Koko Suomi leipoo 2025
Miten tuolla on noin vähän osallistujia, eikö ennen ole ollut paljon enemmän?
Tiikerikakkuset ei kyllä vakuuttaneet 😳
Katso lähetysajat : Koko Suomi Leipoo - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia tähänkin ohjelmaan on tuo pride-aate otettu. Onko se joku suomalainen trendi, että kaikissa suomalaisissa kodeissa leivotaan jotain tasa-arvoleivoksia.
No tottahan toki piti ottaa. Prideläiset kokevat muuten alemmuutta, heitä ei huomioida ym
Siinä oli pridekuukausi menossa kuvausaikaan, joten ajankohtaan sopiva teema. Leivotaanhan Runeberginpäivänkin Runebergintorttuja ja itsenäisyyspäivänä sinivalkoisia leivonnaisia. Hienoa, että leipomisohjelmakin seuraa aikaansa!
Myydäänkö kaupoissa jotain Transtorttuja vai?
:D tää. Eikun tortut kostumaan vaan!
Mä katson tätä ohjelmaa ekaa kertaa tällä kaudella. Muutaman jakson brittiversiota katsonut myös.
Itseä hämmästyttää leipurien surkea taso. Siellä on yksi ylitse muiden ja pari siinä hännillä ja muuthan ovat aivan keskinkertaisia kotileipureita. Onko ne aina olleet noin huonoja vaiko nyt vaan reservit alkaa olemaan tyhjät?
Vierailija kirjoitti:
Mä katson tätä ohjelmaa ekaa kertaa tällä kaudella. Muutaman jakson brittiversiota katsonut myös.
Itseä hämmästyttää leipurien surkea taso. Siellä on yksi ylitse muiden ja pari siinä hännillä ja muuthan ovat aivan keskinkertaisia kotileipureita. Onko ne aina olleet noin huonoja vaiko nyt vaan reservit alkaa olemaan tyhjät?
oletko yhtään katsonut kilpailijoiden someja? Siellä on todella vahvoja kilpailijoita, monella tuhansia seuraajia. Eivät vaan taida paineessa päästä näyttämään taitojaan.
Ilona on kyllä taitava ja hyvänmielen leipuri 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko yhtään katsonut kilpailijoiden someja? Siellä on todella vahvoja kilpailijoita, monella tuhansia seuraajia. Eivät vaan taida paineessa päästä näyttämään taitojaan.
Ei mua niin paljon kiinnosta, että sometkin kävisin läpi. Ja nehän saa kuvat otettua vaikka mistä muovituotteista, jos haluaa. ;) Onhan tuo telttasysteemi tuossa ohjelmassa myös todella epäinhimillinen leipomis paikka. Kesähelteellä.. juu ei kiitos.
Tänään vilkaisin jakson, jossa tekivät omenapullia ja toisessa tehtävässä piti tehdä viidestä raaka-aineesta suolainen tai makia. Ne omena systeemit kaikilla raakoja, järkyttävää raaka-aineiden pilaamista. Sitten vaan kikatetaan. Ei arvostusta tuommoisille.
Yks pudotti kakkupohjan lattialle, mut aikoo vielä käyttää sen???
Vierailija kirjoitti:
Tässä Saimaa-jaksossa Veronican käsivarret oli paljaana ja kaikki tatuoinnit näkyvillä. Lisäksi nuo iljettävät venytetyt korvanlehdet. Toisaalta hänellä on aivan poikkeuksellisen kauniit kasvonpiirteet ja erityisen vangitsevat silmät. Ts. kaikki kaunis hänessä on tullut luonnonlahjana ja ei-kaunis sellaista, mitä hän on vapaaehtoisesti itselleen teettänyt (!) Ei käy mun järkeen naisena, joka ostaa palveluita näyttääkseen edes hitusen kauniimmalta. :-D
Veronica on kuitenkin onnistunut laittamaan instansa profiiliin ihan järkyttävän kuvan. Kyllä se on kuvakulmista kiinni, miltä ihminen näyttää.
https://www.instagram.com/mariieveronicaofficial/?hl=fi
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia tähänkin ohjelmaan on tuo pride-aate otettu. Onko se joku suomalainen trendi, että kaikissa suomalaisissa kodeissa leivotaan jotain tasa-arvoleivoksia.
Oletpa ahdasmielinen. Mikä trendi? Tässä seurataan aikaa jota elämme. Menneeseen voit mennä aikakoneella jos se joskus keksitään.
Ei nuo pride-kakut kyllä kovin kauniita olleet. Epäsiistejä, sekavia räpellyksiä suurin osa.
Mistä v*tun kaulaamisesta tuo leipuridaami puhuu?
Kaulimista se oli ennen. Kaulaaminen kuulostaa siltä kun joku olisi kurkussa kiinni.
Kuulinko oikein että Laura puhutteli Julianaa Juliaksi? Aika moka..
Miksi tuo Sawa siristelee, eikai ole näköongelmia?
en kyllä tykkää tosta Verhosta. Täytyy laittaa telkkarikin mutelle, kun se kirkasee LEIPOKAA
Kamalan ärsyttävä ääni sillä yhdellä naisella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Sawa siristelee, eikai ole näköongelmia?
Ehkä ma.mu ja ei ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
en kyllä tykkää tosta Verhosta. Täytyy laittaa telkkarikin mutelle, kun se kirkasee LEIPOKAA
Mulla on kyllä helppoa, kun kukaan julkisuuden henkilö ei ärsytä minua niin, että pitäisi laittaa ääniä pois tai kääntää kanavaa. On kyllä mukavaa.🤗
Kasvot ja hiukset.