Oletko esitellyt itseäsi arkisissa tilanteissa?
Niin, siinä kysymys;) Joskus arkiset hetket voi olla aika herkullisia jos vähän vilahtaa. Nyt en tarkoita mitään itsensäpaljastajaa, vaan tilanteita, jossa "vilahdus" ei ole aiheuttanut ikävää oloa, päinvastoin.
Itsellä muutamia:
-vanhempi nainen hieroi konsertissa pyllyä mun kalua vasten, stringit vilkkui housunkauluksesta
-Kävin reteästi festareilla kusella kävelytielle päin, tehden kalun mahdollusimman isoksi, kolmen hymyilevän tytön iloksi.
-mies esitteli isoa kaluaan mulle baarin vessassa, sellainen jossa pytty ja pisuaari samassa tilassa
-kadulla tapaamani mukava nainen esitteli pienessä humalassa tissejään ja pimppiään mulle ja houkutteli kylään, kuulemma ollut ilman 2 vuotta. No, vastavuoroisesti näytin kovan kalun hänelle;) Muuten jäi siihen, itsellä perhe tuolloin kotona.
Kävelin teini-ikäisenä metsässä kulli aivan kivikovana etsien suojaisaa runkkupaikkaa, vedellen samalla. Polulla tuli vastaan mies jota en yhtään huomannut... sen katse liimaantui mun jalkoväliin;)
Mites teillä?
BiUkm47
Kommentit (22)
Hups tuli vahingossa esiteltyä penistäni Lahden Prisman pukukopilla. Oli jäänyt verho raolleen ja sovitin housuja. Niin piti siinä tunnistella penistä ja hups joku nainen samalla tiiraili rakosesta, muka salaa. Taisi tykätä näkemästään?
Kodinhoitaja käy vaimoa auttelemassa kun hänen vointi jo heikko. Ikää vaimolla 79v ja minä 80v. Olen kerran ollut pilkkireissun jälkeen suihkuun pesulle menossa, kun hoitaja tuli. Minä penis paljaana. Nuorehko hoitaja taisi katsoa kunnolla roikkujaa elintäni.