Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko esitellyt itseäsi arkisissa tilanteissa?

Vierailija
03.03.2025 |

Niin, siinä kysymys;) Joskus arkiset hetket voi olla aika herkullisia jos vähän vilahtaa. Nyt en tarkoita mitään itsensäpaljastajaa,  vaan tilanteita, jossa "vilahdus" ei ole aiheuttanut ikävää oloa, päinvastoin.

Itsellä muutamia:

-vanhempi nainen hieroi konsertissa pyllyä mun kalua vasten, stringit vilkkui housunkauluksesta

-Kävin reteästi festareilla kusella kävelytielle päin, tehden kalun mahdollusimman isoksi, kolmen hymyilevän tytön iloksi. 

-mies esitteli isoa kaluaan mulle baarin vessassa, sellainen jossa pytty ja pisuaari samassa tilassa

-kadulla tapaamani mukava nainen esitteli pienessä humalassa tissejään ja pimppiään mulle ja houkutteli kylään, kuulemma ollut ilman 2 vuotta. No, vastavuoroisesti näytin kovan kalun hänelle;) Muuten jäi siihen,  itsellä perhe tuolloin kotona.

Kävelin teini-ikäisenä metsässä kulli aivan kivikovana etsien suojaisaa runkkupaikkaa, vedellen samalla. Polulla tuli vastaan mies jota en yhtään huomannut... sen katse liimaantui mun jalkoväliin;)

Mites teillä?

BiUkm47

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naispuolinen kaveri U**u tuli käymään. Mulla oli päälläni shortsit. Jossain vaiheessa nostin jalkani sohvapöydälle ja hieroin jalkojani, kun ne oli edellisen päivän juoksulenkistä kipeät. Nostin jalat JUURI sellaiseen kulmaan, että nainen pystyi näkemään kaluni shortsien puntista. Samaan aikaan mulla oli nivelsiteet vähän venähtäneet ja juttelin hänelle, huomaakohan venähtäneen polven olevan vähän paisuksissa. Nainen siirsi päätään puolelta toiselle, jotta "pystyisi vertailemaan polvia toisiinsa paremmin". Ja mulla alkoi tietysti seisoo siinä vaiheessa!! OIKEASTI U**u kurkki shortsien puntista sisälle. Tiedän sen siitä, kun myöhemmin vierailunsa aikana U**u meni lattialle istumaan ja katsomaan mun levykokoelmaa ja oli selvästi "villillä" päällä sillain, että OIKEASTI halusi sieltä lattialta nähdä mun kalun uudelleen.

Vierailija
2/22 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, olin mustikassa ja näin siellä pari naista poimimassa, vedin housuni alas ja kävin mättäälle kontilleni ja levitin voimalla pakaroitani niin että, peräaukkoni aukesi ja naiset juoksi kirkuen karkuun.

Raimo 63v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rakastan yhteissaunomista, ja voi olla että olen joskus mennyt soveliaisuuden rajan yli. Jotkut tilanteet olen arvioinut väärin ja jälkeen päin on nolottanut. Mutta joskus tunnelma on ollut sellainen että muutkin ovat siihen lähteneet mukaan. Miestäni tämä ei ole haitannut, sillä rajan olen osannut pitää. Leikkiä saa olla, puolin ja toisin. Mieheni mielestä toinenkin mies saa minua pidellä, mutta vain päällisin puolin. Sisään työntyminen on varattu vain omalle kullalle

Vierailija
4/22 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, olin mustikassa ja näin siellä pari naista poimimassa, vedin housuni alas ja kävin mättäälle kontilleni ja levitin voimalla pakaroitani niin että, peräaukkoni aukesi ja naiset juoksi kirkuen karkuun.

Raimo 63v.

Jäikö raimo naisilta mustikka ämpärit metsään?

Vierailija
5/22 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raimo 63v.

Jäikö raimo naisilta mustikka ämpärit metsään?

Jäi ja koppasin ne mukaan, toisella melkein täysi 10 litraa ja toisella melkein täysi 5 litran ämpäri. Leivoin sitten mustikkapiirakan.

Vierailija
6/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pukeudun tarkoituksella erittäin avonaiseen paitaan josta isot rintani erottuvat ja näkyvät selvästi 

Vierailija
7/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rakastan yhteissaunomista, ja voi olla että olen joskus mennyt soveliaisuuden rajan yli. Jotkut tilanteet olen arvioinut väärin ja jälkeen päin on nolottanut. Mutta joskus tunnelma on ollut sellainen että muutkin ovat siihen lähteneet mukaan. Miestäni tämä ei ole haitannut, sillä rajan olen osannut pitää. Leikkiä saa olla, puolin ja toisin. Mieheni mielestä toinenkin mies saa minua pidellä, mutta vain päällisin puolin. Sisään työntyminen on varattu vain omalle kullalle

Meillä myös yhteissaunominen on yleistä. Käytännössä mökillä tulevat vieraat ovat tulleet nakuna sekasaunaan kun isäntäväki on mallia näyttänyt. Aina jotain kosketteluu tuleee tapahtumaan. Kivaa on ollut.

Vierailija
8/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan huumetestissä. Valvottu virtsanäyte siis. Valvomassa oli nuori vastavalmistuneen oloinen hoitaja. Söpö vaalea hiukset nutturalla ja isot rinnat ja isot silmälasit. Hoitsu tuntu vaivautuneelta ja jännitti enemmän kun minä. Saattoi olla ekakerta molemmille. Sanoi oikein vaikeasti ojentaessaan kupin että virtsaa tähän hänen on pakko katsoa mutta hän menee kauemmas taakseni. No piti vähän kiusoitella joten laskin farkut ja kalsarit kokonaan alas ja nostin vähän paitaa. Sitten hieman käännyin että hoitsu näkee lähes kaiken. Pitkitin myös tilannetta sanomalla ettei nyt meinaa tulla. Sitten pissasin purkin täyteen käännyin hoitajaan päin ja kysyin riittääkö. Hoitsu punasteli ja sanoi vaivaantuneesti että riittää voit pukeutua ja poistui huoneesta. Lähtiessäni muistin myös kiittää 

Vierailija
9/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ällöttäviä!

Vierailija
10/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinätalkoiden jälkeen viime kesänä heitin vaatteet pellon reunalle ja kävelin uimaan nakuna. No lopulta tuli muutkin talkoolaiset uimaan. Jotkut naiset jätti pikkuhousut jalkaansa. Terkuin N28

Vierailija
11/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton alkuaikoina mieheni oli usein mukana valitsemassa asujani. Juuri näiden arkiasujen tuli olla mahdollisimman paljastavia, jopa vihjailevia, ja mieluusti lähdin leikkiin mukaan. Olinhan itsekin sitä mieltä että olen näyttävän näköinen. Hieman hävettää silloinen rohkeuteni, jopa röyhkeyteni. Ei ollut kerta eikä pari, kun aiheutin suoranaista hämmennystä, ja varmaan myös paheksuntaa. Tyrkylle asettuminen ei siihen aikaan ollut lainkaan sopivaa, kuten nyt.

Noista ajoista on onneksi muistona muutama valokuva. Kun lapsenlapset vielä hieman kasvavat, voisin näyttää heille miltä mummo näytti nuorena. Ja aktiivinenhan minä olen vieläkin, utelias ja eroottinen.

Vierailija
12/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliiton alkuaikoina mieheni oli usein mukana valitsemassa asujani. Juuri näiden arkiasujen tuli olla mahdollisimman paljastavia, jopa vihjailevia, ja mieluusti lähdin leikkiin mukaan. Olinhan itsekin sitä mieltä että olen näyttävän näköinen. Hieman hävettää silloinen rohkeuteni, jopa röyhkeyteni. Ei ollut kerta eikä pari, kun aiheutin suoranaista hämmennystä, ja varmaan myös paheksuntaa. Tyrkylle asettuminen ei siihen aikaan ollut lainkaan sopivaa, kuten nyt.

Noista ajoista on onneksi muistona muutama valokuva. Kun lapsenlapset vielä hieman kasvavat, voisin näyttää heille miltä mummo näytti nuorena. Ja aktiivinenhan minä olen vieläkin, utelias ja eroottinen.

Millaiset mitat mummolla? Ja ikä? Osaat elää himokkaasti ;) 

Vierailija
13/22 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi naispuolinen kaveri U**u tuli käymään. Mulla oli päälläni shortsit. Jossain vaiheessa nostin jalkani sohvapöydälle ja hieroin jalkojani, kun ne oli edellisen päivän juoksulenkistä kipeät. Nostin jalat JUURI sellaiseen kulmaan, että nainen pystyi näkemään kaluni shortsien puntista. Samaan aikaan mulla oli nivelsiteet vähän venähtäneet ja juttelin hänelle, huomaakohan venähtäneen polven olevan vähän paisuksissa. Nainen siirsi päätään puolelta toiselle, jotta "pystyisi vertailemaan polvia toisiinsa paremmin". Ja mulla alkoi tietysti seisoo siinä vaiheessa!! OIKEASTI U**u kurkki shortsien puntista sisälle. Tiedän sen siitä, kun myöhemmin vierailunsa aikana U**u meni lattialle istumaan ja katsomaan mun levykokoelmaa ja oli selvästi "villillä" päällä sillain, että OIKEASTI halusi sieltä lattialta nähdä mun kalun uudelleen.

Tuosta tuli mieleen etelän reissu jossa vaimon reilu 50v eronnut sisko oli meidän mukana. Oltiin syömässä, juotu ja käyty suikussa. Vaimo  nukahti sohvalle ja menin parvekkeelle juttelemaan siskon kanssa. Minulla oli vain pyyhe päällä ja istuin piruttain oven vierelle jalat vähän haralleen niin, että oletin hänen näkevän ainakin kullin terskan. Itsellä iso lepomitta jotn on näyttävyyttä. Hän istui kauempa parvekepöydän luona. Juteltiin niitä ja näitä, kun hän siirtyi kauemmas parvekkeen reunalle juttelemaan. Olin jo unohtanut kullini joten en älynnyt kuin vasta kauan sen jälkeen, että hän  oli nähnyt parvekkeen reunalta koko kullini vaivatta. Piru vieköön ollut varmaan pillu märkänä ja olisi ollut tilaisuus kokaista siskon pillua. Siskolla muutenkin pienikokoisena pieni pyöreä pylly. Sen verran juomiset sumensi omaakin tekemistä, etten ollut hereillä.

Vierailija
14/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitlo pimppii

Vierailija
15/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pitkästä aikaa töihin polkupyörällä ja tietty suihkussa peseytyminen ennen työvaatteiden vaihtoa. Hups, pukuhuoneeseen olikin tullut siistijä. Siinä hän moppasi hillitysti lattiaa ja katsoi kun kuivailin itseäni. Onneksi ei ollut kikkelini ihan mini koossa, pikkunen puoli veltto . Ilmeisesti siistijä tykkäsi näkemästään, kun ei katsettaan pois kääntänyt eikä mitään etukäteis ilmoituksia tehnyt vaikka tiesi suihkussa jonkun olevan.

Vierailija
16/22 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pukeutua seksikkäästi ja teen sen. Isot rinnat ja kaula-aukko. Samoin kesällä todella lyhyitä minihameita ja jos pikkuhousut niin stringit. 

Vierailija
17/22 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just saunasta ja sillä aikaa anoppi (68v) oli tullut käymään. Hups pääsi yllätyämään minut nakuna. No kiva se oli penistä hänen antaa katsoa. M36

Vierailija
18/22 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva tänään töissä vaihtaa työvaatteet päälle. Siivoojaneiti katseli tarkkana etumustani.

Vierailija
19/22 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiva tänään töissä vaihtaa työvaatteet päälle. Siivoojaneiti katseli tarkkana etumustani.

Eihän se siivoojaneidin työ niin raskasta sitten olekaan, kun on aikaa miesten etumusten tarkkailuunkin.

Vierailija
20/22 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On usemmankin kerran puolikova kalu vilahtanut vaimon siskolle ja parille kaverille. Yleensä vahingossa kylpytakin raosta saunomisen jälkeen tai kun olen ollut pukemassa, mutta eipä niistä ole aiheutunut kuin vienoja hymyjä ja punastumisia :) Tuskin ovat traumatisoituneet näistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan