Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuonna 1990 syntynyttä naista syytetään Portion Boysin jäsenen Tiina Forsbyn kunnianloukkauksesta.

Vierailija
04.03.2025 |

Mikä on suomalaisiin naisiin mennyt?

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhden naisen vuoksi lapsellisesti ja typeräsi yleistät? En mä ainakaan ole Tiinaa haukkunut yhtään missään. Ei hänen olemassaolo mua häiritse. Suurinta osaa naisista tuskin jaksaa kiinnostaa koko Tiina. Ne on ne häiriintyneet yksilöt (niin naiset kuin miehet), jotka haukkuu, vainoaa yms.

N45

Koetko useinkin jonkun nimettömän ketjun koskevan sinua? Mieleen tulee lähinnä, että olet tuomittuna nyt tästä aiheesta 

Oletko ihan idiootti? Koitas lukea mitä ap:n viestissä lukee. Mieti asiaa ihan ajatuksella. Oikein ankarasti. Tuskin kuitenkaan pystyt siihen.

Sen jälkeen mieti mitä mä kirjoitin. Väännän varmuudeksi ratakiskosta: en ole koskaan haukkunut Tiinaa. Mua ei häiritse Tiinan olemassaolo. 

Mä olen ollut jopa pari kertaa Portion Boysin keikalla eikä häirinnyt Tiina. Ajatella.

N45

Vierailija
22/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joitain naisia korpeaa muiden saama huomio. Varsinkaan niin paljon, että hankkii itselleen syytteet kunnianloukkauksesta. Kysyn siis ihan sillä, kun ystäväpiirissä on parinkin eri näkemyserimielisyyden yhteydessä leimattu toinen osapuoli "huomiohakuiseksi". Kaikkihan me myönteisestä huomiosta pidämme, että eipä kai tuo nyt liene mikään kuolemansynti. Vai kivistääkö se, ettei itse koe saavansa riittävästi, ja sitten haetaan hyväksyntää mollaamalla muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Ikään kuin se on itseltä pois, jos jollain on jotain. 

Ulkonäkö, varallisuus, onnellisuus siinä ne yleisimmät kateutta herättävät asiat.

Vierailija
24/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Hyvä että käräjöi loukkaavista ka sairaista kirjoituksista!

Vierailija
25/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä viesteissä oli? En tarkoita yksityiskohtaisesti mutta noin yleisesti, miten kunniaa loukattiin?

Joku sano, että se ei osaa laulaa ja tanssi on satunnaista heilumista.

Haastoi oikeuteen, koska bändiltä saama palkkakuitti todistaa, että osaa laulaa ja tanssia tyydyttävästi ollakseen ammattilainen.

Jaa toiko ylittää kunnianloukkauskynnyksen? Ei saa arvostella toisen laulu ja tanssitaitoa?

Vierailija
26/181 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeaa kun laitat 5000 omakuvaa itsestäsi 7 miljardin ihmisen nähtäville etkä saakaan vain myönteistä palautetta

Tuolla perusteella riittää että käyt kauppakeskuksessa, niin voin tulla huutelemaan ja kutsumaan sinua maksulliseksi.

olipa paska vertaus

Vierailija
27/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä niissä viesteissä oli? En tarkoita yksityiskohtaisesti mutta noin yleisesti, miten kunniaa loukattiin?

Haastoi oikeuteen, koska bändiltä saama palkkakuitti todistaa, että osaa laulaa ja tanssia tyydyttävästi ollakseen ammattilainen.

Jaa toiko ylittää kunnianloukkauskynnyksen? Ei saa arvostella toisen laulu ja tanssitaitoa?

Se uhattiin mm. tappaa. On hiukan eri asia. Ja kuka jaksaa ärsyyntyä jostain julkkisesta kun ei niitä tarvitse katsella tai kuunnella. Ei ne väkisin tule kenekään olkkariin. Sivumennen, vaikka olen vanha täti, tiedän että instagramiin nimenomaan laitetaan kuvia itsestä ja itseään kiinnostavista asioista. Jos on bändissä, on aika selvää että silloin tuo itseään ja bändiä julkisuuteen koska keikoille halutaan katsojia. On aika naurettavaa syyttää jotain julkkista huomiohakuisuudesta koska rahat tulee nimenomaan julkisuudesta. 

Vierailija
28/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi. Herättää käsittämätöntä kateutta jos toinen on hoikempi, kauniimpi ja iloisempi niinkuin Tiina. Siinä alkaa 120kg palstamammoilla verenpaineet nousemaan.

Vierailija
29/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tiinahan on varsinainen silmäkarkki.

Ja herttainen ihminen. 

Vierailija
30/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se vaikeaa kun laitat 5000 omakuvaa itsestäsi 7 miljardin ihmisen nähtäville etkä saakaan vain myönteistä palautetta

Siinä on eroa, lähteekö vainoamaan ja uhkailemaan.

Oletko tätä "kun ei saa enää sanoa mitään" -sakkia?

Vierailija
31/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis mutta kommenttina sen verran että onpa ihana tunne tietää olevansa riittävän vanha jottei kumpikaan otsikon nimi sano yhtään mitään. Vielä parempi tunne on ettei nimet tai asia kiinnosta sen vertaa että viitsis lähteä niitä googlettamaan XD

Eläköön keski-ikä!

No minä wanha ukko, proge/hevimies, tiedän Portion Boysin, Justin Bieberin, Isac Elliotin, The Beatlesin ja Anna puun. Miksi iän myötä pitäisi jämähtää johonkin villasukka-bingo-asteelle, jolle tärkein kodinkone on mehumaija? Enkä käy maksamassa laskuja pankkitiskillä, vaan tietokoneella, eikä ole este, onko koneessa Windows, Linux, Mac vai Chromebook. Kaikki on hallussa.

M54

Vitsit, minä olen 61v nainen ja tiedän nuo myös. Ja mielestäni Tiina on viehättävä ja hyvä työssään. 

Vierailija
32/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yhden naisen vuoksi lapsellisesti ja typeräsi yleistät? En mä ainakaan ole Tiinaa haukkunut yhtään missään. Ei hänen olemassaolo mua häiritse. Suurinta osaa naisista tuskin jaksaa kiinnostaa koko Tiina. Ne on ne häiriintyneet yksilöt (niin naiset kuin miehet), jotka haukkuu, vainoaa yms.

N45

Koetko useinkin jonkun nimettömän ketjun koskevan sinua? Mieleen tulee lähinnä, että olet tuomittuna nyt tästä aiheesta 

Oletko ihan idiootti? Koitas lukea mitä ap:n viestissä lukee. Mieti asiaa ihan ajatuksella. Oikein ankarasti. Tuskin kuitenkaan pystyt siihen.

Sen jälkeen mieti mitä mä kirjoitin. Väännän varmuudeksi ratakiskosta: en ole koskaan haukkunut Tiinaa. Mua ei häiritse Tiinan olemassaolo. 

Mä olen ollut jopa pari kertaa Portion Boysin keikalla

Miksi olet noin aggressiivinen? Alkaako naamio pudota?

Vierailija
33/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän on solvattu vuosia ja vainottu henkilökohtaisesti.  Jännä että joidenkin ukkojen mielestä tämä rikkoo nyt sananvapautta. 

Vierailija
34/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama, vaikka olisi palkattu bändiin tekemään etunojapunnerruksia. Se ei oikeuta mihin tahansa solvauksiin julkisesti. Joillakin jäänyt peruskoulu väliin ja keksitty ihan omat määritelmät sananvapaudelle.

Vierailija
35/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa se oikeudenkäynti juttu vaikka iltasanomista niin ei ole ihan pelkän ulkonäön ja tanssitaidon arvostelua ollut..pahin et se jatkuu edelleen se uhkailu.

Vierailija
36/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa niin kovasti hinkumaansa huomiota. Olkaamme iloisia puolestaan. 

tämä 1990 syntynyt nainen siis saa kovasti hinkumaansa huomioita

Hänkin siinä sivussa. Eiköhän Tiina kuitenkin huolen pidä että kaikki huomio on hänessä ja uhriutumisaste 100%

Mitä ihmettä sinä oikein kuvittelet, että jonkun bändin jäsenet yrittävät somessa tehdä? Saada huomiota tietysti omalle toiminnalle ja sitä mukaa luoda kysyntää ja päästä tekemään keikkoja.

Jos maailmassa ei olisi ihmisiä, jotka haluavat tuottaa materiaalia vähän kaikesta, niin ei olisi somea, ei televisiota, ei radioita, ei podcasteja. Tarvitsemme sekä niiden tekijöitä ja niihin tulijoita. Jos kaikki muusikot, laulajat, tanssijat, taustatanssijat ym. olisi aina vaan, ettei oma naama vaan saa näkyä missään, tai korkeintaan kerran puolessa vuodessa, jossain pienenä ohimenneenä vilkaisua, niin meillä olisi sadasosa tästä sisällöstä tarjolla mitä meillä nyt on. Mielummin 1000 kuvaa ja haastattelua jostain julkkiksesta tarjolla, kun ei yhtään kuvaa tai juttua. Minä kyllä osaa itse karsia, jos tuntuu, että jotain on liikaa. 

Eivätkö ihmiset kykene ihan oikeasti valitsemaan enää itselleen mieleistä sisältöä? Jossain instagramissa kun voi jopa blokata henkilöt ja silloin ei edes vahingossa joudu katsomaan sitä ensimmäistäkään kuvaa. 

Kirjoitat niinkuin siinä olisi oikeasti jotain väärää, jos ihminen hakee huomiota. Niin, mikä siinä lopulta oikein on väärin? Miksi se on jotenkin oikeampaa olemista, kun se, että joku tekee kaikkensa ettei saa huomiota? Sinusta se jotenkin oikeuttaa ihmisen kiusaamisen ja haukkumisen, koska joku laittaa itsestään erilaisia kuvia nettiin. Joku toinen voisi ajatella, että koska sinä kirjoitit muutaman lauseen keskustelupalstalle, se oikeuttaa taas vastaavasti vaikka autosi renkaiden puhkaisemisen, ehkä koirasi tms. myrkyttämisen, stalkkaamisen ja vaikka työpaikalle haukkumakirjeiden lähettämisen. Aivan, ihan vaan koska joku nyt vaan on sitä mieltä, että se on se oikea reagoiminen siihen, että kehtasit kuvitella, että voit kirjoittaa lauseita keskustelupalstalle.

Koska siitä on kyse, toiset oikeasti kuvittelevat, että siinä on jotain väärää ja tuomittavaa, että instaan, siis somealustaan, jonka tarkoitus on jakaa kuvia kaikesta, laittaa kuvia itsestään. Eikä koirastaan tai aamiasiestaan.

Hän on uhri, jos sinä et sitä vielä ole ymmärtänyt. 100%. Ei 20% ei edes 70%. Koska ei ole mitään syytä alkaa vainota ihmistä, joka nyt vain osallistui euroviisukarsintoihin ja postaa kuvia nettiin. Se ei oikeuta muilta mitään vainoavaa tai ilkeää käytöstä muilta. 

Mieti nyt ihan tarkkaan, mikä oikeasti olis sellaista käytöstä, joka oikeuttaa muiden yksityisten ihmisten alkavan ottaa tämän niin sanotun omankädenoikeuden itselleen ja alkaa rankaisemaan muita jostain käytöksestä. Onko se nyt tarpeeksi hyvä syy, että joku postaa kuvia, esiintyy telkussa, laulaa bändissä tai pukeutuu provosoivasti? Miksei sitten sitä olisi myös vauvapalstalle vastaaminen? 

Jos ihmiset tekevät jotain väärin, sitä varten on poliisi joka tutkii, syyttäjä joka syyttää ja tuomari, joka,tuomitsee. Yksityisten ihmisten ei tarvitse eikä kuulu ryhtyä siihen. 

Jos muiden ihmisten huomionhakuisuus häiritsee, niin silloin itsessä on joku ongelma ja kannattaisi ehkä lopettaa se somen seuraaminen. Se ratkaisee jo monta ongelmaa itseltä.

Vierailija
37/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, minä arvostelen tekstisi. Se oli harvinaisen typerä ja selkeästi merkki sinun heikosta älykkyydestä. Vaikutat heikkolahjaiselta. Ole hyvä, siinä sinullekin arvostelu, kun kerran pidät arvostelusta.

Vierailija
38/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on ylimääräistä rahaa, millä voi harrastaa tuollaista. Itse olisin varmaan käyttänyt johonkin turhuuksiin tuollaisen summan...

Vierailija
39/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihan turhanpäivästä hommaa seurata netistä tuota oikeudenkäyntiä kun eihän tuossa edes sanottu mitä kaikkea se nainen oli sille kirjotellu. Ei edes kuvakaappauksia tai mitään ollu niistä uhkailuista ja haukkumisista. 

Vierailija
40/181 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihan turhanpäivästä hommaa seurata netistä tuota oikeudenkäyntiä kun eihän tuossa edes sanottu mitä kaikkea se nainen oli sille kirjotellu. Ei edes kuvakaappauksia tai mitään ollu niistä uhkailuista ja haukkumisista. 

Tarvitsetko jotain opetusvideota? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän