Miksi poliitikot höpöttää koko ajan että "pitää olla rauhallinen, ei saa panikoida, jäitä hattuun". En minä panikoi tai hermoile.
Ei minua pelota mikään maailmanpoliittinen tilanne. Mutta poliitikkojen puheista saa sen käsityksen että kansalaiset on jotakin aivottomia lapsia, joita pitää hyssytellä ja kaitsea. Eikö tuo ole jo aika ylimielistä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vanhat ihmiset jotka saavat informaationsa iltapäivälehdistä ovat ainakin ihan paniikissa. Heille pitää jonkun auktoriteetin erikseen sanoa että ei tarvitse pelätä. Muuten he pelkäävät.
Ja kyllähän sen koronassakin näki miten heikko kansan resilienssi "tosipaikassa" on. Porukka oli ihan velttona pelosta. En tajua miksi. Jos tauti vie, se vie. Jos sota vie, se vie. Sellaista on elämä. Ja tässä sitä vaan edelleen kirjoitellaan.
Oli kyllä hauskaa aikaa 🤣 kaupassakin sai hyvin tilaa hedelmäosastolla, kun lampaat maskit naamallaan luikki karkuun, jos meni viereen, kun heille oli määrätty TURVAVÄLIT 🤣
No olipas hulvatonta suorastaan.
Kyllä oli hulvatonta jo sil
onko vaipat myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vanhat ihmiset jotka saavat informaationsa iltapäivälehdistä ovat ainakin ihan paniikissa. Heille pitää jonkun auktoriteetin erikseen sanoa että ei tarvitse pelätä. Muuten he pelkäävät.
Ja kyllähän sen koronassakin näki miten heikko kansan resilienssi "tosipaikassa" on. Porukka oli ihan velttona pelosta. En tajua miksi. Jos tauti vie, se vie. Jos sota vie, se vie. Sellaista on elämä. Ja tässä sitä vaan edelleen kirjoitellaan.
Oli kyllä hauskaa aikaa 🤣 kaupassakin sai hyvin tilaa hedelmäosastolla, kun lampaat maskit naamallaan luikki karkuun, jos meni viereen, kun heille oli määrätty TURVAVÄLIT 🤣
No olipas hulvatonta suorastaan.
Kyllä oli hulvatonta jo sil
Minulla ei tätä koronaa ole ollut, eikä mitään muitakaan tauteja oikeastaan koko tänä aikana. Joten voit rauhassa ostella omenoita vierelläni. Kyllä pelokkailla maskinaamoilla ne taudit eniten on näyttänyt jylläävän. Maskeista ei myöskään tutkimuksen mukaan ollut mitään hyötyä, joten ei kannata käyttää. Oletettavasti vielä vaikea hengittää, en tiedä kun en ole kokeillut. Tuskin terveellistä sinullekaan jos olet vielä keuhkosairas!
"Kyllä oli hulvatonta jo silloin, mutta vieläkin kun muistelee sitä touhua, niin ei voi kuin nauraa näiden lampaiden typeryydelle! 🤣 taisitkin olla juuri tällainen ihmispelkoinen pakoonluikkija nun osui ja upposi? "
Hei vajaa, sinä varmaan tukehdut tutteliisi kun kerron että minä pidän maskia edelleen julkisissa tiloissa. Olen keuhkosairas ja te vesipäät juuri levitätte kaiken maailman infektioita ympäristöönne. Todella moni maskiton ja käsiä pesemätön räkijä jostain syystä ei itse sairastu pahasti mutta kantaa eri tauteja. Niitä on sitten mukava levitellä ympäristöön ja herkempiin ihmisiin. Ja voi että kun hauskaa, oikein naurattaa.