Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eronneelle naiselle vakipano?

Vierailija
09.03.2007 |

Tämä alkaa olla pahuksen hankalaa, kun puutteessa pitää olla kokoajan.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo valittaa kun painuu liian syvään ja hankaa liikaa. Joten tarvitsisin sivuvaimon. Sinäkin voit etsiä, jos joku tarvitsee sivuvaimon. Vaimot voisivat asua eri osoitteissa, mutta on hyvä, jos juttu on ihan avointa: Vaimoni ei tarvitse kärsiä liiasta hankauksesta, ja sivuvaimokin saa iloa elämään, jos päävaimo ei ole liian itsekäs.

Vierailija
22/56 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas saimme todisteen siitä, että me naiset tykkäämme hyvin varustelluista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla ajatuksemme kanssa. nykyään nussitaan kaikkea mikä liikkuu ja varmuuden vuoksi vielä kaikkea sitäkin mikä ei liiku. TUnteilal ei siinä sirkuksessa ole mitään sijaa. Jos et ole kynyt kapakoissa viime vuosina niin käyppä katsomassa. Tai älä sittenkään...

mies

-mici65-:

ei kai kukaan tutustumatt mene sängyyn

Tai kai niitäkin on

Mutta kyllä sitä ensin täytyy tuntea jotain sympatiaa toista kohtaan

mici65(a)luukku com

Vierailija
24/56 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun haussa olisi kuitenkin sellainen fiksu tyyppi, ei mikä tahansa munan heiluttaja.

On mulla ollu muutama sellainen panokaveri, mutta niin kaukaa (500km) että järjestely ollut hankalaa.

Vierailija
26/56 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 13:20"]

Mummotunnelista löytyy.

[/quote]

Mikä on mummotunneli?

Vierailija
27/56 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Itselläni ollut monta seksisuhdetta! Tällä hetkellä yksi. Ei nykypäivänä kovin vaikeeta ole löytää seksisuhdetta jos googlea osaa käyttää...

http://suomentreffisivustot.blogspot.fi/

Itse käyttänyt tuota ja 4 seksisuhdetta saanut. Jotkut naisista ovat maksullisia, mutta laita profiiliisi että et huora ole niin kaikki menee hyvin, eikä tule puheluita " MOI PALJON MAKSAA??" . Minulle kävi näin useasti ja jouduin selittämään että ei ei, haluan seksipartnerin enkä myydä itseäni.

Hyvää kesän odotusta! :)

Vierailija
28/56 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2007 klo 11:07"]

[/quote]Voihan näitä palstoja.. Minä miehenä ottaisin itselleni jonkun kivan eronneen naisen ystäväksi ja vakipanoksi, mutta ihan helposti ei mokoma onnistu tällä palstalla ;) vilivallaton

Vierailija
29/56 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Voi kun voisin auttaa sinua. Missä päin olet?

Vierailija
30/56 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2007 klo 21:39"]

että vaimo valittaa kun painuu liian syvään ja hankaa liikaa. Joten tarvitsisin sivuvaimon. Sinäkin voit etsiä, jos joku tarvitsee sivuvaimon. Vaimot voisivat asua eri osoitteissa, mutta on hyvä, jos juttu on ihan avointa: Vaimoni ei tarvitse kärsiä liiasta hankauksesta, ja sivuvaimokin saa iloa elämään, jos päävaimo ei ole liian itsekäs.

[/quote]Kapakka"kalastus" ei kuulosta turvalliselta, eikä tunnu ajatuksena kovin kiihottavalta rakastella kännikalan kanssa.

Vierailija
31/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneilla ja leskinaisilla on kai vaikeampaa löytää omaa vakipanoa?

Vierailija
32/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihan kohtalaisen näköinen ja hänellä tiedetään olevan iso penis, niin onko miestä vailla olevat naiset heti halukkaita kokeilemaan tuollaista miestä livenä? Tarkotan, että jos olisi tarjolla toisena vaihtoehtona mies, jolla on normaali penis, mutta muuten samat ominaisuudet, niin nainen valitsisi isopeniksisen.

Vierailija
33/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 13:57"]

Jos mies on ihan kohtalaisen näköinen ja hänellä tiedetään olevan iso penis, niin onko miestä vailla olevat naiset heti halukkaita kokeilemaan tuollaista miestä livenä? Tarkotan, että jos olisi tarjolla toisena vaihtoehtona mies, jolla on normaali penis, mutta muuten samat ominaisuudet, niin nainen valitsisi isopeniksisen.

[/quote]Ei se pelkkä ulkonäkö ja peniksen koko ole ainoa ratkaiseva valintaan vaikuttava asia. Miehen käytöstavat, luotettavuus jne ratkaisee.

Vierailija
34/56 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole niin että jokaisella on omat kriteerinsä millä valitsee ja niitä pitää kunnioittaa. Tekee valinnan sitten mies naisen suhteen tai nainen miehen suhteen. Jos niillä ei kelpaa mitä on, sitten ei vaan kelpaa

Herra40+

Vierailija
35/56 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miksi kokoajan puutteessa? Mielelläni auttaisin, jos tietäisin mitä haluat ja missä?

Vierailija
36/56 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 14:23"]

[/quote]Miksi kokoajan puutteessa? Mielelläni auttaisin, jos tietäisin mitä haluat ja missä?

[/quote]Hupsista, veit sanat suustani ;) / vilivallaton

Vierailija
37/56 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä noita naisia, jotka valittaa seksiseuran puutetta. Ite ainakin saan miehen aina tarvittaessa tosi helposti. No, mä olen tietty hyvännäköinen ja seksy nainen. Onhan se tietysti toista, jos on naama kuin lehmänläjä ja kroppa kuin perunasäkki.

Vierailija
38/56 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:53"]

Siis mä en ymmärrä noita naisia, jotka valittaa seksiseuran puutetta. Ite ainakin saan miehen aina tarvittaessa tosi helposti. No, mä olen tietty hyvännäköinen ja seksy nainen. Onhan se tietysti toista, jos on naama kuin lehmänläjä ja kroppa kuin perunasäkki.

[/quote]Luulen että uskallus ja ns.moraalin ajatus estää uskaltamasta.

Varmaan yksi valintaan vaikuttava tekijä on luotettavuus.Kai pitäisi ensin mennä selvinpäin kahville./ vilivallaton

Vierailija
39/56 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 10:53"]

[/quote]Luulen että uskallus ja ns.moraalin ajatus estää uskaltamasta.

Varmaan yksi valintaan vaikuttava tekijä on luotettavuus.Kai pitäisi ensin mennä selvinpäin kahville./ vilivallaton

[/quote]Olen samaa mieltä, tutustun mieluusti selvinpäin enkä pienessä kännissä.

Vierailija
40/56 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä olis kokenut 60v mies turussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän