Puhuisitko USAn presidentin päälle?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä puhuisi sellaisen colaa lipittävän ja hampurilaisia mässyttävän läskin junttieinarin kanssa mitään.
Silti päivittäin puhut itseksesi.
Itseasiassa en puhu. Se itsensä kanssa juttelu on lähinnä teidän palstaiigorien heiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä puhuisi sellaisen colaa lipittävän ja hampurilaisia mässyttävän läskin junttieinarin kanssa mitään.
Jos tarkoituksesi oli servata minut niin metsään mei. Virvoitusjuomia en juo lainkaan ja hampurilaisen olen viimeksi syönyt kaksi vuotta sitten. Sinun ihailemasi oranssi läski mussuttaa päivittäin hampurilaisia ja lipittelee limpparia kuin pikkulapsi. Ei ihme että se on samanlainen läskimooses kuin te sen kannattajatkin.
Se on vaan vaikeaa hahmottaa että missä se pää on kun se on siellä kaiken laardin alla piilossa. Toisaalta Trampin kohdalla on sama puhuuko sen päälle vai perseelle.
Mielelläni. Ainakin tämän nykyisen.
Suunta on alaspäin
https://swaysuniverse.com/wp-content/uploads/2024/09/TrumpSature_SwaysU…
En missään tapauksessa jos tv-kamerat paikalla. Enkä varmaan muidenkaan maiden presidenttien päälle.
Haha, iigorikin säikähti rumpilaisten huutoa.
Nyt Zelensky on pyytänyt uutta tilaisuutta maksaa usalle bideniltä saamansa avustukset.
Tuota, en suostuisi tätä nykyistä edes tapaamaan saatika sitten puhumaan hänelle. Jos olisin diplomaatti (tms.) tekeytyisin sairaaksi. Joku roti tulisi olla siinä, että umpipersoonallisuushäiriöisiä valitaan vallankahvaan. Sitä saa, mitä tilaa, eli kännisen apinan riehumaan.
Minä puhun ihan kenen tahansa päälle jos tilanne niin vaatii.
En puhuisi. Kuuntelisin tarkkaan mitä hän puhuisi ja nyökyttelisin perässä. Takahuoneessa voisin ottaa asioihin enemmän kantaa, mutta en puhuisi päälle.
Zele pystymetsästä reväisty, parhaimpiinsa puettu Aurinkokuninkaan hovissa.
Ei talonpoikakaan ruvennut väittelemään kuninkaan kanssa, todellakaan.
Ilmeisesti zelensky tuhahti hiljaa itsekseen omalla kielellään "hu_0ra" kun Vance puhui. Hyvin on kaverilla käytöstavat hallussa.
Suotavaa puhua Trumpin puheiden päälle, kun Trump laskettelee valheitaan.
Saattaisinpa puhuakin, mikäli hän ensin olisi puhunut minun päälle estäen minua kertomasta, mitä asiaa minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en puhu. Se itsensä kanssa juttelu on lähinnä teidän palstaiigorien heiniä.
sun isäs on iigoripetteri ja setäs on itse putin
Zelensky teki juuri niinkuin pitikin, puhui kusipää-valehtelijan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Haha, iigorikin säikähti rumpilaisten huutoa.
Nyt Zelensky on pyytänyt uutta tilaisuutta maksaa usalle bideniltä saamansa avustukset.
kirjotetaanko se ny zelensky vai lenskyi ? tuntu että se toissa päivänä vaihtu. ja miksi se vaihtu?
Vierailija kirjoitti:
Zelensky teki juuri niinkuin pitikin, puhui kusipää-valehtelijan päälle.
hyvä että puollustat poikaystävääs! se on harvinaista tällä palstalla.
Kyseessä oli kahden maan presidenttien tapaaminen. Kummallakaan ei ole syytä pokkuroida toisiaan, vaan ovat hierarkioissa tasavertaisessa asemassa. On moukkamaista ruveta arvostelemaan toisen vaatteita tai alkaa huutamaan toiselle. Ei toisen presidentin tarvitse sietää sellaista hiljaa.
Noista kahdesta presidentistä toinen on tuomittu rikollinen. Ei siis ihme, että tuntee hengenheimolaisuutta Putinin kanssa.