Mitä ajattelet ihmisestä, joka aikoo tahallaan viettää kesän työttömänä?
Koska ei ole saanut "mitään kivaa työpaikkaa"? Ja ihan aikuisesta ihmisestä on kyse eikä mistään ensimmäisiä kesätöitä etsivästä nuoresta.
Kommentit (25)
Olen viettäny viimeiset 10 vuotta työttömänä. Mihinkään en kelpaa töihin vaikka postissakin oli työvoimapula ja 200 jakajaa olisivat palkanneet muka. Hain 3 kertaa mutta ei tullut kutsua edes haastatteluun
En ajattele yhtään mitään. Ei ole minun asiani arvioida tuntematonta ihmistä moisen mitättömyyden takia.
En ole koskaan ollut ns. kesätöissä. En ole tänäkään kesänä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Olen viettäny viimeiset 10 vuotta työttömänä. Mihinkään en kelpaa töihin vaikka postissakin oli työvoimapula ja 200 jakajaa olisivat palkanneet muka. Hain 3 kertaa mutta ei tullut kutsua edes haastatteluun
Ei tuollaista kukaan palkkaakaan. Tämä kyseinen ihminen on koulutettu ja osaava, työttömänä ollut vasta muutaman kuukauden. Miksi sinä et ole saanut kymmenessä vuodessa elämääsi kuntoon??
Ap
Asia ei kuulu sinulle sen paremmin kuin minulle, ap.
Mä annan kiltisti työpaikkani opiskelijalle kesiksi. Win-win.
Öö, meitä opettajia on tuhottomasti kesän työttöminä tai lomautettuina kun työpaikka ei suostu maksamaan kesältä palkkaa.
Itsekin vakituinen opetusalalla, silti lomautetaan joka kesäksi. Olen hakenut mm. asfalttitöihin, rakennuksille ym. Eivät ota koska ei pysty olla kuin vähän yli kuukauden.
Niin? Ei opettajan työpaikkoja ole nyt saatavilla ja jos on opettaja niin aloitus on sopparista syksyllä. Nyt ei ole kuin yksittäisiä keikkoja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Öö, meitä opettajia on tuhottomasti kesän työttöminä tai lomautettuina kun työpaikka ei suostu maksamaan kesältä palkkaa.
Itsekin vakituinen opetusalalla, silti lomautetaan joka kesäksi. Olen hakenut mm. asfalttitöihin, rakennuksille ym. Eivät ota koska ei pysty olla kuin vähän yli kuukauden.
Kyseessä ei ole opettaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän on opettaja.
Eli on ollut töissä sijaisena lukuvuoden ja kesän työttömänä koska työsuhde päättynyt lukuvuoden loppuun. Mitäpä jos keskittyisin omaan elämääsi, se on paljon kivempaa kun heivaa kateuden ja kyttäämisen menemään.
Että on yllättävän normaali. Joku on töissä ja joku ei ole. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oli minkä alan edustaja tahansa, niin asia ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
no, eihän sitä koulutusmäärärahaa ole mitään järkeä tuhlata maksamalla opettajille 4kk palkkaa siltä ajalta, kun ne lorvailevat kotona
Ajattelen ja toivon, että kyseisellä ihmisellä on joka suhteessa hyvä kesä.
Onneksi olen työttömänä vain talvisin, niin kukaan ei voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Usko pois vain. T: tuo opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Usko pois vain. T: tuo opettaja.
Hän ei ole opettaja vaikka sinä olet opettaja. Mitä mun pitikään nyt uskoa?
Ap
Mahtavaa. Olen itsekin yhden kesän viettänyt niin.