Harmittaa kun en uskalla tehdä tuttavuutta miesten kanssa
Menen ihan jäähän, kun joku kiinnostava mies on lähistöllä. Olisi tehnyt mieli jutella yhdelle tyypille kaupassa, mutta en edes uskaltanut kunnolla katsoa päin. Ei tää sinkkuus pääty ikinä :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Aloitteita tekemällä olen saanut miehiä, jotka paremman puutteessa panevat, alkavat suhteeseen ja kohtelevat huonosti. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaikkei kiinnostaisikaan.
Niinkö luulet, pakit saisit lähes 100 varmasti jos mua tulisit kahville pyytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Aloitteita tekemällä olen saanut miehiä, jotka paremman puutteessa panevat, alkavat suhteeseen ja kohtelevat huonosti. Miehet eivät osaa sanoa ei, vaikkei kiinnostaisikaan.
Niinkö luulet, pakit saisit lähes 100 varmasti jos mua tulisit kahville pyytämään.
Kiva kuulla, että miehissä on edes joku selkärankainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä piilee valitettavasti totuus, uskon näin. Perustuu siihen, että miehen tulisi olla enemmän kiinnostunut naisesta kuin toisinpäin, jotta juttu toimii romanttisesti. Miehen tehdessä aloitteen, hän on kiinnostunut oma-aloitteisesti naisesta. Kun nainen tekee aloitteen, homma menee nurinpäin ja miehelle jää tuntu, että hän on tässä se, jota tavoiteltiin - hän ei ole naiseen investoitunut.
Sukupuolten välinen tasa-arvo on tietysti mukavina, kun siitä voi noukkia parhaimmat palata ja osat, kutehn naisena odottaa ja toivoa, että mies ( tai 2. nainen) kyllä osoittaa kiinnostuksensa, jos on oikeasti kiinnostunut. - Ja syyttää miehiä sitten piiannlisiski ja kusipäiksi kun se tai ne omat susoikkimiehet eivät osoitakaan kiinnostusta.
Kenenkäämn ei tietenkään ole mikään pakko sen paremmin osoiitaa kiinnostusta kuin vastata kiinnostukseen myönteisesti (, vaan voi ja saa yhtälailla antaa ns. pakit).
Onkin vähän erikoista että vielä 2020 luvullakin naisen aktiivisuutta lähestyä miestä pidetään jotenkin erityien paljon torjuttavampana kuin vastaavaa toisinpäin. Mutta eihän esim incelinäkään osa ajatella kuin miehiä, eikä lainkaan naisia, ainakaan ilman, että pitöivät inceliksi itsensä identifioivaa naista samalla joko hyvin nirsona tai merkiitävästi ylipainosiena ja mielenvikaisena, joka odottaa vain, että unelmien prinssi saapuisi noutamaan hänet linnaansa valkealla hevosella. - Kompromissina saataisi käydäm että valkearatsu on hopenavalkea sähköauto
Pyydät vaan panolle heti nin kyl se siitä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Pyydät vaan panolle heti nin kyl se siitä lähtee.
Ikävää kun haluay pitää meitä miehiä noin alkukantaisina oloina ja otuksima. - Omasta mielestäni nainen,- jota en tunne tai tietäisi lainkaan entuudestaan- onnistuisi luomaan itsestään vosinko sanoa, jotenkin (hyvin) halvan tai "vähän" yksinkertaisen mielikuvan, jos hän ensimmäisenä tai hyvin pian ensihetkestä ehdottaisi, että lähtisimme panemaan...
Sinkkumies.