Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut ainoana katsojana leffanäytöksessä?

Vierailija
03.03.2025 |

Minä olen, vieläpä yksin. Tämä tuli mieleen, kun menen tänään kaverin kanssa leffaan pikku paikkakunnalla, toistaiseksi ollaan salikartan mukaan ainoat paikan varanneet. Ihan luksusta! (Harmi leffateatterille!)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luulin että olin, mutta takanani oli pari muutakin. Huomasin vasta kun elokuva loppui.

Vierailija
2/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa. Asumme pikkupaikkakunnalla ja on aika yleistä olla ainoana paikalla. Oikeastaan koskaan ei ole tunkua, jos ei ole ensi-ilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta joskus on ollu minun lisäksi 2-5 ihmistä ja yli 100 paikan sali. Ei haittaa mutta kyllähän siinä fiilis on laimampi kun ei kuulu naurun remakkaa komediaelokuvassa.

Vierailija
4/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin yksin, leffateatterin omistaja tuli kyllä jossain vaiheessa salin puolelle istumaan.

Vierailija
5/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin yksi kolmesta. Espoossa. Leffaa en enää muista mutta oli päivänäytös.

Vierailija
6/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin ihan yksin, Tampereella. 

Vierailija
7/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ainoana, mutta kerran on ollut isossa salissa 5 - 6 ihmistä  minun lisäkseni.

Vierailija
8/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ysärillä taisin olla matkalla Naantalista Maarianhaminaan jollain (ajat sitten romutetulla) pikku-Viikkarilla, katsoin siellä yksin leffaa, jonka nimeä en edes muista. Sitten toinen kerta olin Kouvolassa ystäväni kanssa kahden katsomassa jotain piilokorko-Cruisen tekelettä, samoja aikoja.

Vierailija
9/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satoja kertoja. Lintsasin koulusta yläasteella kun ne ihmiset ja se koulu ahdisti niin paljon. Jollain pitäisi silti saada aikaa kulumaan ettei tule hulluksi. Menin 9:30 näytöksiin ja katsoin mitä erilaisimpia elokuvia, ihmiskohtaloita ja tarinoita. Olin käytännössä aina ainut katsoja koko salissa. Tietyssä mielessä myös hyvin rauhoittavaa ja terapeuttista.

Vierailija
10/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella 80-luvulla. Arthur 2.

Vierailija
11/11 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa en ole ollut, mutta olen ollut suurehkon hotellin ainoa yöpyjä.