikkaansa. Eniten vanhentavat jyrkän tumman ja vaalean värin kontrastin tekevät hiusvärit kuten musta tai platinablondi. Monilla suomalaisilla on samanvärinen iho kuin punapäillä. Olennaista on sovittaa hiusväri ja ihonväri yhteen. Monilla haalenee ihonväri ja ripsien- sekä kulmien väritys sekä silmien väri kun tulee ikää. Punaiseksi päänsä värjäävät voivat värjäyttää muutaman vaaleamman punaisen raidan kasvoja kehystämään.
Nuorena punatukkaisen irlantilaisnaiset värjäävät usein harmaansa piiloon, eikä kukaan väitä värjäämisen vanhentavan heitä. Irlannissa on myös paljon melkein pikimustatukkaisia. Heillä hiukset voivat harmaantua valkeaksi ja välivaiheessa heillä on suola&pippuri-look jopa 20 vuotta jos hiukset alkavat harmaantua jo 25-vuotiaana. He antavat hiusten värin vaihtua tai sitten värjäyttävät nuoruuden värinsä, mutta kasvojen ympärillä on muutama vaaleamman ruskea raita, koska silmät, ripset ja kulmat haalistuvat vanhentuessa.
Vierailija kirjoitti:
Nythän jo 37-v lapset leikkii keski-ikäistä. Vaikka keskiverto keski-ikäiset voisivat olla heidön vanhempiaan (58)
Keski-ikä on virallisesti vuosien 35-65-vuotiaat väliset ikävuodet. Se ei ole mielipidekysymys.
Tumma väri vanhentaa ja rumentaa kenet vaan, onhan musta hautajaisvärikin.
Tuo nyt riippuu ihan ihon perussävystä, silmien väristä jne.
Ei ole olemassa mitään geneeristä väriä, joka sopii kaikille keski-ikäisille. Ihan naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikä on virallisesti vuosien 35-65-vuotiaat väliset ikävuodet. Se ei ole mielipidekysymys.
Ei ole, vaan 45-65. Kolmevitosethahhaaahaaa ei tosiaan oo
Huomasin saman ja totesin että oma väri on paras. Nykyään tukka on jo ihan valkoinen.
Kuparia hakeville suosittelen Cultivatorsin Auburn Copper -väriä. Ihana kasvupohjainen väri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin vaaleaihoisille sopii erittäin hyvin, ns. Lumikki-look. Mutta se vaatii kylmän ihonsävyn ja joko kirkkaan tai tummanväriset silmät. Ja ripset ja kulmat täytyy joko värjätä tai meikata myös, tai näyttää pahalta.
Suomalaisille aidoille vaaleille ei sovi lumikki-look. Se näyttää täysin feikiltä ja väärältä. Kaikki on värjätty ns. väärän väriseksi, kuin mitä luontaisesti on. Kulmat, ripset ja hiukset. Noista lumikki-lookeista näkee heti, että ei oo oikeet värit. Ei sovi ikinä.
Itselläni kalpea iho, johon vaikea löytää riittävän vaaleaa meikkivoidetta ja mustaksi värjätyt hiukset. Ihmiset järjestäen luulee, etten värjää hiuksiani. Oma värini on maantienharmaa. Kulmia en värjää ja siksi kai tuota hiusväriä luullaan omaksi, kun meikkaan muuten luonnollisesti huulipunaa lukuunottamatta.
Mulla on kesäisin melko vaalea, aurinko raidoittaa nätiksi. Näin sydäntalvella on aika tummanvaalea. Olkoon
Harmaat ei näy
64v
Mun on todella vaikeaa ymmärtää oma ikääntyminen. Hiukset ovat vaaleammat kuin nuoruudessa, mutta tähän on syynä ennemminkin oma tykästyminen vaaleaan näin iän myötä.
Mutta meikkaamisen suhteen en meinaa luovuttaa vahvoista meikeistä. Arkimeikissä se tarkoittaa halpoja ja huonoja meikkivoiteita, puutereita ym jotka kerääntyy ryppyihin ja saa ihon näyttämään tunkkaiselta. Ja juhlameikki on aina liian tumma. Teen kissamaiset rajaukset silmiin ja laitan isot tekoripset (tähän ihastuin n.6v sitten, silloin se vielä sopi mulle) ja tummaa luomiväriä sekä vielä vähän kajaalia alaluomelle. Näin meikkasin nuorena ja se näytti hyvältä ja näin näemmä meikkaan vieläkin. Lisänä vielä tunkkainen meikkipohja. Joka kerta kun teen ton meikin, kadun. Näytän siis ihan kauniilta, mutta olen huomattavasti vanhemman näköinen kuin oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mun on todella vaikeaa ymmärtää oma ikääntyminen. Hiukset ovat vaaleammat kuin nuoruudessa, mutta tähän on syynä ennemminkin oma tykästyminen vaaleaan näin iän myötä.
Mutta meikkaamisen suhteen en meinaa luovuttaa vahvoista meikeistä. Arkimeikissä se tarkoittaa halpoja ja huonoja meikkivoiteita, puutereita ym jotka kerääntyy ryppyihin ja saa ihon näyttämään tunkkaiselta. Ja juhlameikki on aina liian tumma. Teen kissamaiset rajaukset silmiin ja laitan isot tekoripset (tähän ihastuin n.6v sitten, silloin se vielä sopi mulle) ja tummaa luomiväriä sekä vielä vähän kajaalia alaluomelle. Näin meikkasin nuorena ja se näytti hyvältä ja näin näemmä meikkaan vieläkin. Lisänä vielä tunkkainen meikkipohja. Joka kerta kun teen ton meikin, kadun. Näytän siis ihan kauniilta, mutta olen huomattavasti vanhemman näköinen kuin oikeasti.
Itse yritän kokeilla uusia meikkijuttuja viiden vuoden välein ihan sen takia, että meikit kehittyy, muoti muuttuu ja myös ne omat kasvot.