Rauhalahden kylpylä
Kertokaas kokemuksia Rauhalahden kylpylästä. Onko siellä toimivat porealtaat🤭
Kommentit (94)
Alastomuus on luonnollista, kaunista. Älä turhaan saunassa pyyhettä kuluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Rauhalahden kylpylässä. Siellä oli paljon lapsiperheitä hiihtolomaa viettämässä ja siten kylpylässä paljon uimareita. Kukaan ei kuitenkaan kiinnittänyt porealtaassa oleviin mitään huomioita eli sain ihan rauhassa hieroa "jumeja". Höyrysaunassa meitä ei naisten puolelta moni köynyt minun lisäksi, miesten puolen lauteilla oli aina muutama ukko passissa kun minä kävin nauttimassa höyryissä. Kokonaisuutena paikka on kiva.
Onko Rauhalahdessa edelleen miehillä ja naisilla yhteinen höyrysauna ja ollaanko saunassa ilman uima-asua?
Kyllä on ja kyllä ollaan. Valitettavasti en tiennyt tätä kun siellä piipahdin ja siinä ilkosillani istuessani tajusin et joku mies istuu siinä kaiteen toisella puol
Millaiset mitat sinulla? Oih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Rauhalahden kylpylässä. Siellä oli paljon lapsiperheitä hiihtolomaa viettämässä ja siten kylpylässä paljon uimareita. Kukaan ei kuitenkaan kiinnittänyt porealtaassa oleviin mitään huomioita eli sain ihan rauhassa hieroa "jumeja". Höyrysaunassa meitä ei naisten puolelta moni köynyt minun lisäksi, miesten puolen lauteilla oli aina muutama ukko passissa kun minä kävin nauttimassa höyryissä. Kokonaisuutena paikka on kiva.
Onko Rauhalahdessa edelleen miehillä ja naisilla yhteinen höyrysauna ja ollaanko saunassa ilman uima-asua?
Kyllä on ja kyllä ollaan. Valitettavasti en tiennyt tätä kun siellä piipahdin ja siinä ilkosillani istuessani taj
Jos nyt välttämättä kiinnostaa niin 162cm ja 59kg.
Kaunis kroppa sinulla. Entäs rintojen koko?
Minä kävin Rauhalahden kylpylässä viime uutena vuotena ja höyrysaunassa myös. En ole tuo pyyherouva mutta olen 165/72 D rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin Rauhalahden kylpylässä viime uutena vuotena ja höyrysaunassa myös. En ole tuo pyyherouva mutta olen 165/72 D rinnat.
Hyvältä kuulostaa..
Tänään höysaunassa istui vatsakkaita ukkoja uikkarit jalassa tai pyyhe päällä intensiivisesti naisten puolelle tiirustaen. Välillä kävivät suihkussa jäähyllä ja tulivat takaisin lauteille istumaan. Saunassa oli niin paljon höyryä ettei siellä nähnyt juuri mitään. Naisillakin näytti olevan uimapuvut päällä, vaikka säännöt kieltää niitä käyttämästä kloorin haihtumisen vuoksi. Pyyhe on sallittu höyrysaunassa, jos ei uskalla alasti olla.
Mitä ihmettä, eikö miehet osaa noudattaa ohjeita. Ei uimahousuissa saunaan. Vai ovat pikkukikkelisii?
Kaikki miehet ei osaa noudattaa ohjeita tai sitten häpesivät pientä kikulia. Itse istuin normisti jalat levällään kelteisillään ja annoin melkoisen suuren munani levätä reittä vasten kaikkien nähtävillä. Tuskin naisten puolelta sitä näki kaiken höyryn keskeltä. Välillä höyry tosin hälveni, jos ovet oli auki. Rauhalahdessa miesten ja naisten lauteet on mukavasti vastakkain.
Juurikin näin. Luonnollisesti saunotaan kikuli esillä. Ja naiset myös ilman pimpin peittelyä.
Olenkohan vähän tyhmä, kun olen käynyt saunassa vain kylpemässä ja rentoutumassa? Siis käsittänyt koko asian väärin?
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan vähän tyhmä, kun olen käynyt saunassa vain kylpemässä ja rentoutumassa? Siis käsittänyt koko asian väärin?
Et suinkaan ole tyhmä. Ihmiselämä on sillä tavalla mielenkiintoista että yksilöt saavat ja voivat kokea samoja asioita eri tavalla. Kylpylän saunassa eri tyypit nauttivat eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin saunassa nakuna
Mutta ei muna pystyssä!
Onko jollain ollut kulli pystyssä höyrysaunassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain ollut kulli pystyssä höyrysaunassa?
Voin tunnustaa. Tuossa ennen vuodenvaihdetta olin Vesileppiksessä, ja jostain merkillisestä syystä meinasi alkaa seisomaan höyrysaunassa istuskellessa. (Siellähän on väliseinä miesten ja naisten puolien välillä, joten sellainen syy se ei ollut.)
Sillä hetkellä olin yksin, mutta kohta sinne tuli joku toinen äijä. En tietenkään esitellyt puolijäykkääni, vaan istuskelin peränurkassa höyryn suojissa ja patukka turvallisesti reisien suojassa nykien. Aikanaan meni ohi, ja saatoin poistua normaalien kylpyläaktiviteettien pariin.
Eli sattuuhan sitä, mutta ei se välttämättä niin dramaattista ole.
M55
Olin vaimoni kanssa höyrysaunassa. Vaimo istui naisten puolella ja minä miesten puolella ja kaide oli välissä. Saunassa oli myös muita miehiä, jotka vilkuilivat vaimoni isoja rintoja kiinnostuneena. Minulle tilanne oli yllättäen vähän kiihottava ja meinasin saada seisokin.
Missä kylpylöissä on yhteiset höyrysaunat kuten Rauhalahdessa Kuopiossa?
Suurimmalla osalla varmasti pyyhe päällään, mutta minä onneton en sitä tajunnut laittaa.