V*ttu mä en kestä kun en vaan tule raskaaksi!
Tää on ihan järkyttävää. Joka jumalan päivä saa olla pissimässä niihin ovistikkuihin ja sitten hampaat irvessä paneskellaan väkisin ja rättiväsyneinä oviksen aikoihin. Limakalvot kärsii ja hermot kireellä. Ja lasta ei kuulu, ei vaan kuulu. Oikeasti alkaa pian loppua usko. Ja älkää kysykö miten kauan olemme yrittäneet, sillä ei ole nyt merkitystä vaan sillä että kumpikaan meistä ei enää jaksa tätä lapsentekoa. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (20)
3, keskustelin lääkärin kanssa myös tuosta stressiasiasta ja hän sanoi että siinä ei ole mitään todellisuudenperää tuossa väitteessä että tosissaan yrittäminen aiheuttaisi sen ettei lasta tule.
Meille tämä luomuyrittäminen on vain liian vaativaa. Tarkoituksena mennä uudelleen lääkärin puheille ja pyytää pääsyä IVM-hoitoon. IVF ei minulle käy. En sitten tiedä miten helposti sinne IVM:ään pääsee.
ap
Mikä siinä on vaikeeta? Mies vaihtoon, ei osaa hommia näköjään..
Mä vaan olen sitä mieltä että ku lakkaa vahtaamasta kaiken maaliman tikkuja ja pers nilellä " naksuttelua" , unohtaa koko asian jokskin aikaa niin kyllä se sieltä tulee - jos ei kerta tutkimuksissakaan löytyny mitään!
Mä puhun nyt ihan omasta kokemuksesta: ekaa yritettiin vuoden verran ja kakkosta peräti 3vuotta.
Onhan näitä vinkkejäkin tietysti esim. yrittäkää laueta yhtäaikaa, jalat ja peppu seinälle puoleks tuntia, eikä pesullekaan kannata ihan heti mennä (vähän ällöö mut kyl sen kestää ;) ) Ja sit vielä: " naksuttelua" 3 päivän välein, että siittiöt olis voimissaan etc...
Nyt tosiaan rauhotatte tän homman ja keskitytte miehes kans toisiinne - niin seksikin on rennompaa kun ei tartte panikoida!
Suloista kevään odotusta :)
että tyhmät, laiskat, lihavat ja rumat tulee kertalaakista raskaaksi. Mikähän siinä on? Kai niiden elimistö tuottaa jotain hyvää ja kaunista vähemmän ja sen korvaa huippuhedelmällisyys. Kattokaapas kertalaakista raskaaks tulleet peiliin, salettiin ette voi olla tyytyväisä itseenne!
jätä ne ovistikut ja unohtakaa lapsen " tekeminen"
Nauttikaa elämästä ja toisistanne, menkää ulos syömään ja juokaa viinistä itsenne hiprakkaan ja nauttikaa sitten rakastelusta.
Hukkaa kalenteri, ettet edes vahingossa laske kiertoa.
nimim. 3 vuotta lapsettomuudesta kärsinyt
Vierailija:
että tyhmät, laiskat, lihavat ja rumat tulee kertalaakista raskaaksi. Mikähän siinä on? Kai niiden elimistö tuottaa jotain hyvää ja kaunista vähemmän ja sen korvaa huippuhedelmällisyys. Kattokaapas kertalaakista raskaaks tulleet peiliin, salettiin ette voi olla tyytyväisä itseenne!
Ymmärrän että olet katkera.
paska homma. Olen pahoillani.
Toivottavasti onnistutte. Toivottavasti teillä on voimia kestää se jos ette onnistu.
Tulee vaan pahempi stressi siitä kun hoetaan että " älä stressaa" . Sitten naiset stressaantuvat siitä kun pelkäävät stressaamisella pilaavansa raskaaksitulon mahdollisuuden. Pelkkää urbaanilegendaa.
Ap, tarkista lääkäriltä onko teillä tosiaan kaikki otettu huomioon, eli yhdynnän ajoitukset jne., käytössä ei liukkaria jossa siittiöille haitallista ainetta ym. ym.
Täytyy omasta kokemuksesta sanoa että paska homma, lapsen saaminen on liian vaikeaa nykyään.
Keskenmeno on vielä mahdollinen noin varhaisessa vaiheessa kuin sinulla, ja kaikkea muutakin voi vielä sattua.
Vittumaisen asenteesi takia en olisi pahoillani, vaikka et saisikaan vauvaasi...
Itse toivottiin vauvaa yli vuosi ja kun aloin juomaan greippimehua päivittäin niin tärppäsi. Ja toinen vauva samoilla kikoilla. En tiedä oliko sattumaan, mutta miksipä et kokeilisi?!
Ja TIEDÄN tunteesi. Toivon teille onnea ja ennenkaikkea hermoja!
Meilläkin lääkäei oli ihmeissään, kun inseminaatiot (3kpl) eivät tuottaneet tulosta, vaan kun otettiin käyttöön järeämmät hoidot, toisella icsi:llä tärppäsi.
eli ajatukset ihan muualle, hankit vaikka jonku harrastuksen nyt pariksi kuukaudeksi ja muuta puuhaa että varmasti et ajattele raskautumista ja luulen että auttaa jos pystyy edes silloin ovisvaiheessa ajattelemaan ihan muuta ja RENTOUTUMAAN, STRESSILLÄ ON VAIKUTUSTA, itse olen yrittänyt ja yrittänyt molempia lapsia ovistikkujen ja hirveän stressin ajamana yli puoli vuotta kunnes AINA KESÄLOMAN AIKANA olen raskautunut, eli se on ollut mulla ainoa aika milloin olen lapsenteon siirtänyt odottamaan lomaltapaluuta, mutta yllätys onkin ollut aina positiivinen kun töihin palatessa onkin huomannut olevansa raskaana.
Heitä ovistikut mäkeen ja rakastelette just sillon kun mieli tekee. Koita saaha jotai muuta ajateltavaa, teet vaikka kotii muodon muutos :)
Suoraan hoitoihin vaan jos siihen on rahaa. Tämä on minun mielipiteeni.
Toisaalta voihan syy olla miehessäsikin. Pistäisin sen varuiksi vaihtoon, eihän se ole mies eikä mikään jos ei lasta saa alkuun.
Selvää on se, että ilman yrittämistä ette ikinä tule lasta saamaan. Nämä, jotka horisevat " yrittämisen" lopettamisesta, rentoutumisesta, viineistä ja illallisista, niin ihan vain tiedoksi teille: nämä neuvot eivät auta YHTÄÄN, sillä pitkään jatkuneen lapsettomuuden taustalla on l aina fysiologinen tai anatominen vika. Vaikkakin kyseessä olisi selittämätön lapsettomuus, niin se ei tosiaankaan johdu mistään mystisistä henkisistä seikoista, vaan sellaisista fysiologisista tai anatomisista vioista, joita ei saada perustutkimuksissa selville. Esim. siittiöt eivät läpäise omin voimin munasolua tai munasolu hedelmöittyy, mutta ei kiinnity tai hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy, mutta irtoaa pian kiinnittymisen jälkeen, tms. Kuten tuossa aiemmin todettin, nämä stressijutut ovat urbaanilegendaa ja niitä viljelevät ihmiset, joilla raskautuminen on ollut helppoa sekä lapsettomat, jotka ovat sen viimeisen kerran luopuneet toivosta ja tulleet raskaaksi luomuna.
Meilläkin aikoinaan luomuyritystä 3 vuotta, vihdoin menimme Väertöliittoon tutkimuksiin. Siitä n. vuoden kuluttua olin jo raskaana, täytyy siis ottaa huomioon, että hoidoillakaan ei aina ensimmäisellä kerralla tärppää.
Mutta jos olisimme vain luomuna yrittäneet, ei meillä olisi lasta ollenkaan.
Tsemppiä sinulle ap, ja ota ihmeessä lääketieteen apu vastaan!
Tuo on jo hampaat irvessä vääntämistä ja sillä lailla ei niitä vauvoja alkuun saada. Stressitasosi on varmaan pilvissä joten raskautuminen on lähestulkoon mahdotonta. Nyt ovistikut helvattuun ja sekstailuja vain silloin kun mieli tekee, oikeesti!! Silloin voi pienellä vauvanalulla olla edes jotain mahdollisuuksia.
Vierailija:
ehkä teidän pitäis adoptoida, mutta mielellään jos saan pyytäää, niin joku vaaleaihoinen ja kaunis lapsi.
Ja te ketkä toivotte lapsia kuin kuuta taivaalta, ette niitä saa.. ainakaan kovin nopeasti.
On se niin väärin!!!!!!!!!!! :(
Säälin itseäni.