Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, joka aikoo tahallaan viettää kesän työttömänä?

Vierailija
04.03.2025 |

Koska ei ole saanut "mitään kivaa työpaikkaa"? Ja ihan aikuisesta ihmisestä on kyse eikä mistään ensimmäisiä kesätöitä etsivästä nuoresta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Olen itsekin yhden kesän viettänyt niin. 

Vierailija
2/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viettäny viimeiset 10 vuotta työttömänä. Mihinkään en kelpaa töihin vaikka postissakin oli työvoimapula ja 200 jakajaa olisivat palkanneet muka. Hain 3 kertaa mutta ei tullut kutsua edes haastatteluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään. Ei ole minun asiani arvioida tuntematonta ihmistä moisen mitättömyyden takia. 

Vierailija
4/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on opettaja. 

Vierailija
5/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ns. kesätöissä. En ole tänäkään kesänä.

M54

Vierailija
6/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viettäny viimeiset 10 vuotta työttömänä. Mihinkään en kelpaa töihin vaikka postissakin oli työvoimapula ja 200 jakajaa olisivat palkanneet muka. Hain 3 kertaa mutta ei tullut kutsua edes haastatteluun

Ei tuollaista kukaan palkkaakaan. Tämä kyseinen ihminen on koulutettu ja osaava, työttömänä ollut vasta muutaman kuukauden. Miksi sinä et ole saanut kymmenessä vuodessa elämääsi kuntoon??

Ap

Vierailija
7/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
8/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu sinulle sen paremmin kuin minulle, ap.

Vierailija
9/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan kiltisti työpaikkani opiskelijalle kesiksi. Win-win.

Vierailija
10/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, meitä opettajia on tuhottomasti kesän työttöminä tai lomautettuina kun työpaikka ei suostu maksamaan kesältä palkkaa.

Itsekin vakituinen opetusalalla, silti lomautetaan joka kesäksi. Olen hakenut mm. asfalttitöihin, rakennuksille ym. Eivät ota koska ei pysty olla kuin vähän yli kuukauden.

Vierailija
11/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei opettajan työpaikkoja ole nyt saatavilla ja jos on opettaja niin aloitus on sopparista syksyllä. Nyt ei ole kuin yksittäisiä keikkoja tarjolla.

Vierailija
12/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, meitä opettajia on tuhottomasti kesän työttöminä tai lomautettuina kun työpaikka ei suostu maksamaan kesältä palkkaa.

Itsekin vakituinen opetusalalla, silti lomautetaan joka kesäksi. Olen hakenut mm. asfalttitöihin, rakennuksille ym. Eivät ota koska ei pysty olla kuin vähän yli kuukauden.

Kyseessä ei ole opettaja.

Ap

Vierailija
13/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on opettaja. 

Eli on ollut töissä sijaisena lukuvuoden ja kesän työttömänä koska työsuhde päättynyt lukuvuoden loppuun. Mitäpä jos keskittyisin omaan elämääsi, se on paljon kivempaa kun heivaa kateuden ja kyttäämisen menemään.

Vierailija
14/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on yllättävän normaali. Joku on töissä ja joku ei ole. Se siitä.

Vierailija
15/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oli minkä alan edustaja tahansa, niin asia ei kuulu sinulle.

Vierailija
16/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, eihän sitä koulutusmäärärahaa ole mitään järkeä tuhlata maksamalla opettajille 4kk palkkaa siltä ajalta, kun ne lorvailevat kotona

Vierailija
17/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ja toivon, että kyseisellä ihmisellä on joka suhteessa hyvä kesä.

Vierailija
18/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen työttömänä vain talvisin, niin kukaan ei voi valittaa. 

Vierailija
19/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usko pois vain. T: tuo opettaja.

Vierailija
20/25 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Usko pois vain. T: tuo opettaja.

Hän ei ole opettaja vaikka sinä olet opettaja. Mitä mun pitikään nyt uskoa?

Ap