Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka aikoo tahallaan viettää kesän työttömänä?

Vierailija
04.03.2025 |

Koska ei ole saanut "mitään kivaa työpaikkaa"? Ja ihan aikuisesta ihmisestä on kyse eikä mistään ensimmäisiä kesätöitä etsivästä nuoresta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, meitä opettajia on tuhottomasti kesän työttöminä tai lomautettuina kun työpaikka ei suostu maksamaan kesältä palkkaa.

Itsekin vakituinen opetusalalla, silti lomautetaan joka kesäksi. Olen hakenut mm. asfalttitöihin, rakennuksille ym. Eivät ota koska ei pysty olla kuin vähän yli kuukauden.

no, eihän sitä koulutusmäärärahaa ole mitään järkeä tuhlata maksamalla opettajille 4kk palkkaa siltä ajalta, kun ne lorvailevat kotona

Juu, opettaisin kyllä kesälläkin jos olisi opetusalan töitä. Jos kerran kesätöihinkään en pääse, niin lorvaillaan sitten kotona.

Vierailija
22/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla kova prsekipu jonkun toisen ihmisen elämästä ja asioista vaikka ne eivät hänelle kuulu mitenkään .. Miten oman elämäsi laita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että luultavasti se olen minä. Tahallani kai sitten, kun en ole näköjään hakenut juuri sitä työpaikkaa, jonka saisin. (Ongelma on se, että en tiedä, mikä se työpaikka on.)

Mutta yritän olla positiivinen. Jos töitä ei tipu, mulla on enemmän aikaa ja energiaa tehdä pihahommia. Ehkä myös jotain muuta luovaa ja kivaa. Kiitos siis tästä mahdollisuudesta, työnantajat. 

Vierailija
24/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 250 000 jotka ei kesällä halua töihin. Miksk menisi kun Kela maksaa asunnon ja toimeentulon? 

Vierailija
25/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, meitä opettajia on tuhottomasti kesän työttöminä tai lomautettuina kun työpaikka ei suostu maksamaan kesältä palkkaa.

Itsekin vakituinen opetusalalla, silti lomautetaan joka kesäksi. Olen hakenut mm. asfalttitöihin, rakennuksille ym. Eivät ota koska ei pysty olla kuin vähän yli kuukauden.

Kyseessä ei ole opettaja.

Ap

Usko pois vain. T: tuo opettaja.

Hän ei ole opettaja vaikka sinä olet opettaja. Mitä mun pitikään nyt uskoa?

Ap

Siihen, että olet tyhmä, kun puutut jonkun muun tapaan viettää kesä.