Miksi naisten mielestä parisuhteen tulee kehittyä ja muuttua?
Miehet usein pariutuvat sellaisen naisen kanssa, joka on jo valmiiksi sitä mitä mies haluaakin.
Mutta kuten usein täälläkin keskusteluissa huomaa, naisilla on oletus ja tarve, että se parisuhde "on menossa eteenpäin" (?) ja kehittyy ja naiset itse monesti myös muuttuvat.
Miehillä ei niin paljon moista tarvetta ole muuttumiseen ja siihen mystiseen "eteenpäinmenemiseen".
Mutta miksi naiset eivät jo heti kättelyssä pariudu sellaisten miesten kanssa, joita ei tarvitsisi muuttaa ja olla kehittämässä?
Kommentit (57)
Naisille parisuhde on peli. Siinä pitää edetä koko ajan ns. nextille levelille, ja lopussa odottaa palkinto eli puolet miehen omaisuudesta. Sitten siirrytään seuraavan uhrin kimppuun.
Koska parisuhde ihan oikeasti muuttuu ja kehittyy kun ihminenkin muuttuu ja kehittyy. Jos menee parisuhteeseen 20-vuotiaana niin ei se suhde ole enää sama 60 -vuotiaana.
Jotku aattelee, että siihen toiseen tutustuu jatkuvasti syvemmin ja tää on osa sitä muutosta. Toisen muuttamisen ei tarvi liittyä tähän
"Miehillä ei niin paljon moista tarvetta ole muuttumiseen ja siihen mystiseen "eteenpäinmenemiseen"."
Selittää hyvin sen miksi niin moni mies on ainainen "mieslapsi" joka käyttäytyy aina vain kuin teini.
Ihan tiedoksi: ihmiselle on luontaista kasvaa, kehittyä ja muuttua elämän ja elämänkokemusten myötä. Jos niin ei tapahdu niin se on epänormaalia, ei se että muuttuu.
Mun mielestä muuttuminen on aika luonteva osa ihmisen normaalia kehitystä. Olen aika erilainen ihminen nyt kuin 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Naisille parisuhde on peli. Siinä pitää edetä koko ajan ns. nextille levelille, ja lopussa odottaa palkinto eli puolet miehen omaisuudesta. Sitten siirrytään seuraavan uhrin kimppuun.
Tätä te pennittömät paskat jauhatte. Ja yksin olette. Parisuhteen tienestit on tietenkin yhteiset, kuten työtkin.
Koska suuri osa akoista on narsisteja. Minulla on takana kaksi poikki mennyttä suhdetta ja molemmissa akka odotti minun muuttuvan siitä alkuperäisestä minästäni. Nykyinen suhde on kestänyt jo pitkään ja olen saanut olla oma itseni. Jos on sanomista tullut, niin olen sivuuttanut. Kyllä minäkin hyväksyn toisen vikoinensa, ei hänkään minun silmissä täydellinen ole, ei todellakaan. Minä vaan olen realisti enkä odotakaan sitä.
Ihminen muuttuu. Jos ei muutu, on epänormaali ja kyvytön näkemään itsensä todenmukaisesti. Puuttuu ITSETUNTO.
Jos ei tajua muutoksen vääjäämättömyyttä, jää väkisinkin jälkeen ja syrjäytyy.
Ei tarvitse. Voidaan aloittaa suoraan tästä:
- papin aamen
- erilliset makuuhuoneet
- ei seksejä
- mies elättää
- nainen hoitaa lapsia
:)
Katkeran kenellekään kelpaamattoman incelin aloitus..
Naiset haluavat toteuttaa hoivaviettiään menemällä parisuhteeseen rentun kanssa ja yrittävät muuttaa tämän hyväksi mieheksi.
KUN tämä ei onnistu, niin haukutaan tälläkin palstalla kaikki miehet paskoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka omaperäinen pasltamamma taas onkaan. Ihan incel jälleen kerran. Tirsk...
Koska ihminen itsekin muuttuu. Mielestäni parisuhteen ei tarvitse itsessään muuttua, mutta sitä pitää kyllä kehittää jotta se ei ala muuttua huonompaan.
Kyllä sen suhteen on mentävä eteenpäin jos sen osapuolet toivovat esim. perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka omaperäinen pasltamamma taas onkaan. Ihan incel jälleen kerran. Tirsk...
Yhtä omaperäinen kuin aloittajakin kaikessa yksinäisyydessään ja katkeruudessaan..
Koska en halua olla yksinäinen parisuhteessa. Mitä iloa on parisuhteesta, jossa molemmat elää vaan omaa sinkkuelämää?
Kunnolla kyrpäää nämä mammat tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Koska suuri osa akoista on narsisteja. Minulla on takana kaksi poikki mennyttä suhdetta ja molemmissa akka odotti minun muuttuvan siitä alkuperäisestä minästäni. Nykyinen suhde on kestänyt jo pitkään ja olen saanut olla oma itseni. Jos on sanomista tullut, niin olen sivuuttanut. Kyllä minäkin hyväksyn toisen vikoinensa, ei hänkään minun silmissä täydellinen ole, ei todellakaan. Minä vaan olen realisti enkä odotakaan sitä.
Tässä pitää erottaa kaksi asiaa, ihmisen perusluonne ja pienet arjen tavat. Ujoa ei voi muuttaa introvertiksi tai pikkutarkkaa taivaanrannanmaalariksi. Mutta tämä ei tarkoita ettei ihminen voi tai että ihmisen ei tarvitsisi koskaan muuttua mitenkään. Jos jotkut ihmisen arjen pienet tavat aiheuttavat jatkuvaa kitkaa niin ei se ole mikään ihan mahdoton vaatimus että niistä päästäisiin edes jonkunlaiseen kompromissiin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolla kyrpäää nämä mammat tarvis.
Todennäköisesti saamme kunnolla sitä itseään omilta kumppaneiltamme. Sinulla taas ei taida olla yhtä hyvä tilanne elämässäsi..
Parisuhde kehittyy kohti avioliittoa, yhdessä asumista ja lasten saantia. Näitä ei oikein ole lähtötilanteessa.