Laihdutusprojekti: Tammikuussa 71kg -> nyt 65.5kg
Ai että. Menisiköhän alle paino alle 60kg:n kesään mennessä...siitä on aikaa kun olisi vitosella alkanut.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on tekniikkasi?
Syön vähemmän😄
ap
Hieno saavutus , mutta etkö lainkaan kuntoile. Ihosi veltostuu eikä kiinteydy lainkaan ellet lihaskunnostasi huolehdi. Hyvää jatkoa, vaatii suurta itsekuria laihdutus. Mutta muista, kyllä saat joskus jonkun herkunkin ottaa, ei liian rankkoja kieltäytymistä, pinnaa suotta kiristää.
Mulla putosi viime vuoden (tammikuu - heinäkuu) aikana paino melkein 15 kg: 76 kilosta 62 kiloon. Enempää en haluakaan pudottaa, mulle riittää, kun olen normaalipainon ylärajoilla mutta normaalipainon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs on tekniikkasi?
Syön vähemmän😄
ap
Hieno saavutus , mutta etkö lainkaan kuntoile. Ihosi veltostuu eikä kiinteydy lainkaan ellet lihaskunnostasi huolehdi. Hyvää jatkoa, vaatii suurta itsekuria laihdutus. Mutta muista, kyllä saat joskus jonkun herkunkin ottaa, ei liian rankkoja kieltäytymistä, pinnaa suotta kiristää.
Enpä juuri, normaalia arkiliikuntaa. Ap
Hieno homma ja uskon että pääset 60 kg kesään mennessä vain jatkamalla samalla lailla. Itse olen pudottanut nyt 2kg 3 viikossa, tosin ei ollut ylipainoa yhtään.
Sori, oli tylsää.
Ehkä mäkin ryhdistäydyn nyt. Kesäksi ehdin saada noi kilot pois.