Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Laukku-Leena kirja

Vierailija
02.03.2025 |

Onko kukaan lukenut/ kuunnellut? Aikamoinen persoona 😯😄

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Leena romani? 

Ei, Leena ei ollut romani

Vierailija
22/24 |
13.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen lukenut kerran ja kuunnellut kerran. HĂ€nen pĂ€ivĂ€kirjansa - joiden teksti on varmasti lainattu sanasta sanaan kirjaan- on todella mielenkiintoista luettavaa. Leenan kirjoituksesta huomaa ettĂ€ hĂ€nellĂ€ oli kulttuuritietĂ€mystĂ€, etenkin historia, kirjallisuus ja musiikki oli Leenalla hallussa. Kirjasta, varsinkin pĂ€ivĂ€kirjan otteista huomaa, ettĂ€ aika ajoin Leena voi ÀÀrettömĂ€n huonosti - niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Olen jutellut Leenan kanssa vuonna 2007 ja siitĂ€ lĂ€htien hĂ€nen elĂ€mĂ€nsĂ€ on mietityttĂ€nyt minua. Upeaa ettĂ€ pĂ€ivĂ€kirjat löytyvĂ€t ja niiden pohjalta on kirja kirjoitettu. Suuri kiitos kirjan kirjoittajalle. 

Suosittelen lĂ€mpimĂ€sti kirjan lukemista /kuunteleista.  suosittelen kovasti  kirjan kuuntelemista :Erja Manto lukee kirjan loistavasti

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjan esittelyn, surullinen tarina.

Totta, Leenan elÀmÀ oli ainutlaatuinen ja surullinen. Kuitenkin pÀivÀkirjasta pilkahtaa esiin myös pieniÀ onnen hetkiÀ. Leena oli onnellinen nÀhdessÀÀn kaunista luontoa, nÀttejÀ kukkia, ihania metsÀn elÀimiÀ. Mutta rankan elÀmÀn Leena kulkurivuosinaan kÀvi lÀpi

Vierailija
24/24 |
13.04.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotan kirjastosta.

Kuuntelepa storytellistĂ€. Nimenomaan kannattaa kuunnella, Erja Manto lukee kirjan upeasti 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi neljÀ kolme