Laukku-Leena kirja
Onko kukaan lukenut/ kuunnellut? Aikamoinen persoona đŻđ
Kommentit (24)
Olen lukenut kerran ja kuunnellut kerran. HÀnen pÀivÀkirjansa - joiden teksti on varmasti lainattu sanasta sanaan kirjaan- on todella mielenkiintoista luettavaa. Leenan kirjoituksesta huomaa ettÀ hÀnellÀ oli kulttuuritietÀmystÀ, etenkin historia, kirjallisuus ja musiikki oli Leenalla hallussa. Kirjasta, varsinkin pÀivÀkirjan otteista huomaa, ettÀ aika ajoin Leena voi ÀÀrettömÀn huonosti - niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Olen jutellut Leenan kanssa vuonna 2007 ja siitÀ lÀhtien hÀnen elÀmÀnsÀ on mietityttÀnyt minua. Upeaa ettÀ pÀivÀkirjat löytyvÀt ja niiden pohjalta on kirja kirjoitettu. Suuri kiitos kirjan kirjoittajalle.
Suosittelen lÀmpimÀsti kirjan lukemista /kuunteleista. suosittelen kovasti kirjan kuuntelemista :Erja Manto lukee kirjan loistavasti
Vierailija kirjoitti:
Luin kirjan esittelyn, surullinen tarina.
Totta, Leenan elÀmÀ oli ainutlaatuinen ja surullinen. Kuitenkin pÀivÀkirjasta pilkahtaa esiin myös pieniÀ onnen hetkiÀ. Leena oli onnellinen nÀhdessÀÀn kaunista luontoa, nÀttejÀ kukkia, ihania metsÀn elÀimiÀ. Mutta rankan elÀmÀn Leena kulkurivuosinaan kÀvi lÀpi
Vierailija kirjoitti:
Jonotan kirjastosta.
Kuuntelepa storytellistÀ. Nimenomaan kannattaa kuunnella, Erja Manto lukee kirjan upeasti
Ei, Leena ei ollut romani